بناء على الشارتات
اليورو عنده صعود طفيف
ومن ثم نزول
08-10-2012, 10:53 PM
Dr.Mohamed.G
رد:ورشة المحبة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatim1980
بناء على الشارتات
اليورو عنده صعود طفيف
ومن ثم نزول
:015::015:
اؤيدك الرأي بشده
08-10-2012, 10:56 PM
hatim1980
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohamed.G
:015::015:
اؤيدك الرأي بشده
الله يخليك يا كابتن
هوا الذكاء كيف ناكل في الصعود دا وفي النزول
حتى الان انا شايف هدف الصعود 1.3000
بس هل ندخل من الان ام ننتظر هوا هنا السؤال المهم
08-10-2012, 10:59 PM
Dr.Mohamed.G
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatim1980
الله يخليك يا كابتن
هوا الذكاء كيف ناكل في الصعود دا وفي النزول
حتى الان انا شايف هدف الصعود 1.3000
بس هل ندخل من الان ام ننتظر هوا هنا السؤال المهم
رأي شخصي ارى الانتظار حتى الغد...
وننتظر رأي الحاج حسين ..
08-10-2012, 11:01 PM
hatim1980
الحاج حسين مكبر المخده الان تلاقيه وبكره مو موجود الصباح عنده شغل
08-10-2012, 11:07 PM
Mohab Selim
رد:ورشة المحبة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatim1980
الله يخليك يا كابتن
هوا الذكاء كيف ناكل في الصعود دا وفي النزول
حتى الان انا شايف هدف الصعود 1.3000
بس هل ندخل من الان ام ننتظر هوا هنا السؤال المهم
أنا دخلت شراء بس بعقد صغير
08-10-2012, 11:14 PM
hatim1980
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohab Selim
أنا دخلت شراء بس بعقد صغير
والله الوضع ما يطمن
لكن كويس انك دخلت بعقد صغير
08-10-2012, 11:24 PM
Dr.Mohamed.G
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohab Selim
أنا دخلت شراء بس بعقد صغير
مو هذا اللى كنتو زعلانين منو ؟؟ عدم التنظيم ؟؟
08-10-2012, 11:36 PM
hatim1980
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohamed.G
مو هذا اللى كنتو زعلانين منو ؟؟ عدم التنظيم ؟؟
مدام احنا ما قلنا دخول وهدف واستوب
كل واحد يتحمل مسؤولية عقده
انا استاذن الان يا حبايب ونشوفكم بكره انا بره السوق حاليا
08-10-2012, 11:37 PM
Mohab Selim
رد:ورشة المحبة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohamed.G
مو هذا اللى كنتو زعلانين منو ؟؟ عدم التنظيم ؟؟
أصل انا لقيت الناس نايمه والدنيا هدووووء
وانا ماعرفش ابقي قاعد من غير مايكون في عمليه شغاله
أيدي بتاكولني علي الشغل علي طول
ههههههه
فأعذوروني المره ديه