الله يرضي عليكم اقرو الكلام بس وادعو ربنا يتممها علي خير .. محدش يبعت حاجة انا هتكلم مع مستر وضاح وهبعتله الديمو ويجرب علي طول ولو تمام هيبلغكم ان شاء الله
ادعووووو
واسف جدا يا مستر وضاح اني نسبت الاكسبيرت لنفسي وانا بتكلم معاه :)
Printable View
الله يرضي عليكم اقرو الكلام بس وادعو ربنا يتممها علي خير .. محدش يبعت حاجة انا هتكلم مع مستر وضاح وهبعتله الديمو ويجرب علي طول ولو تمام هيبلغكم ان شاء الله
ادعووووو
واسف جدا يا مستر وضاح اني نسبت الاكسبيرت لنفسي وانا بتكلم معاه :)
طيب انا كنت اتحدث مع شركة لتوفير حساب بالمواصفات و الاخ الاجنبي طلع مسلم فاعطاني سكايبه لما سالته هل سيوافق مديرك على ربح مليون دولار و قال لي بعد ساعتين ارجع للمنزل و اكلمك و اقولك حاجات لاني اقول اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسزل الله
قال للي بعد ساعتين و رغم ان الشركة مسجلة اريد ان اعرف ماذا سيقول لكن مديره فرح جدا و قال سيحاول توفير كل ما نريده و سال عن مبلغ الايداع و بعد التجربة على الديمو و الدخول حقيقي تتصور كم عميل سيفتح حساب
ان شاء الله خير
الشركة الي عاملة عرض 1 pip fix
http://minisites.fxtg.com/why-trade-...=13362&lang=En
هما حساباتهم الديمو السبريد 3 pip لكن عاملين عرض تثبيت السبريد على الحقيقي فقط
نحن طلبنا ديمو سبريد 1 بيب على السرفر الحقيقي كالعرض تماما
و راح نشوف
شركة تداول افكس حساب premium السبريد فعلا ثابت 1 بيب
لكن الا ترون ان المبلغ كبير جدا لفتح الحساب
ان كان العمل يتوقف علي المال فهذه ليست بمشكله بتاتا
يا استاذ وضاح انا ان شاء الله هحدد اجتماع تليفوني ثاني مع احد المسئولين في الشركه ياريت
والتليفون الاول كان فيه ان المسئول ده قالي ان السبريد بيتراوح بين 0.6 بيب و 1 بيب وقليل جدا بيبقي 2 بيب واعتقد ان دي فرصه كويسه
وقال ان في كوميشن علي 3000 دولار بس انا الصراحه نسيت اسئله علي النسبه اد ايه ...
ونسيت اسئله علي المنصه الخاصه بالسبريد 1 بيب برضه 4 ديجيت ولا منصه 5 ديجيت والمعتاده في الشركه هي 4 ديجيت ودي كانت غلطه مني واعترف بذلك
وقولتله ان الاكسبيرت ممكن يفتح 5 صفقات في حدود الدقيقه الواحده قالي مفيش اي مشكله
لو في حاجة غايبه عني ياريت حد يفكرني .......
السلام عليكم
اخواني فيه شركه
Activ trades
تسجيل حضور و متابعه،،