صفحة 82 من 193 الأولىالأولى ... 32727677787980818283848586878892132182 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1,216 إلى 1,230 من 2881
    الصورة الرمزية Ashraf sherif
    Ashraf sherif غير متواجد حالياً موقوف

انا علي فكرة مش مهم عندي عدم الاهتمام او عدم الرد دلوقتي .. كفاية اني اتعرفت علي شباب رجالة زي الورد في الموضوع دا ..

اهم حاجة اننا لو كنا اتوصلنا لشركة في الفترة دي و وافقت و وفرتلنا الحاجة .. هنعمل ايه ساعتها !!!!؟
    يعني ان شاء الله في امل كبير جدا ان يوم الاتنين والاسبوع الجاي كله شركات كتير هترد بعد دراسة الموضوع
    طب لو شركة وافقت علي العرض هنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟

ولا الاكسبيرت معانا ولا مستر وضاح معانا
    ومش هقبل ان بعد كل دا لو حد فينا وصل لاتفاق مع شركة مستر وضاح يفضل مختفي كده

انا في اقتراح قولته قبل كده لشباب كتير في المنتدي والحمد لله اتوافق عليه من الكل .. مستر وضاح لو هيفضل مختفي يختار اتنين من كل بلد يكون متوافق عليهم من الاغلبية يبعتلهم الاكسبيرت .. وميخافش عليه طالما مش لاقيين شركة يشتغل عليها اصلا
    بس عشان لو وصلنا لشركة نبدا في الاجراءات والشغل .. والشباب دي هيا اللي هتبقي مسئولة عن تشغيل الاكسبيرت علي اي حساب ودا نوع من التعاون مع مستر وضاح
    عشان استحالة طبعا هوا بنفسه اللي هيشغل الاكسبيرت علي كل الحسابات .. دي حاجة مستحيلة .. عشان كده اقترحنا الاقتراح دا وياريت نلاقي اهتمام

الصورة الرمزية remon78eg
    remon78eg غير متواجد حالياً عضو نشيط

03 رد:أريد شركه بهذه المواصفات

اولا مينفعش تشكك في شخص وبعد كده بكل بساطة تقوله اديني اجرب الاكسبيرت بتاعك اللي سهرت تفكر وتبرمج فيه شهور او سنين.

ثانيا مينفعش تبقا متشكك للدرجه دي وبعدها تقول انا كنت بساعد كتير وجبت كذا وعملت كذا.

ثالثا انا على الاقل كنت واقف على ارض الواقع لا بشكك ولا بأيد ولكن كنت عايز افيد الجميع بتحليل فكرة الاكسبيرت علشان يبقا على الاقل خرجنا من الموضوع بفايدة.

ولكن يبدوا ان الكل يلهث وراء الفلوس الجاهزة ومش عايز يشغل مخه ويكسب معلومه تفيده يمكن لانه مش هيعرف يستفيد بأي معلومة هيعرفها فبيستسهل وميحاولش يعرف.

الصورة الرمزية Ashraf sherif
    Ashraf sherif غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remon78eg مشاهدة المشاركة
    اولا مينفعش تشكك في شخص وبعد كده بكل بساطة تقوله اديني اجرب الاكسبيرت بتاعك اللي سهرت تفكر وتبرمج فيه شهور او سنين.

ثانيا مينفعش تبقا متشكك للدرجه دي وبعدها تقول انا كنت بساعد كتير وجبت كذا وعملت كذا.

ثالثا انا على الاقل كنت واقف على ارض الواقع لا بشكك ولا بأيد ولكن كنت عايز افيد الجميع بتحليل فكرة الاكسبيرت علشان يبقا على الاقل خرجنا من الموضوع بفايدة.

ولكن يبدوا ان الكل يلهث وراء الفلوس الجاهزة ومش عايز يشغل مخه ويكسب معلومه تفيده يمكن لانه مش هيعرف يستفيد بأي معلومة هيعرفها فبيستسهل وميحاولش يعرف.

انت اللي بتقوله دا بجد ؟
    يعني قريت الكلام كويس ودي النتيجة اللي خرجت بيها ؟؟؟!!

اولا محدش ولا انا ولا ابو عمر ولا حد شكك في مستر وضاح .. ومحدش فينا يعرفه شخصيا وقولتها للمرة المليون انا عن نفسي ماعرفتوش غير هنا و موثقتش فيه غير من كلام الاعضاء عنه
    لكن كل الحكاية انه دلوقتي زي صاحب شركة وساب الشركة وهيا بتغرق من غير حتي مايبقي في الصورة

ثانيا اه .. لازم اقول انا عملت ايه و غيري عمل ايه و غيري عمل ايه .. مش عشان منتساواش بيك او باي حد معملش مجهود ومتعبش نفسه .. بس عشان اقل حاجة الواحد يلاقي كلمة شكر وتقدير لما الموضوع يتم علي خير ان شاء الله مش يلاقي هجوم عشوائي كده !!

ثالثا .. شكرا لتحليك اللي فيدتنا بيه جدا .. بجد مش عارف من غيرك كنا عملنا ايه !!!

رابعا .. انت تقريبا بتغلط في نفسك .. لانك متابع الموضوع ليه ؟ يعني عايز تقنعني انك بتقرا الكلام و بتدخل تتابع و بتحلل عشان لما الاكسبيرت ينزل تتعالي عليه وتقول مش هستفيد منه ؟
    يعني انت مش بتشتغل باكسبيرت ولا لو الاكسبيرت دا نزل هتعمل حساب و تطلب مساعدة مستر وضاح ؟؟؟

بلاش فلسفة خادعة وكلام مبالغ فيه

اه اي حد بيستخدم الاكسبيرت او داخل الفوركس عموما داخله عشان الربح .. ودا مش عيب ولا حرام ..
    العيب انك تنكر كده ..

الصورة الرمزية دغبوش
    دغبوش غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كيفكم ياشباااب كل شركات السوووق ذكرتووهااا
    كيف ووووضاااح عسااه بخير لضيق الووقت لاااستطيع ان اكوون متوااجد معااكم
    ياارب يجي المليوون وونسدد الديوون ياارب

بالتوووفيق للجميع ان شااء الله

الصورة الرمزية Sad_Lops
    Sad_Lops غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كفى أحلام ياشباب

الصورة الرمزية دغبوش
    دغبوش غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sad_Lops مشاهدة المشاركة
    كفى أحلام ياشباب
    نبي نحلم
    والرازق فاطر السموات ولارض

الصورة الرمزية التل
    التل غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد:أريد شركه بهذه المواصفات

الأستاذ وضاح غني عن التعريف !!!

ولغايه في نفسه وبعد غياب ليس بقليل وضع الموضوع بهذه الطريقه ؟؟

وصدقوني بعد بحث وتمحيص لأكثر من خمس سنوات في البورصه والمنتديات

ومع إحترامي الشديد لكل عمالقه المنتدى هنا والمنتديات العربيه الآخرى

لم أجد أي شخص كوضاح العطار

أقولها وكل المنتديات العربيه والأجنيبه تعي وتعرف ما أقول

ليس هناك من كتب ومن خدم الناس مثل وضاح العطار

ولكن الإنسان يحب الطمع ويكره الصبر

وأنا واحد من أعضاء المنتدى إكتشفت سر عجيب من إكسبرت وضاح الاخير

وكل شخص منكم ينظر لنتائج الإكسبرت ليرى ما يخبأه بين الصفقات ؟؟؟؟

وكل له نظرته وطريقته في التفكير وزاويه معينه يقيس منها ...

قرأت جميع مواضيع الأستاذ الكبير وضاح من عام 2006 في جميع المنتديات

وتعلمت منه الكثير وأنا بإنتظار كل ما هو جديد من علمه وعمله بل وخدماته لنا ..

فالصبر ثم الصبر ثم الصبر ....

أسف على الإطاله ......

الصورة الرمزية Shady Moustafa
    Shady Moustafa غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله أنتوا مضيعين وقتكوا على الفاضى
    لو الوقت ده كنتوا اتعلمتم فيه برمجه
    كنتوا عملتوا مليون اكسبرت أفضل من ده كمان
    ولا تنتظروا الفتات ولا تكونوا اتباع

والله بدل ما كنتم انتم بتحثوا عن شركات لو كنتم بتبحثوا فى جوجل عن اكسبرتات كان زمانكم لقيتوا اكسبرتات جميله ومربحه ومش لازم مليون فى كام ساعه يكفى كام الف دولار فى الشهر حقيقى ويبقى رضا وكويس لانهم حيبقوا مستمرين والربح مش حيضر السوق لكن مليون دولار فى كام ساعه عمر ما البنوك حتسيب اكسبرت زى ده يشتغل
    ووضاح عطار بيخش المنتدى وبيكون اون لاين لاكن بيتكتب فى المنتدى انه اوف لاين فمش معنى انه اوف لاين انه مش قاعد لا بالعكس تلاقيه فاتح دلوقتى وشايف الردود كلها رد رد وعشان كده بيرد فى الموضوع وهو اوفلاين

الصورة الرمزية M.A.T.R.I.X
    M.A.T.R.I.X غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة njjar مشاهدة المشاركة
    يا جماعه بدون ياس

ارجو الاطلاع على نتائج هذا الاكسبيرت

http://www.fxunicorn.in/

وفي ايضا طرق كثيره لافكار مميزه من خلالها سحبو ارصده تزيد عن 100000 دولار وصاحبه روسي في ايام وبعد ذلك غيرت الشركات اي البروكرات كثير من الثغرات في برامجهم
    وهذا موقع الروسي حيث كان له عدة حسابات www.clikbank.ru
    وهنا حساباته المرفوعه على http://www.myfxbook.com/search/clikbank
    اتمنى لكم التوفيق
    تحياتي
    يعني من الاخر ممكن نجيبهم ياريت بقي الوحوش اللي بتحبط معنوياتنا يتاكدوا بنفسهم
    شكرا ليك يا NJJAR وجزاك الله الف خير يا جدع بتحفزنا وبتشجعنا ربنا يخليك يا باشا

الصورة الرمزية M.A.T.R.I.X
    M.A.T.R.I.X غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif مشاهدة المشاركة

انت اللي بتقوله دا بجد ؟
    يعني قريت الكلام كويس ودي النتيجة اللي خرجت بيها ؟؟؟!!

اولا محدش ولا انا ولا ابو عمر ولا حد شكك في مستر وضاح .. ومحدش فينا يعرفه شخصيا وقولتها للمرة المليون انا عن نفسي ماعرفتوش غير هنا و موثقتش فيه غير من كلام الاعضاء عنه
    لكن كل الحكاية انه دلوقتي زي صاحب شركة وساب الشركة وهيا بتغرق من غير حتي مايبقي في الصورة

ثانيا اه .. لازم اقول انا عملت ايه و غيري عمل ايه و غيري عمل ايه .. مش عشان منتساواش بيك او باي حد معملش مجهود ومتعبش نفسه .. بس عشان اقل حاجة الواحد يلاقي كلمة شكر وتقدير لما الموضوع يتم علي خير ان شاء الله مش يلاقي هجوم عشوائي كده !!

ثالثا .. شكرا لتحليك اللي فيدتنا بيه جدا .. بجد مش عارف من غيرك كنا عملنا ايه !!!

رابعا .. انت تقريبا بتغلط في نفسك .. لانك متابع الموضوع ليه ؟ يعني عايز تقنعني انك بتقرا الكلام و بتدخل تتابع و بتحلل عشان لما الاكسبيرت ينزل تتعالي عليه وتقول مش هستفيد منه ؟
    يعني انت مش بتشتغل باكسبيرت ولا لو الاكسبيرت دا نزل هتعمل حساب و تطلب مساعدة مستر وضاح ؟؟؟

بلاش فلسفة خادعة وكلام مبالغ فيه

اه اي حد بيستخدم الاكسبيرت او داخل الفوركس عموما داخله عشان الربح .. ودا مش عيب ولا حرام ..
    العيب انك تنكر كده ..

الصورة الرمزية FASCAR
    FASCAR غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام على من اتبع الهدى وتبا للبقيه ....

كنت ادخل الموضوع واضحك

وقبل تنزيل هذا الموضوع من الاخ وضاح كنت في مكالمه هاتفيه مع احد الاعضاء كنا نتكلم عن الجهل والتهويل والأيمان المطلق بلا درايه او فهم ...

هذا هي حال الامه الفوركسيه تتربص بالامل ولو ان بدايته كذبه من كذب أبريل ..

بالمختصر :-

الاستاذ وضاح يقول بانه يملك كنوز الكون بأكسبريت ولكن بشروط تعجيزه وهي ..

سبريد قليل جدا جدا و اسكابلينج قوي والخ ..

انا اقسم اذا تواجدة شورط الاخ وظاح في اي شركه لتكون مليونير بكل سهوله بدون اكسبريت....!!!

على العموم أخواني

هنالك من يمجدون بالاخ وضاح وأخلاقه وكرمه وكذا وكذا كان المنتدى مليئ بالنصابين والكذابين ...!!

نعم هو محترم كما هو حال الاخوه الاعضاء.....
    نعم هو صالح كما هو حال بقية الاعضاء ...

ولكن هل كما تقلون...!!!

الاستاذ وضاح يذكرني بالحكومات الدكتاتوريه التي تنص القوانين وهي لا تحترمها ..

"ضع الاكسبريت وإلا يلغا موضوعك "

وللأداره هذه الرسال طبق القانون ولو على خدام البلاط الفوركسي ...!!

تحياتي لكل صادق حر ....

ملاحظه:_
    نعم" انا أهاجم " لمن يسأل...
    آخر تعديل بواسطة FASCAR ، 14-07-2012 الساعة 04:15 PM

الصورة الرمزية أبو تراب
    أبو تراب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صراحة يا اخوان انا متابع الموضوع بصمت ولدي مشاركة واحدة في هذا الموضوع

اولا انا لن اقول فلان معه حق وفلان ليس معه حق بل اقول الجميع معه حق

ولكن ولكن ولكن

مع احترامي للجميع يمكن يتم مهاجمتي الكل غلطان نعم الجميع غلطان هل يا ترى احدكم قال بينه وبين نفسه وليس هنا انه من الممكن الاخ وضاح عنده عذر

لعدم تواجده يا ناس ممكن يكون مريض اتعس الظروف ممكن الرجل يكون توفاه الله (( لا سمح الله ))
    اين حسن الظن
    للمشككين بالاكسبيرت صراحة انا لم اراه ولم اجربه ولكن رايت رجل صيني منذ فترة كان داخل بمسابقة وعمل اكثر من مليون دولار طيب
    وبنفس الطريقة سكالبينخ واكبر هدف كان 6 نقاط

اذا ربك اراد ان يرزق احد ما بفكرة او باي شيئ معين هل سينتظر راي احد ما

كما ان الاخ وضاح من الرجال الذين له خدمات كبيرة على الجميع واتحدى ان يقول احد ما انه طلب منه خدمة ما ولم ينالها

وعندي احساس بان الاخ وضاح صادق بما قاله ولكن في هدف نبيل وراء سكوته وان شاء الله سيظهر الحق قريبا

اسف على ازعاجكم

ملاحظة انا مسامح كل من يشتمني او يهاجمني

الصورة الرمزية gashaweb
    gashaweb غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الاخوة الاعزاء بما انه صاحب الموضوع لم ولن يرد على حسب ظني علينا وبما اننا وجدنا الشركة اذا علينا ان نوجد الاكسبريت

فكرة عمل الاكسبريت :
    أولا: من الشروط المطلوبة في البروكر الحقيقي بالمواصفات التالية 1 نقطة اسبريد 4 ارقام عشرية الرافعة المالية ليست ذات اهمية بتاتا سرعة تنفيذ الاوامر السماح بالاكسبريت الحاد
    يتضح ما يلي :
    بما ان ربح الشركة نقطة واحدة و ربح الاكسبريت نقطة واحدة لصالحنا أذا الاكسبريت يعتمد على تأخر المنصة عن منصة اخرى سريعة بنقطتين.
    سرعة تنفيذ الامر لان المعادلة تقول اذا كان السعر الحالي في المنصة السريعة وليكن A أعلى من المنصة البطيئة وليكن B بفارق نقطتين ادخل شراء بهدف نقطة واحدة.
    اما اذا كان السعر في المنصة A اقل من سعر المنصة B بنقطتين ادخل بيع بهدف نقطة واحدة .

يتم الدخول بكمية عقود كبيرة جدا لان السعر الذي يصل اليه دون تراجع مضمون بنسبة 100%

الفكرة هي قراءة المستقبل باستخدام منصة سريعة و الاستفادة من المنصة البطيئة التي لم تصل الى المستقبل بعد.

هذه هي فكرة عمل الاكسبريت من خلال بحثي و تدقيقي في الشركات و مقارنتها بنتجية عمل الاكسبريت

لا افهم في البرمجة و لكن القراءة إما انه يتم من خلال ملف الاكسل في المنصة السريعة و المقارنة في المنصة البطيئة او من خلال اكسبريتين و هي كما ذكرها الدكتور حمادة سلامة اكسبريت على المنصة السريعة واكسبريت على المنصة البطئية يتم التخاطب بينهما في معادلة رياضية.

في حد مبرمج ممكن يتبرع بصناعة الاكسبريت و ما علينا الا اننا نربط بين الشركات لمعرفة المنصة الاسرع و المنصة الابطئ و بالامكان التغلب على اشكالية ان الاسبريد يكون متغير احياناو اكثر من نقطة بوضع شرط يستبعد الدخول في حالة كان الاسبريد اكبر من نقطة.

يمكن خرفت و يمكن وصلت للمعلومة ودا نتائج السهر
    آخر تعديل بواسطة gashaweb ، 14-07-2012 الساعة 08:09 PM

الصورة الرمزية صاحب هدف
    صاحب هدف غير متواجد حالياً موقوف

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

إترجيت الكل مرتين إنه بلاش نزيد في الصفحات من غير فايدة , ولاحياة لمن تنادي .

إلي مش عاجبه الموضوع ياجماعة ببساطة إحنا مش طالبين منك حاجة يا أخي بتشارك ليه وجي هنا بتعمل إيه , ولو نجح الإكسبيرت وحقق الهدف هيشتغل على أكبر عدد ممكن حسابات الأعضاء ولما نعرض عليك يبقى ماترضاش .

إلي بيسأل عن إختفاء الأستاذ وضاح , الأستاذ وضاح عنده طلبات واضحة من بداية الموضوع ولما شاف إن الصفحات بدأت تزيد بشكل كبير ومن غير فايدة طلب من كل إلي بيلاقي شركة بينطبق عليها الطلبات إلي هو عايزها إنه يبعت رابط تحميل منصة الشركة مع رقم الحساب والباسوورد للتجريب ,, ياترى عملت كده والأستاذ وضاح ماردش عليك ؟؟

إلي بيسأل عن التواصل مع الأستاذ وضاح , انا بيتي بعيد عن بيته 20 دقيقة وعندي نمرة تلفونه لكن لغاية دلوقتي ماتصلتش بيه ومش هتصل بيه إلا لو إتأخر زيادة عن اللزوم وحسيت لاسمح الله إنه حصل معاه حاجة .

مشكلة الناس بشكل عام مش بشكل خاص , لما الموضوع بيبقا فيه فلوس بتضيع البصيرة مننا ومش بس البصيرة يمكن البصر كمان .

والله المستعان .

الصورة الرمزية saika4ever
    saika4ever غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

رروحو اشتركو في برنامج امريكي متل من سيربح المليون افضل ليكم

يا اخوان اخيال شئ والواقع شئ اخر

مليون دولار في 3 ساعات

يبقى مفيش حاجة اسمها فوركس

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17