صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 31 إلى 32 من 32
  1. #31
    الصورة الرمزية AsAhbi
    AsAhbi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    May 2012
    المشاركات
    31

    افتراضي رد:@@@@مبــــــــــــــــــــروك لكـــــــــــل عربي ومصري @@@@

    عجبا لشعب خسر دولته و اقتصاده و امنه و استقراره ... لكي يحاكم مبارك

    ثم عاد ليخسر مصر و مستقبلها و حريتها و مدنيتها ... لكي يسقط شفشق



    خلي بالكو ياجماعه : القروض الرديئه ارتفعت في البنوك الاسبانيه للشهر التاسع علي التوالي ( منقول )

  2. #32
    الصورة الرمزية mr pirate
    mr pirate غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    798

    افتراضي

    شوف انا مش بحب اكلم فى السياسه ولا ده مكان سياسه وخاصا انى دلوقتى بعمل الى انا بقول عليه غلط ان بكلم على
    يابو آدم ما ده اللي احنا بنقوله عايزين الجيش يرجع لمكانه و يشوف شغله الأصلي و يعتقنا و يعتق نفسه من السياسة اللي مش شغلته لكن لو القيادات مش عايزة تطلع برة السياسة فلازم تتشال ﻷنها بكدة هتاخد الجيش للهاوية و يحصل اللي انت خايف منه , يعني احنا اللي عايزين مصلحة مصر و هننفذها غصبا عن أي حد الغرور و الطمع راكبه من المجلس العسكري ﻷنه بطمعه و غباءه هيضيع جيش مصر في معارك سياسية
    جبا لشعب خسر دولته و اقتصاده و امنه و استقراره ... لكي يحاكم مبارك

    ثم عاد ليخسر مصر و مستقبلها و حريتها و مدنيتها ... لكي يسقط شفش
    البلد عمرها ما هتتقدم طول ما السوس بينخر فيها و التراجع الاقتصادي بسبب ان العصابة لسة متحكمة في مفاصل البلد , بحد الله و فضله أنجزنا أول خطوة و البقية تأتي حتى تتقدم مصر بإذن الرحمن

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17