تمام يا ريس يعني حضرتك تقصد ان الموجه التالته الممتده و الاولي منها هي اللي امتدت ، طيب انا لما شوفت المثلث اللي حضرتك قولتلي عليه ده و ماكنتش واخد بالي منه خالص لقيت ان ممكن يكون الامتداد بالشكل ده بس علي شرط ان الموجه 3 تخلص قبل 15/4 لانها من الدرجه الدقيقه ، و مش هينفع تزيد عنها و تبقا الثانويه لان الموجه (1 و (2 اتكونوا في اقل من شهرين يعني غصب عني هيكونوا من الدرجه الثانويه مش المتوسطه ، ايه راي حضرتك يا ريسنا ؟؟
تحياتي و شكرا علي المثلث :0016:

