لاء يا ريس انا قصدى ان فى حالة المثلث اللى حضرتك اقترحته عليا مفيش اى سيناريو غير انه يكون المثلث 4 و طلع ب 5 بدل X , و استاذ ماجيك حط ترقيم و اتفقت معاه لكن اتكعبلت شويه فى الموجه الثالثه من الاولى زى مانا موضح فى المشاركه السابقه
تحياتى يا ريس
Printable View
بالنسبه للباوند يا ريس ناس كتير اوى معتبره ان الهبوط الاخير ده موجه دافعه بما فيهم اليوت ويف زى ما حضرتك بتحطلنا الشارتات بتاعتهم , لكن بصراحه انا مش مقتنع ابدا انها دافعه و شايف انها شوية زجزاجات فى بعض :0016:
انا لسه ضعيف فى ترقيم الموجات التصحيحيه اللى بالشكل ده فياريت تعذرنى لو لقيت مشاكل فى الشارت ده :asvc:
انا عارف انى عامل داوشه معلش ههههههههه
تحياتى يا ريس
و عايز رأيك فى الترقيم ده يا ريس , البترول يومى و اربع ساعات
واضح ان حضرتك فاتح الورشه دى علشانى :0016:
معلش يا ريس انا عارف انى بتعب حضرتك
استاذ حسن أتمنى رأيك بخصوص NZDUSD وكيف التعامل معاه , بعد ان ضهر ان الهبوط الحالي هو موجة دافعة انا دخلت بيع وإستفاد من الهبوط وخرجت ولكن الان اريد ان ادخل مرة اخرى في رأيك اين سيكون احسن دخول ؟