باركك الله استاذ حسن لقد قمت بالرجوع للندوة ومشاهدتها
لكن استاذ اريد ان استفسر , فأنا ارى هذه الموجة دافعة
الملف المرفق 411506
فما رأيك بخصوصها ؟ وما رأيك لو كانت دافعة ؟
Printable View
باركك الله استاذ حسن لقد قمت بالرجوع للندوة ومشاهدتها
لكن استاذ اريد ان استفسر , فأنا ارى هذه الموجة دافعة
الملف المرفق 411506
فما رأيك بخصوصها ؟ وما رأيك لو كانت دافعة ؟
السلام عليكم
هذه الموجة تم اختراق قمتها
و بالتالى اذا كانت دافعة لا تصلح الا ان تكون C من فلاتة
الملف المرفق 411514
الســــــلام عليكم ورحمة الله
خلاصـــة مـــا تعلمت منك يا أستاد حسن
طبقته على زوج اليورودولار على فريم الويكلي
حـــاولت ألا أتنازل عى القوانين
http://www10.0zz0.com/2014/06/27/21/521778262.jpg
مـــاهو رأيك يا بروفيسور
أستاذ حسن لدي إستفسار بخصوص الموجات التصحيحية
هل يمكن ان تكون الموجة A من فلاتة مثلا عبارة عن دوبل ثري او تريبل ثري او دوبل زيزاق او تريبل زيزاق
وبخصوص التريبل ثري او دوبل ثري , هل يمكن للموجة W منها ان تكون هي الاخرى موجة معقدة او تكون دوبل زيزاق هي الاخرى
واتمنى ى ان اكون قد وفقت في إستفساري يا استاذي
الملف المرفق 411917
السلام عليكم ورحمة الله
استاذ حسن كيف حالك سوال بخصوص الموجه الرابعه حسب الشارت المرفق ارى انها دبل زقزاق التكوين لو افترض انها زقزاق موجاتها فيها تداخل
ولا يمكن رسمها بالوتد اود معررفت رايك في الموجه الرابعه وان امكن تضع لمساتك على الشارت وشكرا
الملف المرفق 411981
شكرا استاذ حسن هل تقصد x الموجوده في المرفق وهي على فاصل دقيقه وواضح انها تصحيحيه
ام تقصد X التي تاتي بعد اختراق الترند الهابط كموجة ربط..... ارجو الايضاح وشكرا
السلام عليكم يا ريس , رمضان كريم و كل سنه و حضرتك طيب و ديما بصحه ان شاء الله , حضرتك وحشنى جدا والله و مفتقدك اوى عشان مفيش ندوات و مشركات حضرتك قليله اوى الايام دى , مش بتشارك غير هنا و فى موضوع شارتات موقع اليوت ويف , فانا عايز اعرف بقا ايه اللى واخدك مننا اوى كده و شاغلك عن ولادك و تلامذتك 😊
و طبعا طمعان فى رأى حضرتك فى البدنجان اللى انا عمله ده ههههههههههههههههههه
تحياتى يا استاذى و معلمى الفاضل