النتائج 16 إلى 30 من 41
- 24-04-2012, 02:09 PM #16
وعلى فكرة لو حد يحب يعرف الملعومات اكتر انا فتحت فيها حساب من زما واتمرجن وبقى فية تقريبا 40 دولار وقمت عززتو بعد فترة طويلة 300 دولار
وبعدين ربحت والحمد لله ووصلت الحساب تقريبا الى 700 دولار ورجعت خسرت وصار الحساب 79 دولار
وكمان رجعت ركزت في الشغل وبتوفيق من ربنا بس ومن غير ايداع الان رصيد الحساب 8770.60 دولار وعايز اسحب كل الارباح وابقي 350 دولار وابتدي من جديد
وطلب السحب الي قدمتو هو بملغ 7265 دولار
اكتر من كدة عاوزين معلومات انا جاهز
- 24-04-2012, 02:11 PM #17
متضيق لان الواحد عايز يسحب فلوسو وخايف ينضحك علية وانتا تيجي تسئل هذا السؤال لانك ماحطيت نفسك مكاني لو تصفن شوية وتفكر وتحط نفسك مكاني حتشوف بوقتها انا متضايق لية وخاصة من سؤالك بس بالله عليك قبل ما ترد تاني فكر شوية وحط نفسك مكاني منتدى يقلك اصل انتا مش تابع على العموم شكرا على مشاركتك الاولى وعارف انك شاركت بحسن النية متزعلش مني
- 24-04-2012, 02:12 PM #18
- 24-04-2012, 02:16 PM #19
ان شاء الله خير ويارب باسرع وقت وعندي غلط بالارقام لاني متضايف وبستنى الطلب من الاسبوع الماضي انا عايز ابقي في الحساب تقريبا 1500 مش 350 واسحب 7265 دولار ولو تم السحب حبلغكم في الموضوع ان شاء الله وياريت محدش ينقل الموضوع لمكان تاني من المشرفين لحد ما يتم السحب على الاقل
- 24-04-2012, 02:33 PM #20
- 24-04-2012, 02:33 PM #21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخي الفاضل هاني
أرجو إتباع الآتي :-
1 - إرسال طلب السحب يكون من إيميلك المسجل لديهم في الحساب
2 - تعبئة طلب السحب من خلال نموذج السحب بالرابط التالي http://www.fxsol.co.uk/documents/Withdrawal_Request.pdf
3 - أغلاق الصفقات المفتوحة بالحساب لحين إتمام عملية التحويل.
4 - إرسال طلب السحب على الإيميل التالي [email protected]
5 - تابع إيميلك فقد يكون وصلك منهم ملاحظة على عملية السحب .
ملاحظة : الشركة المشار إليها لم أواجه معهم أي تأخير في عملية السحب .
آخر تعديل بواسطة Elliott_Trader ، 24-04-2012 الساعة 02:36 PM
- 24-04-2012, 02:34 PM #22
اشكر الاخ الي راسلني على الخاص وطمني واقلة ماقدرت ارد عليك لان مشاركاتي بالمنتدى قليلة المهم
المشكلة مش التاخير المشكلة ان من يوم 20 بالشهر والفلوس على الاقل تتحرك من الحساب وتطلع لحد الان مش طالعه
- 24-04-2012, 02:35 PM #23
- 24-04-2012, 02:36 PM #24
- 24-04-2012, 02:42 PM #25
عيد الإرسال مرة ثانية ... وتأكيد من الإيميل لأنه على الأقل يصلك رد أوتوماتيك تلقائي بإستلام طلبك ... يمكن خطأ في الإيميل تأكد [email protected] وليس [email protected] ..
- 24-04-2012, 02:46 PM #26
- 24-04-2012, 02:55 PM #27
كلامك صحيح ..
طيب أدخل لايف شات معهم مرة ثانية
واسئل عن سبب التأخير لأنه بالعادة فقط يومين ولو ما أفادك بشئ جازم بأن يرد عليك اليوم أو غدا أخبره بأنك تطلب مراسلة رئيس القسم وأنك عندك شكوى لم تحل .. وفي نهاية المحادثة أنسخ المحادثة بالأيكون بصفحة المحادثة لترسل لك على الإيميل وأحتفظ بها
وأخبرك بعدين شو تسوي بسجل المحادثة لو ما تم حل طلبك ... لاتقلق إن شاء الله
- 24-04-2012, 03:23 PM #28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخي الحبيب ياريت حضرتك تراسل خدمة عملاء المتداول العربي على
[email protected]
أو على الايف شات
https://www.arabictrader.com/livehelp/index.php
وان شاء الله لا تقلق الأمر بسيط قد يكون هناك خطأ او خلافه
وياريت تراجع ايميلك قد يكونوا ارسلوا لك ايميل بالمتابعه
- 24-04-2012, 03:26 PM #29
- 24-04-2012, 03:40 PM #30عميلنا العزيز
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فضلا أرسل لنا نموذج السحب الذى قدمته للشركة ونحن سنتولى كافه الاجراءات والمتابعه سواء كنت تحت رعايتنا أم لا
إيميل فريق الدعم للمتداول العربي
[email protected]
كما يمكنك مراسلتنا برقم هاتفك الخاص فى رساله خاصة