صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234
النتائج 46 إلى 56 من 56
    الصورة الرمزية ahmedphen0m
    ahmedphen0m غير متواجد حالياً أفضل ورشة عمل مضاعفات 2012

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة

عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

يا غالى انت لو بصيت على الدروداون هتلاقية قدامك صفر يعنى بدون اى مخاطرة دى اول حاجة

تانى حاجة لو بتصدف معايا مرة يبقى ماشى كدة مقامرة انما كشف حساب بة 114 صفقة متتالية بدون صفقة واحدة خاسرة

ثم هذا الحساب بة 68 صفقة ولا واحدة خاسرة يبقى اكيد مش مقامرة ولا اية دة طبعا طبقا لنظرية الاحتمالات

و لو وريتك اكثر من حساب هتعرف انها صفقات مدروسة مليون فى المية ومش كل مرة هتصدف يعنى

وبعدين ياسيدى طالما مخاطرة عالية وحققت 10000الاف فى المية فى 20 يوم

يبقى لو قسمنا المخاطرة على 100 هتبقى النسبة 100% فى 20 يوم وبكل سهولة

وبعدين انت بتقارن حسابك بحسابى لية ؟ مش انت اللى قولت عايزين كل واحد يعرض نتايجة عشان التحفيز؟

يبقى مفروض تنبسط ان فية ناس بتعرض كشوف حساباتها ولا اية؟

ياسيدى الفاضل انا لما وضعت كشف الحساب هذا لم اضعة هباءا وحتى الصور الموجودة لم اعرضها هباء بل لعدة

اغراض

اولا وضعت كشف حساب بة نسبة ارباح عالية جدا لكى اقطع الطريق عمن يضع كشف حسابة فى موضوعك هذا وبة

نسبة ارباح لا تقترب

حتى الى 1/10 من هذة النسبة ويضعها بدون اى اثبات وحتى بدون ان يشرح طريقة عملة

باغراض لا يعلمها الا الله وربنا اعلم بنية كل واحد

ثانيا اظهرت صورة الطريقة التى اعمل عليها داخل كشف الحساب حتى يقتنع من يريد ان يقتنع ان هناك طرق بالفعل

تحقق هذة النسب

وبدلا من ان يسألنى عن كيفية تحقيق هذة النسبة او يرسل لى رسائل على الخاص لكى ادير لة حسابة لا

بل يذهب الى الطريقة ويحاول تعلمها

هكذا يجب تكون الرسالة التى يجب ان تقدم من كل كلمة يخطها كل كاتب موضوع

فما دخل الاعضاء بكشوف حسابات رابحة يسيل لها اللعاب

وعندما يذهبون الى حساباتهم يجدوها حمراء وخساير تلى خساير ماذا استفادوا من ارقام توضع امامهم؟

الله المستعان
    كلا من ذهب يا استاذ حمادة

و انا فتحت موضوع لطريقتي عشان افيد الناس علي قد امكانياتي المتواضعة

الصورة الرمزية ahmedphen0m
    ahmedphen0m غير متواجد حالياً أفضل ورشة عمل مضاعفات 2012

ياعم احمد هو لو حقيقى كنت هتلاقينى هنا بردو كنت هتلاقينى فى اكبر كافيتريا فى القاهرة وعمال اشرب بيبس هههههه

هههههههههههههههههههههههههه

ان شاء الله يا باشا يكون الحقيقي كمان احسن من كدا

موفق دائما يا استاذنا

الصورة الرمزية el iscander
    el iscander غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طالما الموضوع تحفيز

فالحمد لله حققت فى ال20 يوم الماضية ربح 10000%

ههههههههههه ديمو طبعا

الملف المرفق 318190

الملف المرفق 318191

وبلا صفقة واحدة خاسرة
    باسم الله ماشاء الله واتمنى تعملها على الحقيقي طيب يا دكتور انا متابع استراتيجية المتاجرة السعرية الزمنية من انطلاق الموضوع والحمد لله فاهم كل نقطة فيها لكن والله ماقدرت اعمل النسبة هادي ولو على الديمو طيب انا ليا عدة اسئلة حول هاذا الحساب والحساب لي قبلو ابو 114 صفقة متتالية في يوم واحد اتمنى منك الاجابة وجزاك الله كل خير :
    1/ هل استخدمت زوجا واحدا فقط او عدة ازواج وخاصة يوم عملت 114 صفقة وماهو هاذا الزوج
    2/ نقاط الدخول :هل دخولك كان زمني فقط يعني نفرض الزوج ماشي شكل رباعي يعني ردتو الزاوية 90 وهو مازال في نطاق ال90 شمعة طيب والله اتى الزمن ولم ياتي السعر بعد 180 شمعة ولم يصل للزاوية 180 وهنا بالتاكيد ندخل عكس الاتجاه وكم سيكون الهدف في هذه الحالة
    ام كان دخولك على الزوايا التالية يعني نكمل على شكل رباعي ونفرض ان الزاوية لي ردتو 90 طيب هل تدخل فول مارجن على الزاوية 180 وكم الهدف الذي سيتم وضعه
    ام تستخدم الترندات الوهمية وماهي هل هي حدود القناة فقط ام يمكننا استخدام خط التمحور كنقطة دخول وكم سيكون الهدف
    وبافتراض اننا نستعمل فيرم الساعة كي تستطيع تحديد لي الاهداف
    3/اخر سؤال وهو الفيرم الذي استمعلته في حسابك 114صفقة هل هو فيرم الدقيقة ام الساعة او تسخدم فيرم وتنتضر التاكيد من فيرم اكبر
    انتضر منك الرد يادكتور لانو والله هاذا اهم شيء في طرقتك وعلى الاقل لي حلم ان اعمل 1000 بالمئة في 24 ساعة عمل على الاقل في حساب ديمو وان شاء الله بتوفيق ربنا يتحقق في انتضارك

الصورة الرمزية OmarMD
    OmarMD غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم

والله يا جماعة النقاط بالنسبة إلي مش مقياس ... أنا خلال 3 أشهر ما ضرب معي ولا ستوب ... وخلال شهر دبلت حسابي ...

وشغال توصيات بالمنتدى وشوفوها واحكموا

تقبلوا تحياتي

الصورة الرمزية never give up
    never give up غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طالما الموضوع تحفيز

ههههههههههه ديمو طبعا

الملف المرفق 318190

الملف المرفق 318191

وبلا صفقة واحدة خاسرة
    ما شاء الله يادكتور بس عندي احساس ان هاذا الحساب حقيقي هههه واتمنى يكون كذلك عشان الواحد يطمع انو يعمل زيك شوف كدة المشاركة دي

طيب عشان ابقى صادق معاكم

ادى حساب هيتصفر بعد 100 نقطة صعود

الملف المرفق 315311

حلو كدة ياعم

عشان لو حد اتمرجن او خسر ابقى معاة
    وشوف بقى اكتشافي في الصورتين المرفقتين هههه وعلى فكرة ماعرفش كل مشاركاتك بتتسجل براسي ومايقدر احد ينزعها ههههه انتضر تاكيدك على ان الحساب حقيقي وخلينا نطمع نعمل المليون في شهر
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة يورو دولار.jpg‏   صفقة ناجحة بامر الله.jpg‏  

الصورة الرمزية متاجر مبتدئ
    متاجر مبتدئ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expert.fx مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يسعدني ان اقول لكم بانني حققت في ال 20 يوم الماضيه 5710 نقطة ولله الحمد وقد وصل صافي الربح اكثر من 100% من حجم راس المال

اسال من الله التوفيق للجميع واتمنى لكم كل خير ان شاء الله

اتمنى من الجميع ان يضعو ما حققو من ربح لانه كل مافي الموضوع هو تحفيز لا اكثر

تحياتي
    السلام عليكم

سؤال توضيحي

كيف حققت 5710 نقطة في 20 يوم وبمخاطرة 2% ممكن تبين طريقة الدخول بالعقود على

الشارت ؟ عفوا مش داخله دماغي اجيبها يمين شمال مفيش فايده ؟
    آخر تعديل بواسطة متاجر مبتدئ ، 15-04-2012 الساعة 09:15 AM

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el iscander مشاهدة المشاركة
    باسم الله ماشاء الله واتمنى تعملها على الحقيقي طيب يا دكتور انا متابع استراتيجية المتاجرة السعرية الزمنية من انطلاق الموضوع والحمد لله فاهم كل نقطة فيها لكن والله ماقدرت اعمل النسبة هادي ولو على الديمو طيب انا ليا عدة اسئلة حول هاذا الحساب والحساب لي قبلو ابو 114 صفقة متتالية في يوم واحد اتمنى منك الاجابة وجزاك الله كل خير :
    1/ هل استخدمت زوجا واحدا فقط او عدة ازواج وخاصة يوم عملت 114 صفقة وماهو هاذا الزوج

فى الاسكالبنج لا اعمل الا على اليورو دولار
    2/ نقاط الدخول :هل دخولك كان زمني فقط يعني نفرض الزوج ماشي شكل رباعي يعني ردتو الزاوية 90 وهو مازال في نطاق ال90 شمعة طيب والله اتى الزمن ولم ياتي السعر بعد 180 شمعة ولم يصل للزاوية 180 وهنا بالتاكيد ندخل عكس الاتجاه وكم سيكون الهدف في هذه الحالة

فى هذة الحالة بعد كسر الزاوية 90 بادخل فى اتجاة الزاوية 180 طالما فى نطاق الزمن المحدد

وان جاء الوقت ولم يأتى السعر باخرج واحسب من القمة او القاع الجديد
    ام كان دخولك على الزوايا التالية يعني نكمل على شكل رباعي ونفرض ان الزاوية لي ردتو 90 طيب هل تدخل فول مارجن على الزاوية 180 وكم الهدف الذي سيتم وضعه

حسب نوع الشركة التى اتعامل معها

ان كانت تغلق الصفقات على رصيد صفر بادخل فول مارجن طالما فى الاتجاة الصحيح

وكلما يتوفر مارجن متاج باقوم باالتعزيز واكتفى بربح معين واغلق جميع الصفقات بضغطة واحدة
    ام تستخدم الترندات الوهمية وماهي هل هي حدود القناة فقط ام يمكننا استخدام خط التمحور كنقطة دخول وكم سيكون الهدف
    وبافتراض اننا نستعمل فيرم الساعة كي تستطيع تحديد لي الاهداف

الزوايا السعرية والفواصل الزمنية والترندات الوهمية وخط المنتصف ببساطة ترسم حركة الزوج رباعى الابعاد ليس ثنائى ولا

ثلاثى وان كنت جالس متفرغ ومرتاح البال تخلق 3 فرص من فرصة واحدة ففى بعض الاحيان باعمل هيدج لكى اوفر مارجن اكثر من المتاح

بمعنى دخلت صفقة بيع فول مارجن مثلا وانا متاكد من الاتجاة بفضل الله

ممكن ادخل لوت مكافئ شراء هنا اصبح المارجن المحجوز صفر

اقوم بدخول لوت اخر بيع يعنى اكثر من المارجن المتاح بالضعف وانتظر الصفقة العكسية ان تصل الى خسارة صفر او اى ربح بسيط

ثم اغلقها

واسير فى اتجاة البيع بضعف الفول مارجن وطول ماهو ماشى مع الاتجاة يتاح مارجن جديد ادخل بتعزيز

يعنى بمعنى اصح الذى يفعلة الخاسر عندما تتحرك صفقاتة عكس دخولة وكلما تخسر يقوم بالتبريد فى اتجاة الانتحار

ويكون الحساب فى اتجاة الضمار

انا باعملة بطريقة عكسية

طول ماهو ماشى فى اتجاة الربح باقوم بتعزيز بغرض حلب كل ماهو متاح من نقاط
    3/اخر سؤال وهو الفيرم الذي استمعلته في حسابك 114صفقة هل هو فيرم الدقيقة ام الساعة او تسخدم فيرم وتنتضر التاكيد من فيرم اكبر

الاتجاة يكون معروف من الفريمات الاكبر فى البداية ثم ادخل على فريم الدقيقة ثم لا انظر بعدها لاى فريم اخر حتى لا اتشتت

انتضر منك الرد يادكتور لانو والله هاذا اهم شيء في طرقتك وعلى الاقل لي حلم ان اعمل 1000 بالمئة في 24 ساعة عمل على الاقل في حساب ديمو وان شاء الله بتوفيق ربنا يتحقق في انتضارك
    الاجابات داخل الاقتباس ولكن للاسف بنفس لون الخط

نصيحة لا تحاول عمل هذة الطريقة فى البداية ويجب ان تتمرس عليها جيدا اولا

فهى لا تحدث كل يوم

وكما ذكرت فى الموضوع ان لو ربنا كرمك ومسكت اتجاة على اى فريم ووجدت الزوج محترم شكلك الهندسى وترنداتة وفواصلة

الزمنية فانت مسكت السوق بيدك وانت فى دورتك الرابحة بتوفيق الله

فامسك بها بايدك واسنانك ولا تجعلها تفلت من يديدك الا وانت محقق اهدافك

وقبل كل شئ دائما التوفيق من عند الله

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة never give up مشاهدة المشاركة
    ما شاء الله يادكتور بس عندي احساس ان هاذا الحساب حقيقي هههه واتمنى يكون كذلك عشان الواحد يطمع انو يعمل زيك شوف كدة المشاركة دي

وشوف بقى اكتشافي في الصورتين المرفقتين هههه وعلى فكرة ماعرفش كل مشاركاتك بتتسجل براسي ومايقدر احد ينزعها ههههه انتضر تاكيدك على ان الحساب حقيقي وخلينا نطمع نعمل المليون في شهر
    ياعم حساب ديمو مش حقيقى

بس طالما قدرنا نعملة على الديمو يبقى اكيد مش مستحيل نعملة على الحقيقى ويبقى الفيصل هو العامل النفسى فقط لا غير

ان استطعت ان تتغلب على مشكلة الخوف والتردد والطمع يبقى اكيد تقدر تعملة على اى حساب اخر

ونصيحة بدلا من ان تستخدم هذا النوع من المتاجرة فيكيفيك الطريقة التى اشرت لها بكيفية ادارة رأس المال فى الموضوع

وتقبل تحياتى

الصورة الرمزية foxyhakers1
    foxyhakers1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

طالما الموضوع تحفيز

ههههههههههه ديمو طبعا

الملف المرفق 318190

الملف المرفق 318191

وبلا صفقة واحدة خاسرة
    بسم الله ما شاء الله يا دكتره ربنا يزيدك من علمه

ياعم حساب ديمو مش حقيقى

بس طالما قدرنا نعملة على الديمو يبقى اكيد مش مستحيل نعملة على الحقيقى ويبقى الفيصل هو العامل النفسى فقط لا غير

ان استطعت ان تتغلب على مشكلة الخوف والتردد والطمع يبقى اكيد تقدر تعملة على اى حساب اخر

ونصيحة بدلا من ان تستخدم هذا النوع من المتاجرة فيكيفيك الطريقة التى اشرت لها بكيفية ادارة رأس المال فى الموضوع

وتقبل تحياتى
    العامل النفسى هو السبب الرئيسى والاساسى للخساره فمن يستطيع ان يتحكم فيه سوف يستطيع ان يحقق ارباح جيده باضعف ادوات التحليل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة never give up مشاهدة المشاركة

انا فاهم انت تقصد ايه واتمنى ان يكون اكتشافك صحيح لان الدكتور حماده يستاهل اكتر من كده ربنا يجازيه خير الجزاء

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17