مبروك يالغلا متابعتكم مع لا ادخل مع صفقاتكم بس مستمتعه بالتحليل
Printable View
مبروك يالغلا متابعتكم مع لا ادخل مع صفقاتكم بس مستمتعه بالتحليل
تحية طيبة
اليورو دولار
12-2-2014
ولله الحمد
اغلاق اول دخول بيع على الصفر
الملف المرفق 398238
الملف المرفق 398239
شكراً عزيزتى
تسعدنا متابعتك
تسلم الايادي يا دكتورة والف الف مبروك الارباح:015:
فى البدايه اسمحوا لى ان اكون مشارك معكم فى هذا الموضوع واتوجه بالشكر الجزيل للدكتور جمال على هذة الاستراتيجيه وللاستازة انصاف على المجهود الكبير وحرصها على توصيل المعلومة للجميع وربنا يزيدها من فضلة
تحية طيبة
اليورو دولار
13-2-2013
اهمية وضع ستوب
او اغلاق ساعة اعلى
3650
sell@
3625
tp
3600
3580
s.l 3655
الملف المرفق 398309
الله يخليك استاذ \ خالد
شكرا لك
انت فين ؟؟؟ مفتقدين وجودك وتحليلاتك
يراودنى تفكير فى عدم المشاركة والاكتفاء بهذا القدر
مرحباً استاذ
monmon
الموضوع موضوعك ونتمنى ان تشاركنا ببعض الفرص المتاحة امامك
شكراً لك على حسن التقدير
[QUOTE=ensaf;2781306]الله يخليك استاذ \ خالد
شكرا لك
انت فين ؟؟؟ مفتقدين وجودك وتحليلاتك
يراودنى تفكير فى عدم المشاركة والاكتفاء بهذا القدر
لا لا لا يا استاذة انا حتى وانا مش متابع فوركس والله بكتئب جدا لو لاقيت موضوعك متوقف ارجوكي رجاء خاص ال تتوقفي ابدا عن تحليلك اليومي
وانا والله بدخل كل يوم اشيك على الموضوع بس الواحد بيتقدم في العمر وارتبطاته بتزيد وتنظيم الوقت شيء في منتهى الصعوبة والله بس اكيد طبعا هندخل ونشارك قريب جدا اول ما اموري تنتظم شوية
الموضوع ده بقى بالنسبة لينا طقس يومي لازم كل يوم الصبح نلاقي تحليل الدكتورة فياريتك ماتحرميناش منه ابدا
ورينا اعلم كم من قلوبنا ندعيلك ونتمنا لكي الخير كانفسنا واكثر والله
تحية طيبة
اليورو دولار
ضرب ستوب
-30
اسباب البيع
فايبو استكمال الاتجاه 61% + سلوك عليه
كسر الحمراء الى الاسفل على 4 س والاغلاق داخل الزرقاء
سلوك فايبو استكمال الاتجاه متوافق مع
اختبار الحد السفلى للقناة الحمراء المكسورة الى الاسفل على 4 س
اسباب وضع ستوب وليس تعزيز
كسر قناتين الى الاعلى على الساعة
كسر القناة الزرقاء الى الاعلى على 4 س
+ ارتداد من 2 سنتر على الديلى
إذن إحتمال مواصلة الصعود وارد جداً
الملف المرفق 398324
الملف المرفق 398325
بارك الله فيك اخت انصاف بالتوفيق ان شاء الله
تحية طيبة
اليورو دولار
خذ بيع بحرص هدف صغير
سنتر 4 س
+ فايبو الارتداد 123% على الساعة
+ سلوك سعرى
+ حد علوى ديلى
sell
3675
الهدف
25 نقطة
ستوب
اغلاق ساعة اعلى
3690
الملف المرفق 398343
تحية طيبة
اليورو دولار
تنويه
اغلاق على السعر الحالى
3678
سالب -3-5
هايصدعنا واحنا مش ناقصينه
الملف المرفق 398348
الباوند النحيس
يشاخط مفووول البنزين
انتظر تعزيز مع سلوك هء هء هء
يا ريت يا جماعة حد يحللنا اللى حصل الاسبوع ده فى الكيبل . بالرغم من أنه على الديلى كسر لأسفل وكسر قوى وكان المتوقع أن يواصل الهبوط إلا أنه ارتد لأعلى وواصل ارتداده وحتى لم تكن هناك فرصة للارتداد مطلقا.