اوك الموضوع يرجع للاستادة انصاف السعر فعلا نزل :015:
Printable View
شراء اليورو من سعر 13080 وهدف 13180 واستوب 13000 وعلى بركة الله
سلام عليكم
انا مع الصعود بشرط عدم اغلاق ساعة تحت 13050
بالتوفيق للجميع ان شاء الله
يا باشا أنا أسف بجد مقدرش أفتح موضوع جديد و أتابعه لطبيعة عملى، بس أنا عايز أقول انى بستخدم نفس الإستراتيجة بالظبط بدون أى ابتكار منى او إضافة أستخدم الاسترتيجية بالظبط كما شرحها الدكتور جمال ولكن بدلاً من التعزيز اضع استوب وبدلاَمن الفيبو استخدم مستويات أخرى، هذا كل ما في الأمر
اليورو و الكايبل كل منهما يجد مقاومة على فريم الديلي من حد القناة الزرقاء العلوي إرتدا منها أمس بكل سهولة و لكن على فريم الأربع ساعات يزال الكايبل يجد دعم من حد القناة الزرقاء التصحيحية و أيضاً اليورو كسر فعلاً حد القناة الزرقاء و لكنة يجد دعم قوي متكون في الأسبوع الأول من هذا الشهر، يزال الهبوط هو الأقرب للتحقق
مبروك امن دخل صفقة الكيبل
وعقبالك يا يورو وربنا يهديك زى الكيبل
يا ست إنصاف أرجوكي إكتبي أي حاجة بس علشان نطمئن
الأخت انصاف اقفلت جميع الصفقات الخاسره في الحساب التجربي
و خسر الحساب اكثر من 70%
الملف المرفق 374079
واليورو كمان مبررررووووووووووك
لاحول ولا قوة الابالله العظيم
هههههههه هلا صار وئت شلة النويحة
ياعم نحن ياما سحبنا ارباح بفضل الله ثم مساعدة الاخت انصاف
يعني سبحان الله فوق المصيبة شماتة
يااخي لو كنتم تفهمون ومتربين بطريقة صحيحة ومسلمين صحيح كنتم عرفتم انه الان وقت مواساة بالمصيبة وليس شماتة
اللهم انا نعوذ بك من شماتة الحاقدين
عكل الحساب مااتمرجن والفوركس ربح وخسارة ويلي مش عاجبه يدور مصلحة تانية
وهي مااول مرة بصير معانا هيك قصة ولكن باذن الله الحساب يعود ومع ارباح
اختي انصاف جزاكي الله خيرا