:0016:
اجدع ناس
نساء ورجال خبرتى
ياهدف يااااهدف ونص
Printable View
لللللللللللولللللللللللييييييييييييييييييييييييييي ييييي الف مبروك للصابريننننننننن
http://a405.idata.over-blog.com/3/97...1269076487.gif
تحية طيبة
اليورو دولار
مبروووووك
30 نقطة ولا احلى
لا يمكن ابداً ام يوسف نسيبه يغلبنا
الملف المرفق 373031
استاذة انصاف هدف البيع بالنسبة للكيبل علي المنصة كام؟؟؟
هههههههههههه انا ضليت متنح مع أم يوسف لحد ما صاب الهدف
معلش فاتتني تتنيحة اليورو
أنا متنح مع انصاف على الباوند ان شاء الله
مبروكككككككككك ام يوسف على الهدف
احلى تتنيحة بارباح ولا احلى
اسمها صبر
مبرووووك
المفترض
الفايبو الاصفر والسنتر على الساعة
+ الحد السفلى على 4 س
5660
سنرى اولا اغلاق اليوم ماذا فاعل به
او ضعها على الدخول
:0016:
هههههههههههههههههههههههه
مبرووووك مبروووووك مبروووووك
على هدف ونص
ايه يا جدعاااان ؟؟؟؟؟؟
وأنا مفيش مبروووك ؟؟؟؟؟؟
مانا دخلت تانى يورو شراء من نفس النقطة
3340
انتم ما اخذتوش بالكم والا كنتم نايمين ؟؟؟؟
وقلت كده فى المشاركات السابقة
الملف المرفق 373037
ههههه
:AA::AA::AA:
الله يبارك فيك
مبرووووك لك
مبرووووك
ميدان لبنان ميدان لبنان يازين ميدان لبنان
خدنا من فم الاسد 30 نقطة بحالهم
خليك رايق كدا احسن والصباح رباح
انا بهزر :0016:
الله يبارك فيكم
معلش هى جات سريعة حسب ما نرى على الشارت
وانا ذكرتها فى حينها فى المشاركة
بانى دخلت مرة ثانية شراء من نفس النقطة
3340
الف مبروك تستاهلي كل خير طبعا
هههههههههههه لالا بس ام يوسف دخلت تحدى مع اليورو وكسبت وطبعا مبروك عليكى
هل تعتبر فرصة للشراء بعد الريتست .
كسر الازرق لفوق + حد زرقاء 4 س + فوق القناتين ديلي