صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 56
    الصورة الرمزية forex opera
    forex opera غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي اتمنى ان تقبلوا نقدى

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

المنتدى ده انا اتعلمت منه كتير مش حمدح فيه كتير لانه معروفه مكانته انا اتعلمت منه كتير اثناء تواجد العمالقه مع احترامى لكل الموجودين المنتدى اتغير كتير بقى منتدى فلسفى كل المواضيع اللى فيه بعدت تماما عن الاتجاه الصحيح ومش حعمم برضه حقول معظم المواضع او السمه الغالبه على المنتدى اصبح المنتدى متخصص فى الفلك و الاقمار و النجوم بس الحمد لله لسه ما دخلش على الاقمار الصناعيه على فكره المواضع دى مع احترامى لاصحابها هى مواضيع وقتيه ماشيه بمحض الصدفه بمعنى انها مش فى صلب او اساس التجاره اللى ممكن تستمر معانا لاننا بعدنا عن الاتجاه الرئيسى و المحرك للسوق و هو العرض و الطلب بقيت اسيب المنتدى بالشهر و الاتنين و ارجع ما الاقيش فيه حاجه جديده او فكره جديده وعلشان الناس اللى بتقول المعرفات الجديده و القديمه انا كنت عضو فى المنتدى من 2006 وطول الفتره دى و انا متابعه يوميا بس الفتره الاخيره لغلبة الموضوعات الفلسفيه على المنتى بقيت اسيبه بالشهور و ارجع ما الاقيش حتى فكره واحده جديده فى واحد حيرد يقولى طيب ما تقول انت يا ابو الافكار انا ممكن اشارك فى تطوير فكره رحم الله امرئ عرف قدر نفسه اللى انا اقصده حتى اللى عنده فكره جديده مش حيحطها لغلبة الكواكب و النجوم على المنتدى مفيش ورش استراتيجيات مفيش تطوير لاكسبيرتات مفيش اكسبيرتات جديده بتتعمل وتطور كل اللى موجود مبنى على المضاعفات حتى الفكرة الجديده اللى وضعها استاذ فاضل هنا عن المضاعفات الجبريه المركبه فكره ممتازه ومفيهاش خطوره كبيره اول ما عرضها انقضيت عليه قوات احتلال المنتدى وطفشوه الدكتور جمال ممدوح كذلك علشان كده اللى عنده فكر او تطوير بينقض عليه الخفافيش اللى معششه فى المنتدى تطفشه ارجو ان تقبلوا نقدى بصدر رحب لانى صراحه زعلان على المنتدى لانى حاسس فى يوم من الايام حلاقى اسمه اتغير الى منتدى المتداول الفلكى لعلوم بورصة الفضاء و المتشائمين ارجو ان نقف وقفه ونبدأ من جديد لان الناس اللى كانت فعاله وبتطرح افكار جديده طفشت من المنتدى كل واحد ييجى يطرح فكره يلاقى سيل من الانتقادات نزلت عليه طيب ما نسيبه يكمل او نطور معاه بجد اللى عاوز يستفيد يرجع للصفحات الخلفيه ويشوف الفرق بين الافكار . واسف للاطاله

الصورة الرمزية mobizoone
    mobizoone غير متواجد حالياً موقوف

النجوم والكواكب دى افكار جديده والناس حاولت تشرح فكرتهم ولهم الشكر وهما ماجبروش حد على الدخول معاهم كل واحد شايف ان دى فكره ناجحه وبيحاول يساعد الناس بطريقه وطبعا الزمن بيتغير والافكار معظمها بقت قديمه

شكرا لك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobizoone مشاهدة المشاركة
    النجوم والكواكب دى افكار جديده والناس حاولت تشرح فكرتهم ولهم الشكر وهما ماجبروش حد على الدخول معاهم كل واحد شايف ان دى فكره ناجحه وبيحاول يساعد الناس بطريقه وطبعا الزمن بيتغير والافكار معظمها بقت قديمه

شكرا لك
    اخى الفاضل انت فهمتنى غلط انا ما مش دى اللى اقصده بالتحديد الفكره اللى اتمنى انى اوصلها ان الناس تيب كل واحد يقول فكرته انا مثلا ما بقتنعش بموضوع الكواكب و النجوم ده لان بالمنطق كده مفيش كوكب حيجبر الناس انها تشترى الدولار او تبيع اليورو لان اللى بيحصل ده صدف ليس اكثر بس انا مثلا كنت مقتنع بموضوع الدكتور جمال ممدوح ايه اللى حصل فيه اجبروه انه يقفل موضوعه والرجل طفش و الاستاذ احمد اللى جاب فكرة المضاعفات الجبريه برضه كذلك اللى انا قصدى فيه نسيب الكواكب للى بيتابعها نسيب المواضيع التانيه للى بيتابعها مش علشان مثلا انا مقتنع بفكره اروح اضرب فى فكره تانيه طيب ما انا مش مقتنع بالكواكب رغم ذلك ما دخلتش الموضوع بتاعها من الاساس حتى لمجرد المشاهده كل واحد حر فى فكره اللى انا قصدى فيه ما نهاجمش اى فكره توضع ويكون مصيرها صفحتين وتتوه اللى انا شايفه دلوقت ان فى احتلال لفكر معين على المنتدى واخد معظم المنتدى والناس اللى بتفكر صح طفشت او اللى فاضل منهم مش واخد حقه لان كل ما يفتح موضوع يتهاجم ارجو ان اكون وضحت وجهة نظرى

الصورة الرمزية mobizoone
    mobizoone غير متواجد حالياً موقوف

وصلت الفكره ودى حلها مع الاداره لوضع قوانين صارمه للردود التى ليس لها افاده والهدف منها هو افساد المواضيع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobizoone مشاهدة المشاركة
    وصلت الفكره ودى حلها مع الاداره لوضع قوانين صارمه للردود التى ليس لها افاده والهدف منها هو افساد المواضيع
    مظبوط الله ينور عليك اخى الفاضل انت كده وصلت فكرتى عندك لان المفروض الساده المشرفين واللى ما بنشوفهمش الا فى غلق المواضيع فقط يكون ليهم دور وردود ويكونوا متواجدين فى كل المواضيع صاحب الموضوع لما يلاقى مشرف رد على اللى غرضه تشويه الموضوع اكيد ده حيديله دفعه انه يستمر انما المشرفين مع احترامى لشخصهم وانتقادى الشديد كوظيفتهم فى المنتدى اكنهم مش موجودين

الصورة الرمزية faridns
    faridns غير متواجد حالياً عضو نشيط

مظبوط اخي و الله انت قلت كل الكلام اللي بيدور في دماغي ...زمان كان المنتدي مليء جدا بالمواضيع و كان في كوادر .... لكن تقريبا ان المنتدي معرفش يحافظ عليهم و هجروا المنتدي كلهم و لم يتبقي سوي القليلين الذين متمسكين بالطرق الفنية و علي رأسهم استاذة رانيا وجدي ... لكن الان كما قلت كلها مواضيع متعلقة بالكواكب و جان ... وهي ممكن تكون ناجحة لكنها اصبحت الاغلبية و نسينا الطرق الكلاسيكية

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faridns مشاهدة المشاركة
    مظبوط اخي و الله انت قلت كل الكلام اللي بيدور في دماغي ...زمان كان المنتدي مليء جدا بالمواضيع و كان في كوادر .... لكن تقريبا ان المنتدي معرفش يحافظ عليهم و هجروا المنتدي كلهم و لم يتبقي سوي القليلين الذين متمسكين بالطرق الفنية و علي رأسهم استاذة رانيا وجدي ... لكن الان كما قلت كلها مواضيع متعلقة بالكواكب و جان ... وهي ممكن تكون ناجحة لكنها اصبحت الاغلبية و نسينا الطرق الكلاسيكية
    و الله يا اخى انا قلت الكلام ده من زعلى على المنتدى و اللى وصل ليه بقيت اشوف فى منتديات تانيه تطوير لطرق جديده بدأت و كأنها فاشله لكن مع التطوير اصبحت ممتازه محدش انتقدها ولا احبطها واكسبيرتات اتطورت وبقت ناجحه و المواضيع الرقميه اللى كانت موجوده الاول دلوقت محدش بقى بيفكر فيها مع انها مع الدعوم و المقاومات هى دى اساس الفوركس و المحرك لها . فين ايام السلاحف كانت فكره جديده لو كانت فى اليومين دول ماكانتش اتنفذت لانهم كانوا حيفضلوا وراها لحد ما الموضوع يتقفل الدكتور جمال ممدوح كان حيعمل رحله مليونيه وكان حيطرح استراتيجيه تانيه هو فين دلوقت حتقولى طاب و احنا مالنا حقولك وفسر انت ايه سر وجود مواضيع الكواكب و جان بقوه وما حدش بيقفلها وهى اللى مسيطره على المنتدى و المواضيع التانيه انسحبت و الله اعلم وما حدش بيفضل وراها لحد ما تتقفل استفادنا ايه احنا بقى اللى كان حيفيدنا بجد وبواقع ملموس الدكتور جمال وغيره وغيره ارجو تواجد المشرفين شويه

الصورة الرمزية B.E.S.H.O.Y
    B.E.S.H.O.Y غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

أخى العزيز موضوعك ده فى مكانه وزمانه و للاسف الشديد أنا كمان ملاحظ نفس الكلام والمنتدى اصبح خاوى سكناه الارواح حتى مواضيع المشرفين الجميلة جفت من عدم الاعتناء بها

اتمنى من الادارة و المشرفين عدم غلق الموضوع و البحث عن الحل و الا سيختفى المننتدى فى طيات الزمان

اتمنى اخذ كلامى على محمل الخوف على المنتدى و ليس مهاجمة المنتدى فقط

معلش وفى موضوع كمان برضه انا ملاحظه وارجو الاهتمام بيه قسم المؤشرات و الاكسبيرتات بقى نايم جدا وممكن ما تلاقيش مواضيع فيه باليومين و التلاته وده لسبب ان اللى بيطلب اكسبيرت او تعديل او اى طلب برمجى ما بيلاقيش رد طيب فى ناس حتقولى ان مستر دولار اعانه الله على الكم اللى عنده و و و و طيب المفروض لوكان الكلام ده صح كنا حنلاقيه بيلبى طلبات الاخوه اللى قبله او الموضوع ماشى بالدور او فى طلبات بتجاب بالعكس مفيش الموضوع راكد تماما يبقى بقى مستر دولار الكميه دى عنده فى مكان تانى مثلا فبيضطر صاحب الفكره انه ما يحطهاش اساسا سواء قدم قبل كده طلب وملقاش رد او من اللى بيشوفه مع انى لاحظت ان فى ناس معينه او شخص بالتحديد حط الطلب بتاعه تانى يوم مستر دولار نفذهوله مع انه كان طلب شخصى و ما حطش الاستراتيجيه وناس تانيه حاطه طريقتها بكل امانه وهدفها افادة الناس بقدر افادة نفسها محدش بيرد عليها بعد ده كله حد حيفكر يحط حاجه جديده وهو شايف قدامه اللى بيحصل حيروح اى منتدى تانى بسم الله ماشاء الله تحط الطلب للاكسبيرت هو يوم وتلاقى الاكسبيرت اتعمل خدمه vip طيب حتقولى طالما كده ايه اللى جايبك هنا ومضيع وقتك حقولك زعلان على منارة العلم فى هذا المجال

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة B.E.S.H.O.Y مشاهدة المشاركة
    و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

أخى العزيز موضوعك ده فى مكانه وزمانه و للاسف الشديد أنا كمان ملاحظ نفس الكلام والمنتدى اصبح خاوى سكناه الارواح حتى مواضيع المشرفين الجميلة جفت من عدم الاعتناء بها

اتمنى من الادارة و المشرفين عدم غلق الموضوع و البحث عن الحل و الا سيختفى المننتدى فى طيات الزمان

اتمنى اخذ كلامى على محمل الخوف على المنتدى و ليس مهاجمة المنتدى فقط
    الحمد لله انى مش لوحدى اللى خايف على المنتدى

الصورة الرمزية kimoforex
    kimoforex غير متواجد حالياً عضو نشيط

الفلك والكواكب الي بتتريق عليهم هما اساس الحركة ومفيش حاجة اسمها عرض وطلب

حاول تقرأ المواضيع دي الاول واحكم عليها بنفسك

تحياتي وتقبل مروري

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimoforex مشاهدة المشاركة
    الفلك والكواكب الي بتتريق عليهم هما اساس الحركة ومفيش حاجة اسمها عرض وطلب

حاول تقرأ المواضيع دي الاول واحكم عليها بنفسك

تحياتي وتقبل مروري
    اخى الفاضل انا ما بتريقش عليها انا بقول وجهة نظرى بس ازاى حضرتك تقول مفيش حاجه اسمها عرض وطلب يعنى بنك جى بى مورجان مثلا بيجيب الاسعار اللحظيه من عطارد ولو صاحب شركة استيراد مثلا حب يشترى الدولار علشان يجيب بضائع حينزل عليه شهب يحرقه لو راح فى اليوم الفلانى وبالتالى محدش حيشترى الدولار فى اليوم الفلانى وينخفض تمنه يبقى ازاى مفيش عرض وطلب لو مفيش عرض وطلب يبقى مفيش سوق . شرفنى مرورك

الصورة الرمزية allmouafa9
    allmouafa9 غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم اخي حسب رأي المشكلة في التحاليل المعروفة فني او كلاسيكي الناس ماوجدت فيها ظالتها واتكبدت خسائر اكتير لدلك هي اتدور على طرق منقظة ومن بينها مواضيع المهتمة بجان صح حاجة جديدة لكن اثبتت جدارتها مثل ماكان الفني فارض نفسو واثبت جدارته فانا اتدكر موضوع الاخت رانيا صبح صبح وهي طريقة مبنية على بعض الموفنجات او الترند المكسور او غيره من الطرق المبنية على المؤشرات كانت لها متابعة كبيرة واليوم اخي هل من متابع لطريقة الاخ العزب لو نزل هدا الموضوع سنة 2007 لشفت المتابعة
    وليه اخي مايكون فيه تطوير مهما كان نوعه المهم فيه نتيجة والمواضيع التقول عليها انت هو مش تنجيم بل طريقة كاي طرق اخرى اثبتت قوتها وفرضت نفسها
    راحت ايام الموفنجات والمؤشرات الماعاد فيها مصداقية اخي
    ادا فيه بديل هات اخي بديلك وخلي الناس تقتنع بيه حتقول فني الناس صعب تصدق هدا الا بطرح موضوع ناجح
    واليكان ناجح في الماضي يمكن يكون فاشل الان وانت شايف كيف ان الان الترند المكسور فشل وايام زمان كان ناجح
    شكرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة allmouafa9 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخي حسب رأي المشكلة في التحاليل المعروفة فني او كلاسيكي الناس ماوجدت فيها ظالتها واتكبدت خسائر اكتير لدلك هي اتدور على طرق منقظة ومن بينها مواضيع المهتمة بجان صح حاجة جديدة لكن اثبتت جدارتها مثل ماكان الفني فارض نفسو واثبت جدارته فانا اتدكر موضوع الاخت رانيا صبح صبح وهي طريقة مبنية على بعض الموفنجات او الترند المكسور او غيره من الطرق المبنية على المؤشرات كانت لها متابعة كبيرة واليوم اخي هل من متابع لطريقة الاخ العزب لو نزل هدا الموضوع سنة 2007 لشفت المتابعة
    وليه اخي مايكون فيه تطوير مهما كان نوعه المهم فيه نتيجة والمواضيع التقول عليها انت هو مش تنجيم بل طريقة كاي طرق اخرى اثبتت قوتها وفرضت نفسها
    راحت ايام الموفنجات والمؤشرات الماعاد فيها مصداقية اخي
    ادا فيه بديل هات اخي بديلك وخلي الناس تقتنع بيه حتقول فني الناس صعب تصدق هدا الا بطرح موضوع ناجح
    واليكان ناجح في الماضي يمكن يكون فاشل الان وانت شايف كيف ان الان الترند المكسور فشل وايام زمان كان ناجح
    شكرا
    اخى الفاضل احترم وجهة نظرك واحترم اى وجهة نظر اخرى و ده اللى بحاول اوصله زى ما حضرتك تفضلت وقلت ان الكلاسيكى انتهى و الفنى انتهى و الكواكب طلعت تمام احترم وجهة نظرك اللى انا عاوز اوصله ان المواضيع التانيه ما بتاخدش فرصتها زى الكواكب اى موضوع يطلع جديد او يتبنى فكر تانى صحيح وله علاقه بالمنطق و الواقع العملى تلاقيه اتربصله اتنين تلاته لحد ما يجيبه ضرفه وزى ما تقول ان فى ناس معينه عاوزه تحصر مواضيع المنتدى فى الكواكب و التنجيم فقط دى اول حاجه تانى حاجه لو الموضوع ده فعلا زى انت ما بتقول ليه ما بنلاقيهوش مسيطر على المنتديات الاجنبيه حتقولى احنا الاذكى و احنا اللى اكتشفناه لو احنا اللى اكتشفناه كان زمان سرعان ما لقيته دوى المنتديات الاجنبيه بس الناس دى هى فعلا اللى بتعمل الملايين او على الاقل الدخل المحترم من هذا المجال لانهم مركزين على متطلبات السوق انما احنا لو فضلنا على كده حتلاقى ان شاء الله سنه بالكتير الخاله نوسه المحلله الفنيه بمساعدة جاميكا خبير الاسواق

الصورة الرمزية السلاحف
    السلاحف غير متواجد حالياً عضو نشيط

اخي الكريم،
    كان الاجدر ان تكتب بمعرفك القديم،
    على الاقل ان نعرف من،
    الطرق الفلكيه والرقميه هي طرق اخرى للتداول،
    ومن عرضو هذه الطرق اناس فيهم حب الخيرو الايمان بالله،

ويا اخي اذا كنت مومن باي طريقه للتدول، فالمنتدى لن يمنعك بفتح موضوع،
    اسمه تطبيقات فعليه للمضاعفات المركبه، او تطبيقات مباشره ونتائج حيه للقنوات،
    يعني الكابتان في الميدان، يعني اذا كنت انت خبره 6 سنوات لا تفتح مواضيع فمن سيفتحها،
    ارجو ان تقبل نقدى بصدر رحب
    توقيع العضو
    لَا إِلَه إِلَّا أَنْت سُبْحَانَكــ إِنِّي كُنْت مِن الْظَّالِمِيْن

صفحة 1 من 4 1234 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17