النتائج 1 إلى 6 من 6
    الصورة الرمزية possy moqdad
    possy moqdad غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي صباح الخير افاده عن فوركس

صباح الخير على عيون احلى منتدى .انا بجد زهقت ياجماعة مابقتش فاهم الفوركس انا حاسس انه ممكن يطلع منه فلوس بس انا مش عارف .ماحدش عنده شركة تقدم توصيات كويسة ولاتريدر يعملى ان شاءالله يعملي 20% في السنة حتى ..ارجوالافادة ولاايئس ولاايه؟

الصورة الرمزية cher90
    cher90 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الإجابة التي تبحث عنها لن تحصل عليها بقراءة كتاب أو موضوع أو إجابة من شخص معين

أنا في البداية عندما بدأت أهتم بالفوركس كان أهم ما كان يتوافق عليه المتاجرين لا تدخل عكس الترند - لاتخاطر بأكثر من 1% إلى 5% من الحساب - إعمل بستوب لوز وإلتزم بإدارة المال -التحكم في النفس ....

وهناك الكثير من الكتب التي تتحدث عن هذا وبكل اللغات

صراحة في البداية كنت فاهم هذه المفاهيم سطحيا ولفضيا فقط لاكن مع التجربة بدأت أفهم ما يقصد بها فعلا فهي أهم شيء بالنسبة للمتاجر لاكن لا نستوعبها جميعا بنفس الطريقة المعرفة ستكتيبها ربما بقراءة الكتب لاكن الخبرة بالتجربة لاغير

وبإختصار عليك بالتعلم و البحث و السؤال والتجربة في الديمو .... حتى تجد نفسك من الرابحين إن شاء الله

وأنصحك بقراءة هذا الكتاب http://www.forexblog.ae/books/wp-con...Forex4Arab.doc
    بالتوفيق لك

الصورة الرمزية سارة فريد
    سارة فريد غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي فوركس

ايئس و خدها من قاصرها

الصورة الرمزية donia
    donia غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي الحل الامثل للمشاكل الاقتصادية العالمية

والله يا جماعة انا شايف ان الفوركس احسن اسواق الاستثمار هو السوق الوحيد البيديني المارجن الكبير ده يعني كفاية ان ب 200 دولار ادخل 100000 و كمان هو الوحيد الببيع فيه قبل ماشتري و ده بيخليني ماخفش من اي ازمة بالعكس و كفاية انه 24 ساعة و من موبيلي بشتري و ببيع

الصورة الرمزية hagar2510
    hagar2510 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

مافيش فايدة

دا مجال يزهق اللى ميزهقش

الصورة الرمزية محمد صلاح
    محمد صلاح غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة possy moqdad مشاهدة المشاركة
    صباح الخير على عيون احلى منتدى .انا بجد زهقت ياجماعة مابقتش فاهم الفوركس انا حاسس انه ممكن يطلع منه فلوس بس انا مش عارف .ماحدش عنده شركة تقدم توصيات كويسة ولاتريدر يعملى ان شاءالله يعملي 20% في السنة حتى ..ارجوالافادة ولاايئس ولاايه؟

السلام عليكم

اخى لما لا تتعلم افضل من ان يدير لك احد حسابك

الموضوع مش صعب قد ما هوة التزام مش اكتر ؟

ولو عايز توصيات انت ممكن تجد مرادك فى منتدى التوصيات الخاص بالمتداول العربى على الرابط التالى

ولو عايز تعرف تقارير الموصيين

اكيد من خلال التقرير الشهرى اللى بينزل من ادارة المتداول شهريا عن اداء الموصيين على الحسابات الحقيقية او التجريبية على حدا سواء

انت ممكن تتطلع على الرابط التالى

https://forum.arabictrader.com/f37.html

تحياتى

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17