صفحة 20 من 24 الأولىالأولى ... 101415161718192021222324 الأخيرةالأخيرة
النتائج 286 إلى 300 من 351
    الصورة الرمزية Amro
    Amro غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fawzi Alhamed مشاهدة المشاركة
    استاذي العزيز Amro
    على كثرة قراءتي لمواضيعك و مواضيع دكتور حماده و جزاكم الله الف غير عليها الا انه ما زالت لدي نفس المشكله و لغاية الان لم اجد لها حل
    المشكله هي التحليل الزمني
    هل كل ترند فرضا على فريم ساعه له فترات انعكاس تختلف عن الترند الاخر
    و هل كل الفترات متساويه او قريبه في الترند نفسه
    و اخيرا هل خصصتوا موضوع للتحليل الزمني فقط او هل توجد نيه لفتح موضوع متخصص فقط بالزمن
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fawzi Alhamed مشاهدة المشاركة
    على فكره لازلت استخدم مؤشر الزوايا اللي مع افتتاح السوق و فيه خطوط متصله و خطوط متقطعه بحيث يعطي ٣٦٠ درجه مع او عكس الافتتاح و يا ريت لو عندك منه نسخه اسبوعيه بدل الافتتاح اليومي
    اخى الحبيب فوزى بارك الله فيك

اولاً كل عام وانت بخير بمناسبه العيد الوطنى وعيد التحرير

ثانياً اخى الحبيب
    بكل تأكيد كل ترند له زمنه الخاص والعامل المشترك فقط انك يمكن ان تجد تكرار فى أزمنه الترنداد فقط
    بمعنى يمكن ان تجد ترند مثلا زمنه 36 ساعه بدأ عند ساعه معينه
    ويسر زمن الترندادت المتتاليه له بأزمنه مختلفه لكنك تجد تكرار لنفس زمن الترند عند ساعه معينه اخرى
    هنا لابد ان تنتبه للتوقيت اى الساعه التى بدأ فيه الترند
    وللأسف التعامل مع الزمن كزمن او وقت فى الميتاتريد عقيم بعض الشيئ لذلك تجدنى فى اغلب الأحيان اتعامل معه كرقم
    بمعنى اقول مثلا 36 شمعه او 48 شمعه وهكذا
    بينما التعامل مع الزمن كوقت فعلا يجب ان تصيغه بصيغه اخرى عن ما هو عليه
    والبعض يتجه لتعقيد الأمور بشكل غير عادى فى حين انها يمكن ان تكون سهله بعض الشيئ
    فهناك توقيت يدعى التوقيت الجيولونى
    او جوليان ديت
    هذا التوقيت يحول الزمن إلى رقم وعيبه الوحيد هو انه يتعامل مع الأيام فقط
    لكن يمكن ايضاً التغلب على هذه المشكله إن اردنا التعامل بالساعات وحتى بالدقائق او الثوانى
    المشكله ان هذا التوقيت معادلاته طويله بعض الشيئ تصل إلى 6 معادلات متداخله قد تجد فى كل معادله منهم واده او اثنين اخريين

المهم انه الأسهل
    يمكنك البحث عنه وإن ارهقك البحث اخبرنى لأشرحهم لك إن ردت

جزاك الله خيراً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو مشاهدة المشاركة
    أنت ثاني شخص أجده لازال يعتمد على هذا المؤشر ..
    ممكن رابط لشرح إستخدام المؤشر لو تكرمت ..؟؟؟

خالد باشا بارك الله فيك
    ابحث فى مواضيعى عن موضوع يبدأ ب
    ايها الخاسر

ستجد مرادك إن شاء الله

جزاك الله خيراً
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
    عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

بالرغم انى مقتنع تمام الاقتناع بالهبوط باذن الله ومتفق مع صديقى العزيز عمرو بالهبوط ولكن هناك بعض الخلل فى توقع بداية الهبوط

هذا الخلل ليس من الطرق الرقمية او الفلكية بل من قراءتنا نحن لها

وبما ان حضرتك غير مقتنع بالتحليل الفلكى وتعتبرة ضعيف

سافسر لك كل الذى حدث فلكيا

يوم 9-1-2012 الساعة 9:30 كان توقيت اكتمال اول قمر فى السنة الجديدة وكان السعر وقتها بالظبط 12727

حضرتك حط خط عمودى على التوقيت

وخط افقى على السعر

ويوم 23-1-2012 الساعة 9:39 فى هذا التوقيت ولد قمر جديد وكان السعر فى هذةا التوقيت 12943

حضرتك بردو هتحط خط عمودى على التوقيت وخط افقى على السعر

كدة هيتكون عندك مربع او مستطيل من اكتمال القمر القمر الى يوم ولادة قمر جديد

وصل بس خط بين نقطة تقاطع السعرر مع توقيت واكتمال القمر الى نقطة تقاطع السعر مع ولادة القمر الجديد بس اجعل الخط الى مالانهاية

بعد ماتخلص الخطوة دى تعالى يوم 7-2-2012 الساعة 23:56 واكتمل القمر الثانى وكان السعر وقتها 13252

كرر نفس الكلام على نفس الشارت حط خط افقى عند السعر وخط عمودى عند التوقيت

ويوم 22-2-2012 الساعة 00:36 ولد قمر جديد وكان السعر 13231 اى فى نفس مكان اكتمال القمر السابق

بردو حط خط عند السعر وخط عند التوقيت

هينتج مربع او مستطيل جديد

هتوصل نقطة البداية مع النقطة الثانية من نقاطع السعر مع توقيت العلاقة

هيطلعلك الشكل دة

الملف المرفق 310701

بس انت بردو حاول ترسمة بايدك

لان المستويات التى تكونت دى والخطوط اللى على الشارت هتعرف قيمتها بعدين

ولاحظ ايضا ان يوم 22 يوم تكون القمر الجديد كان السعر عند 13252 كان قريب من السعر 13231 عند العلاقة القديمة لاكتمال قمر

سابق

اى تكونت طاقة مضاعفة فى هذة المنطقة وموضوع الطاقة دة شرحة يطول كنت شرحتة فى موضوع سابق المهم

هذة الطاقة تكون قوتان

1- قوة طرد 2- قوة جذب

وكلما كانت قوة الطرد قوية كانت قوة الجذب قوية

لكل فعل لة رد فعل مساوى لة فى المقدار ومضاد لة فى الاتجاة

يعنى هذة المنطقة وانت مغمض تأكد بفضل الله انها ستجذب الزوج اليها لذلك فتحتلها موضوع خاص وقولت فية

بيع او اشترى غصب عنك لازم تكسب ان شاء الله

لان السعر رفما عنة لابد ان يعود اليها ولكنة ابتعد عنها كثيرا كما ذكرت لك ان قوة الطرد كانت مضاعفة

طيب اية سبب الصعود التانى

شايف الصورة دى

الملف المرفق 310706

هتلاقى خط احمر بالعرض ومكتوب تحتة Moon-Uranus conjunction (major) @ 2012.02.24 09:30 - M

اقتران القمر مع اورانوس ودى من العلاقات القوية التى تحرك السعر بعيدا وكنت قد شرحتها ايضا بالتفصيل وشرحت كيفية التعامل معها

وحتى بعدما قذفت السعر بعيدا قذفتة فى اتجاة علاقة اخرى وهى علاقة رباعية بين القمر وبلوتو اللى الخط بتعها لونة بنك فوق فى الصورة

يعنى مافيش حاجة ماشية هباء ولا بعشوائية

لكن تريد من يستطيع قراءتها

نسأل الله التوفيق والسداد

معنديش حاجه غيرى ان اقولك معلم

جزاك الله خيراً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك اخي عمرو على هذا الشرح المتقن ،،، والطريقة الجميلة التي تحمل في طياتها الكثير من التعب والجهد للوصول لهذه الدقة المنقطعة النظير...

اخي السلاحف : بعد كل هذه الدقة تسأل عن نسبة الصفقات وتقارنها بالكلاسيكي؟؟؟ عذرا لاجابتي هذه لكن سؤالك أدهشني بعد كل ما رأيته من دلائل ...
    فكما تحب ان تشاكس فانا كذلك احب هذا هههههه
    تحياتي لك

شكرا يا براين باشا بارك الله فيك

وشكلك كده هتكون من مُعَلمى الموضوع الجديد إن شاء الله

جزاك الله خيراً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة help1 مشاهدة المشاركة
    ههههههههه
    يا عم عمرو اولا بارك الله فيك
    ثانيا انا كنت قاعد ساكت و مستنى موضوعك و عامل هدفى هو الصبر و حاطت ستوب لوز هو الزن و الضغط عليك و شغال فول مارجن و كنت ما شى فى الاتجاه تمام
    جيت حضرتك طليت علينا طله القمر الجديد فى الشارت بالتحليل الجميل ده لانى من اكتر من شهرين و انا مفروم عمال ادور على موضوع زاويه السعر الى تطلعلى قوه الموجه و نهايتها

كدا بسبب طلت حضرتك الجميله انا مشاعرى عكست عليا و متجه ناهيه الاستوب فا كنت عاوز استاذن حضرتك فى شئ بعد اذنك
    افتح و لو مقدمه عن الموضوع بشويه الغاز و سيبنا نفكر و نمخمخ فيها حتى تكون مستعد تماما للالقاء نكون احنا غلب حمارنا فا لما نتلقى منك نكون على اهبه الاستعداد

و انا عارف و فاهم ان حاضرتك عاوز تضع اللامسات الاخيره بالنتائج او ما شابه حتى يكون الالقاء بعد تجارب و لكن ليكن موضوع مقدمه لموضوع اكبر و يكون مليئ بالالغاز لا يهم و اتركنا نفكر و نفشل و لا ترد على اى استفسارات فيه حتى تنتهى انت من اكمال بحثك فقط اعطينا مفاتيح الابواب و اتركنا مثلا نبحث عنها حتى نفشل بعدها تطرح حضرتك موضوعك تاكد اننا حنكون مستعدين تمام الاستعدا للتلقى

اتمنى ان يوفقنى الله بان تقبل طلبى و الا تقرا هذه المشاركه الا وقت اقتران يؤثر على نفسيتك بالموافقه هههههههه

و ان رفضت فلن ازعل فا فى الاول و الاخير انت قائد السفينه و سوف اقول لكل وقت اذان
    و حين ياتى الوقت سوف يتحرك ( استاذ عمرو ) ههههههههه

جزاك الله خيرا

ههههههه

تصدق بإيه انا بكتب المشاركه اللى فاتت دى وعارف انك هتطلعلى من تحت الأرض

عموما يا محمد باشا متقلقش إن شاء الله انا لما بوعد الحمد لله مش بخلف وصحيح انا مقولتش معاد لكن إن شاء الله قريب
    انا كل مره بتكلم فى موضوع ليه بقول معلومات جديده مثلا او معلومه عاديه من بحث وجهد وووو
    لكن المره دى المعلومات اللى هقولها غير مسبوقه إن شاء الله فى اى حته وبفضل الله وحده مصدرها لا يمكن التشكيك فيه نهائياً

ومعلش اعذرنى فى طلبك لأن انت عارف المواضيع اللى بتبدأ بتشويق بيبقى فيها ايه
    والحمد لله العبد الفقير إلى الله متعود على اسلوب معين فى مواضيعى لكن بردو الموضوع ده هيكون ليه اسلوبه الخاص اللى يليق بيه وبمصدره

فاتمنى منك بس شويه صبر وإن شاء الله خير لا تقلق

جزاك الله خيراً
    توقيع العضو
    الكون يسير وفق منظومة إلاهيه مكتملة الدقة ، فإن وجدت نفسك أمام معضلة لا تستطيع حلها فالخلل في فهمك لها وليس فيها
    الحل امامك
    فقط تأمل الكون وانظر داخلك

اخر اكتشافاتي على الشارت
    #الرقم_العبقري
    #التحرك_الطاقي_للشارت

الصورة الرمزية TSX
    TSX
    TSX غير متواجد حالياً عضو نشيط

جزاك الله كل خير يا استاذ عمر انت والاستاذ حمادة .. أريد ان اتمكن واتقن موشر الزوايا والدورات .. عندي قليل من المعرفة في استعماله في الزويا المعروفة كما علمنا الدكتور حمادة .. لكن انت اضفت شيء جديد أو اقلها لم اكن اعلم وهو أنك تعرف عدد الدورات من رقم القمة أو القاع والحمدلله عرفت كيف استخرجها من شرحك البسيط في تعليقك السابق .. لكن اريد توضيح اكثر من ناحية اختيار الزاوية مثلا انت اخترت الزاوية 150 للرقم 12623 هل هناك ربط بين نوع الزاوية وبين رقم الدورة ؟؟ وين احصل على جميع الزاويا أو كيف استخرجها ؟؟
    شكرا لك أخي ..

الصورة الرمزية السلاحف
    السلاحف غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TSX مشاهدة المشاركة
    جزاك الله كل خير يا استاذ عمر انت والاستاذ حمادة .. أريد ان اتمكن واتقن موشر الزوايا والدورات .. عندي قليل من المعرفة في استعماله في الزويا المعروفة كما علمنا الدكتور حمادة .. لكن انت اضفت شيء جديد أو اقلها لم اكن اعلم وهو أنك تعرف عدد الدورات من رقم القمة أو القاع والحمدلله عرفت كيف استخرجها من شرحك البسيط في تعليقك السابق .. لكن اريد توضيح اكثر من ناحية اختيار الزاوية مثلا انت اخترت الزاوية 150 للرقم 12623 هل هناك ربط بين نوع الزاوية وبين رقم الدورة ؟؟ وين احصل على جميع الزاويا أو كيف استخرجها ؟؟
    شكرا لك أخي ..
    الله نور عليك اخي،
    هذا السوال طرحته مرارا ولم اجد الاجابه عليه بشكل شافي،
    ما تاثير نوع الزاويه على الحركه من جميع النواحي،
    لاني ارى انه يمكنني استخراج الخطوط الافقيه دون معرفه الزاويه،
    فهل معرفه الزاويه سيعطيني دلاله ما؟
    وبارك الله فيكم جميعا....
    توقيع العضو
    لَا إِلَه إِلَّا أَنْت سُبْحَانَكــ إِنِّي كُنْت مِن الْظَّالِمِيْن

الصورة الرمزية TSX
    TSX

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السلاحف مشاهدة المشاركة

الله نور عليك اخي،
    أنا شايف لو الواحد اتقن موشر الزوايا وعرف النقطة التي سألت عنها تكفيه لكسب رزقه باذن المولى عزوجل ..
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة test.png‏  

الصورة الرمزية Fawzi Alhamed
    Fawzi Alhamed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

شكرا يالغالي Amro على سعة صدرك و الشرح
    و منتظر الجديد

الصورة الرمزية dahomy25
    dahomy25 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم

factor High Number = N1H / N2H

هل لها علاقه بدورات السعر القادمه و الغير مكتمله ؟

و شكرا

الصورة الرمزية Amro

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TSX مشاهدة المشاركة
    شكرا لك أخي ..
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السلاحف مشاهدة المشاركة

الله نور عليك اخي،
    اخوانى الأحباب بارك الله فيكم

استاذنكم ان يتم تأجيل الإجابه على هذا التساؤل فى الموضوع الجديد إن شاء الله

وجزاكم الله خيراً
    توقيع العضو
    الكون يسير وفق منظومة إلاهيه مكتملة الدقة ، فإن وجدت نفسك أمام معضلة لا تستطيع حلها فالخلل في فهمك لها وليس فيها
    الحل امامك

اخر اكتشافاتي على الشارت
    #الرقم_العبقري
    #التحرك_الطاقي_للشارت

الصورة الرمزية Amro

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dahomy25 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

factor High Number = N1H / N2H

هل لها علاقه بدورات السعر القادمه و الغير مكتمله ؟

و شكرا
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الحبيب

ليس لها علاقه ولكنها تحدد رقم دلالة الزاويه فقط

لا تستعجل الأمور سيتم شرح كل شيئ فى الموضوع

إن كنت تريد الإستعجال فاذهب واستعجل مستر دولار

جزاك الله خيراً
    آخر تعديل بواسطة Amro ، 27-02-2012 الساعة 08:55 AM
    توقيع العضو
    الحل امامك

اخر اكتشافاتي على الشارت
    #الرقم_العبقري
    #التحرك_الطاقي_للشارت

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم اخي الحبيب عمرو
    يا سيدي لا معلم ولا حاجة وان شاء الله اقدر استوعب الموضوع الجديد واساعدك فيه باذن الواحد الاحد...
    حبيت اسلم عليك اخي في الله.
    تحياتي

الصورة الرمزية TSX
    TSX

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amro مشاهدة المشاركة

اخوانى الأحباب بارك الله فيكم

استاذنكم ان يتم تأجيل الإجابه على هذا التساؤل فى الموضوع الجديد إن شاء الله

وجزاكم الله خيراً
    بارك الله فيك استاذ عمر ,... سوف انتظر الموضوع الجديد . وان شاء الله ابدا معاك الموضوع من اوله .. لانه بحياتي مابدت موضوع معاك أو مع الدكتور حمادة من البداية وهذا اكبر أغلاطي ..

الصورة الرمزية Dr.SeMSeM
    Dr.SeMSeM غير متواجد حالياً عضو نشيط

لا اله الا الله انا كتبت مشاركة من شوية راحت فين يالا نكتبها تاني .
    " الحق يا دكتووووووووور حمادة استاذ عمرو بيجهز موضوع كبير بيقولك حينافسك بيه عالقمة ههههههههه ,
    فينك يا غالي تغيب تغيب وتطلعلنا بمفاجئة كدة , طبعا انت ممكن متفتكرنيش كان الله في عونك بس انا اعرفك من زمان زكنا بنتكلم عالمسنجر وكنت فين وفين لما بتدخل ,
    انا متابع مواضيعك انت والدكتور حمادة من زمااااااااان يمكن يجي اكتر من سنة قبل ما اتعقد منه واسيبه لمدة سنة , كنت متابع مواضيعكم ايام لما كنتم لسة بتبحثو وبتشاركو الناس بافكاركم عشان نوصل كلنا لحل ومخبيش عليك بصراحة كنت بتوه طبعا وبقول ايه الجنان ده معقول الواحد يعمل كل ده عشان يكسب يبقى بلاش منها شغلانة اكيد الموضوع اسهل من كدة وخصوصا اني مليش باع في الفلك ولا الرياضة بس طبعا كان الموضوع صعب الفهم والتصديق ,
    لكن دلوقتي بعد ما اتاكدت انكم كنتم على حق قولت يا ريتني كنت فضلت معاهم وكملت كان زماني بقيت حاجة تانية دلوقتي بس قدر الله وماشاء فعل ,
    ربنا يكرمكم يا رب من واسع كرمه انت والدكتور ويجزيكم عنا خير الجزاء لانه هو وحده القادر على جزائكم لما تنفعو بيه اخوانكم ,
    واعتذر ليك اني مكانتش بشارك في مواضيعك كنت متابع بس بصمت واعدك ان شاء الله في موضوعك الجديد حتلاقي حاجة تانية "
    شكرا وبارك الله فيكم

الصورة الرمزية hamadasalam
    hamadasalam غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muslim4ever مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    اخى الكريم عمرو ... اود ان احيك واثنى على سعة صدرك وخلقك الكريم ... وثقتك بالله ... فجزاك الله خيراً
    ولاختلاف في الاراء والافكار يثير الموضوع ويعطية زخم محمود ... فانا مستمتع بالسيجال الحاصل بين الكلاسيكيون والرقميون ... والكفة الان لصالح الكلاسيكيون ... وغداً للرقميون
    فقط ما اود ان اطرحة معك ... هل تعتقد ان انعكاس 500 نقطة في سوق مثل هذا يعد بالامر الهين .... اندهش في الحقيقة ممن يحاول ان يبرر خطاء بخطاء اكبر .... بمعنى .... لاحظت في جميع مواضيع الرقميون التشبث بالارقام الصماء العمياء دون الرجوع الى عوامل اخرى كثيرة تتحكم في السوق غير الارقام والاقترانات .... اعطى لك مثلاً ....
    ظل الرقميون يصرون على ان المريخ سوف يحدث هزة في السوق .... وحسب جان وارقامة فالى الهاوية .... ولكن لتعاسة الموقف فقد قفذ اليور الى الى اعلى وسحق امامة البائعين ... لو نظرنا اليها من وجهة السوق فستجد ان ما رفع اليور بهذا الشكل كان يوم حديث بيرنانكى ونظرته التشائمية للاقتصاد الاميركي ... وهذا ماكان ينتظرة صناع وهوامير السوق وكان الصعود المدوي .... موضوع ان المريخ او القمر او او او قد ياخذ كانزار لحدوث حركة فقط ولكنة لا يستطيع تحديد اتجاها وهذا هو نقطة الضعف ... لكن من انتظر حتى اكتمل المؤتمر ودخل مع اتجاة السعر وكسرة للمقاومات والدعوم فسيعر ان اليورو غير التوقعات وذاهب الى مكان بعيد لا نعرف الى اين .... لا اجد حرج في ان اقول ان هذة الجولة خسرها الرقميون بجدارة واستحقاق ... ف 500 نقطة تعنى الكثير في سوق يتكلم بالنقطة والبيب ونصف البيب
    دمتم في رعاية الله ... وان شاء الله منتظرك عند 118 لانى بايع مثلك
    ومن الله وحدة التوفيق والهدى
    عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

بالرغم انى مقتنع تمام الاقتناع بالهبوط باذن الله ومتفق مع صديقى العزيز عمرو بالهبوط ولكن هناك بعض الخلل فى توقع بداية الهبوط

هذا الخلل ليس من الطرق الرقمية او الفلكية بل من قراءتنا نحن لها

وبما ان حضرتك غير مقتنع بالتحليل الفلكى وتعتبرة ضعيف

سافسر لك كل الذى حدث فلكيا

يوم 9-1-2012 الساعة 9:30 كان توقيت اكتمال اول قمر فى السنة الجديدة وكان السعر وقتها بالظبط 12727

حضرتك حط خط عمودى على التوقيت

وخط افقى على السعر

ويوم 23-1-2012 الساعة 9:39 فى هذا التوقيت ولد قمر جديد وكان السعر فى هذةا التوقيت 12943

حضرتك بردو هتحط خط عمودى على التوقيت وخط افقى على السعر

كدة هيتكون عندك مربع او مستطيل من اكتمال القمر القمر الى يوم ولادة قمر جديد

وصل بس خط بين نقطة تقاطع السعرر مع توقيت واكتمال القمر الى نقطة تقاطع السعر مع ولادة القمر الجديد بس اجعل الخط الى مالانهاية

بعد ماتخلص الخطوة دى تعالى يوم 7-2-2012 الساعة 23:56 واكتمل القمر الثانى وكان السعر وقتها 13252

كرر نفس الكلام على نفس الشارت حط خط افقى عند السعر وخط عمودى عند التوقيت

ويوم 22-2-2012 الساعة 00:36 ولد قمر جديد وكان السعر 13231 اى فى نفس مكان اكتمال القمر السابق

بردو حط خط عند السعر وخط عند التوقيت

هينتج مربع او مستطيل جديد

هتوصل نقطة البداية مع النقطة الثانية من نقاطع السعر مع توقيت العلاقة

هيطلعلك الشكل دة

الملف المرفق 310701

بس انت بردو حاول ترسمة بايدك

لان المستويات التى تكونت دى والخطوط اللى على الشارت هتعرف قيمتها بعدين

ولاحظ ايضا ان يوم 22 يوم تكون القمر الجديد كان السعر عند 13252 كان قريب من السعر 13231 عند العلاقة القديمة لاكتمال قمر

سابق

اى تكونت طاقة مضاعفة فى هذة المنطقة وموضوع الطاقة دة شرحة يطول كنت شرحتة فى موضوع سابق المهم

هذة الطاقة تكون قوتان

1- قوة طرد 2- قوة جذب

وكلما كانت قوة الطرد قوية كانت قوة الجذب قوية

لكل فعل لة رد فعل مساوى لة فى المقدار ومضاد لة فى الاتجاة

يعنى هذة المنطقة وانت مغمض تأكد بفضل الله انها ستجذب الزوج اليها لذلك فتحتلها موضوع خاص وقولت فية

بيع او اشترى غصب عنك لازم تكسب ان شاء الله

لان السعر رفما عنة لابد ان يعود اليها
    ولكنة ابتعد عنها كثيرا كما ذكرت لك ان قوة الطرد كانت مضاعفة

طيب اية سبب الصعود التانى

شايف الصورة دى

الملف المرفق 310706

هتلاقى خط احمر بالعرض ومكتوب تحتة Moon-Uranus conjunction (major) @ 2012.02.24 09:30 - M

اقتران القمر مع اورانوس ودى من العلاقات القوية التى تحرك السعر بعيدا وكنت قد شرحتها ايضا بالتفصيل وشرحت كيفية التعامل معها

وحتى بعدما قذفت السعر بعيدا قذفتة فى اتجاة علاقة اخرى وهى علاقة رباعية بين القمر وبلوتو اللى الخط بتعها لونة بنك فوق فى الصورة

يعنى مافيش حاجة ماشية هباء ولا بعشوائية

لكن تريد من يستطيع قراءتها

نسأل الله التوفيق والسداد
    اللهم لك الحمد والشكر

وها هى قوة الطرد تحولت الى قوة جذب وجذبت الزوج اليها بفضل الله

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1.jpg
المشاهدات:	44
الحجـــم:	82.4 كيلوبايت
الرقم:	311672

هل مازال احد يشكك فى تأثير القمر على حركة الاسواق ؟ بل وتأثيرة على البشر كافة؟

جمعة مباركة ان شاء الله

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

يا دكتور لا يشكك في ذلك الا من يجهل هذا العلم .. لان الانسان عدو ما يجهل دوما
    اللهم لك الحمد فيما اعطيتنا من علم
    تقبل تحياتي

الصورة الرمزية anwar3
    anwar3 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اللهم لك الحمد والشكر

وها هى قوة الطرد تحولت الى قوة جذب وجذبت الزوج اليها بفضل الله

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1.jpg
المشاهدات:	44
الحجـــم:	82.4 كيلوبايت
الرقم:	311672

هل مازال احد يشكك فى تأثير القمر على حركة الاسواق ؟ بل وتأثيرة على البشر كافة؟

جمعة مباركة ان شاء الله
    -------------------------------
    بالمناسبة انا ايضا لاحظت ان السعر ينعكس في الايام 7 و 22 من كل شهر ؟
    في هذة انا متفق معك
    والله اعلم
    توقيع العضو
    game over

الصورة الرمزية عباس 1
    عباس 1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ارجو ان تتسع صدوركم لسوالي واشهد الله انني لا اقصد التشكيك .. سوالي بخصوص الين واليابان معروفة بكثرة الزلازل وحدوث زلزال مثل فوكشيما الاخير قد يحرك الين 400 نقطة في ثوان معدودة فهل يتنبأ القمر وبقية الكواكب بهذه التحركات وان كانت الاجابة نعم لماذا دولة كاليابان لا تتبع هذه الطريقة وتتتنبأ بالزلزال قبل حدوثه وتمنع خسائر المليارات و الارواح .. هذا ما احترت فيه و اعتقد انني لم افهم دقائق الامور فارجو التوضيح

صفحة 20 من 24 الأولىالأولى ... 101415161718192021222324 الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17