صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910
النتائج 136 إلى 140 من 140
  1. #136
    الصورة الرمزية seifo005
    seifo005 غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    الإقامة
    الجزائر
    المشاركات
    4,027

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedphen0m مشاهدة المشاركة


    شكرا جزيلا ليك يا سيفو باشا
    طيب معلش برنامج اف اكس اكوشارتس ده توقيته ايه؟
    GMT + 1 يا باش مهندس أحمد

  2. #137
    الصورة الرمزية ahmedphen0m
    ahmedphen0m غير متواجد حالياً أفضل ورشة عمل مضاعفات 2012
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    8,375

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seifo005 مشاهدة المشاركة


    GMT + 1 يا باش مهندس أحمد
    شكرا جزيلا لكي علي الرد يا سيفو باشا
    و معلش انا عارف اني زهقتك في موضوع المنصات ده بس معلش هوا عاملي شوية قلق و نفسي ارتاح منه
    معلش اتحملني شوية كمان
    طبب كدا حضرتك الشموع اللي هتكون علي اف اس اكوشارتس هتكون مختلفة عن منصة انتربانك لان التوقيت مختلف صح؟
    طيب لما بتلاقي اختلاف بينهم بتعتمد علي انهي؟ او بتثق في شموع انهي اكتر؟

  3. #138
    الصورة الرمزية ahmedphen0m
    ahmedphen0m غير متواجد حالياً أفضل ورشة عمل مضاعفات 2012
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    8,375

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seifo005 مشاهدة المشاركة


    إذا كان عند نقطة الدخول فايبو واحد فالفرصة ليست حسب شروط النظام 1 و بالتالي هي غير صحيحة
    أما بالنسبة لقوة المنطقة إذا توافقت مع مستوى آخر فالأمر يتعلق بقوة هذا المستوى
    مثلا إذا كان هذا المستوى هو دعم سابق يعاد اختباره لأول مرة فتعتبر المنطقة قوية إذا توافقت مع
    خط الترند و خط الفايبو المذكور.
    تقبل تحياتي يا طيب
    تمام يا سيف باشا
    و معلومة حلوة و اول مرة اعرفها منك علي فكرة
    انا كتن فاكر ان لو السعر بيختبر منطقة معينة, فلما يكون بيختبرها للمرة التاتة مثلا فكدا هتكون اقوي لو كان بيختبرها للمرة الاولي
    فشكرا للتوضيح

  4. #139
    الصورة الرمزية العتيبي1
    العتيبي1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2004
    المشاركات
    66

    افتراضي

    ماشاءالله تبارك الله

    استراتيجية النظام 1 من اقوى الاستراتيجيات في الفوركس بارك الله في صاحبها الاخ سيف وفيك اخونا ابو ياسين

  5. #140
    الصورة الرمزية ALotb
    ALotb غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2023
    الإقامة
    السعودية
    المشاركات
    31

    افتراضي

    بارك الله فيك
    استراتيجية ناجحه بكل المقاييس

    شاهدوا الفيديو في الموضوع الاول واحكموا بأنفسكم
    توقيع العضو
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

صفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 45678910

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17