السلام عليكم
انا عندي 3 منصات 2 تحركن لاعلى والثاثه تجمدت في مكانها ضعنا بالطوشه
الذهب في حالة الكسر لاسفل وهو الاحتمال الاكبر سيكون الهدف 1232 ان شاء الله
كما في هذا الشارت
الملف المرفق 408539
Printable View
السلام عليكم
انا عندي 3 منصات 2 تحركن لاعلى والثاثه تجمدت في مكانها ضعنا بالطوشه
الذهب في حالة الكسر لاسفل وهو الاحتمال الاكبر سيكون الهدف 1232 ان شاء الله
كما في هذا الشارت
الملف المرفق 408539
صباح الفل يا ريس . ننتظر تأكيد الكسر بشمعه تانيه يا ريس ولا نبيع ؟
اعتقد اننا سننتظر على فريم الساعة اكتمال دافعة هابطة ثم التصحيح لها
الملف المرفق 408575
تمام اوى يا ريس , انا كنت مفكر فى كده بردو و علقت اوردر من اعادة الاختبار , ربنا يكرم ان شاء الله , تحياتى يا ريس
بعد اوى ابن اللذينه :0010:
اخي مارفن الاتجار بالذهب بنظام الهامش فيه شبهة حرام ومن اتقى الشبهات فقد برئ لدينه
اما بخصوص الموجه الهابطة لانتوقع تصحيات تذكر او ربما لاتصحح لان الحركه بعد المثلث تكون عباره عن
انفجار سعري او حركه سريعه والله اعلم
الملف المرفق 408637
تمام يا استاذى
السلام عليكم
يبدو ان هذه الموجه ستكتمل عند 1250.50
الملف المرفق 408777
السلام عليكم
ممكن كدا والله اعلم
الملف المرفق 408796الملف المرفق 408797
واللهي يا ابو زياد ليكون مني الك حلوان لو الذهب بدا يصحح لفوق لاني متبهدل معاه
نقول يا رب
الدهب لا اتاجرة به عشان الاخ / الغرقان بة
هناك نقطة خبيثة 1435.58
هااااااااامة نسبياااااااااا
السعر الان 1436.45
أقل سعر 1434.76
حتى الان و الله المستعاااااااان
xptusa
مطلعش دهب قلبى هههههههههه
هههههه
xptusa
مطلعش دهب قلبى هههههههههه
هههههه
اينما كانت هذاالمعن يطلع بلاتين اخرة و الله اعلم 1431.5