تلميذك ياريس
Printable View
اهلا بك اليوت باشا
حتى لو كانت دافعه ممكن تكون كما في هذا الشارت المرفق
الملف المرفق 405239
تحياتي
صباح الفل يا ريس , رأى حضرتك ايه فى السلوك بتاع كسر 1290.70 ؟ حقيقى ولا وهمى ؟
تحياتى
السلام عليكم
الملف المرفق 405956
السلام عليكم
الملف المرفق 406298
الملف المرفق 406336
تمام استاذ حسن
ودائما متفقين يارب
انا شايف ان الذهب الان يستهدف
1485 وتمثل 50% فيبو من Y
تحياتي
السلام عليكم
طبعا اكيد الكل شايف المثلث فى الذهب يعنى مش اكتشاف منى
لكن الواضح انه اقترب جدا من نهايته و غالبا سنرى الاسبوع القادم انفجار سعرى
حتى الأن احتمالية الكسر اليوتيا واردة فى الاتجاهين
سننتظر و نتحرك مع اتجاه الكسر ان شاء الله
الملف المرفق 408250
انا كنت لسه دلؤتى حااااااااالا بعمل المشاركه دى يا ريس و بقول ايه رأيك ؟؟؟ هههههههه
دة السيناريو الصاعد
و ان شاء الله نشتغل على اتجاه الكسر حسب اى من السيناريوهين
الملف المرفق 408256
تمام يا ريس الله ينور عليك , ممكن تلحقنى بشارت استرالى فى ورشه الاسترالى احسن مجننى خالص ؟ :)
الذهب على 4 منصات مختلفة لحظة ايقاف التداول
يا ترى مين فيهم الصح ؟
الملف المرفق 408477
الملف المرفق 408479
الملف المرفق 408480
الملف المرفق 408481