تمام كلامك وتحذيرك فى محله
وبعدين متغيبش كتير علينا تانى من الورشه ، محتاجين الناس المحترمه زيك
مستنيين مناقشه موضوعك التانى مع الدكتور
Printable View
ربنا يستر
ثم الموضوع فيه فراغ اظن انه متعمد ولا اعرف السبب
اين المحليين لكى يطمأنونا بعلمهم وخبرتهم وثقتهم
لان الموضوع كده داخل فى خراب بيوت يا جدعان
ايه راي اخوانى فى الباب
يا اخ مهدى
راقب الفرى مارجن عندك
لو يتحمل الصعود حتى 1.3417 يبقى كويس
ولو حسابك لا يتحمل فلازم تكون امام الشاشة لحظة بلحظة
ومع اى صعود او غدر من اليورو اقفل صفقة بخسارة بحيث تعطى لحسابك فرصة للصمود
وان شاء الله مع الهبوط سوف ترى اسعارك وتعوض الخسائر وتكسب كمان مكسب كويس
اليورو الى الهاوية قريبا لكن المهم حسابك يصمد حتى لو قفلت كام صفقة بخساير
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالتوفيق للجميع
بالنسبة لشارت الأسبوعى مازال اليورو محافظ على الشكل المرسوم ومحترم الزوايا وخطوط الترند الوهمية وحسب رأيى المتواضع ان الصعود ده سببه ملامسة الشموع للفاصل الزمنى اللى غالبا بيتسبب فى انعكاس الأتجاه واللى هو بيصادف فى نفس الوقت 3 اطوار مهمة ادت لأنعكاس السعر كما فى العلامات الموضحة على كل فاصل زمنى .. بالنسبة للأخ الفاضل اللى بيقول ان السكوت ده متعمد عشان خراب البيوت بقوله جزاك الله كل خير وياريت بس تراجع المشاركات اليومين اللى فاتوا واقسم لك بالله انى لا اعرف حمادة سلام او اى حد من الأخوة( المتعمدين الصمت) معرفة شخصية عشان نتعمد الصمت وان كان يشرفنى معرفة ناس فى قمة الأخلاق والأحترام مثلهم .. تحديد نقاط الدخول بيكون من الدكتور حمادة فقط وهو قبل ما يمشى قال فى مشاركة ليه ارجوا قفل كل العقود اللى الناس دخلتها معاه على النقاط اللى قام بتحديدها هو وهتكون المحصلة ربح اكتر من 500 نقطة
ممكن يكون الشارت هذا صح...اليورو فريم الاربع ساعات.. ماادري اشوف ميرو في الشارت بس مو متأكده ..
السلام عليكم
كيف الحال اخوان
الم تلاحظوا ان الموضوع هدا من يومين ولم يعد هناك نقاشات خارجه عن الموضوع واتهامات وفتاوى ههههههه.
تره اخوكم شغال من تحت لتحت في الكشف عن الالغام وايصالها للمراقب العام بحيث اصبح صديقي ههههه:012:
بالتوفيق وسلامي للجميع:eh_s(7):