نفس رسمي بالملي ولو وصل للترند الوهمي راح اعطيه على راسه وبيكون اخر عقد ادخله بيع لانه الرصيد لا يتحمل أكثر
Printable View
انا خايف يمشى على الشكل ده
اين الدكتور حمادة وشباب الورشة
التغت الرسمة يا مهدي
ان شاء الله خير
اليورو دولا ر ربع ساعه هل هذا صحيح
مع الاعتبار اننا حققنا هدف الزاويا 360 درجه
واحتماليه الانعكاس لهبوط
ان شاء الله خير يا جماعة هو القمر اللى ظهر امبارح كان لازم يعمل قمة جديدة علشان ياخد عزم الهبوط و دة اللى حصل و ان شاء الله مايكسرش ال 3295 و بأذن الله كدة كدة لازم يوصل 3160 مكان ميلاد القمر
جمعة مباركة
لو اغلقت الساعة الحالية تحت 3243 (اليورو دولار ) و فوق 7945 (الاندكس) سوف يكون رالي هابط
(تحليل خارج هذه الاستراتيجية)
السلام عليكم
ان شاء الله اليورو في افضل مناطق البيع علي الاطلاق والسبب في المشاركة القادمة
اتفضلى يا اختى معلش اتأخرت فى الرد لأنى مشيت من امبارح من هنا ومش متابع ومش عاوز اتكلم هنا تانى والدكتور حمادة دخل امبارح وقال اقفلوا الصفقات على ربح للناس اللى بايعة من فوق 13420 واخلى مسؤليته قبل ما يمشى لكن انا عارف انك بايعة متأخر من تحت وقلقانة ده شارت تتابعى عليه وان شاء الله خير
السبب الاول
علي الويكلي
السعر خبط في خط القناة العلوي والذي رده من قبل 400 نقطى الان هو اصطدم به مرة اخري فسيكون الهبوط عنيف ان شاء الله
السبب الثاني
وعلي ال4 ساعات جاء الوقت ولم ياتي السعر وتم كسر حد القناة الصاعد السفلي فصعد السعر مرة اخري لاعادة اختباره ومنها تكسير للعظام
السبب الثالث هو ميلاد القمر امس ولازم السعر ان شاء الله ينزل للنقطة الي هي 1.3160 علي الاقل
السلام عليكم
يعني ليش الخوف مش عارف
الشكل الثلاثي على اليومي وقلنا اليورو سيتحرك عليه
يبقى لازم يعمل شغل التذبذب زي كل مرة
وكل مرة نفس القصة بتصير بلبلة
اهو محترم ضرب عصفورين بحجر بواحد بحركة الصبح هذي
العصفور الاول اختبر احد اتريندات الشكل الثلاثي
والعصفور الثاني جاب قمة يبدا التحرك من خلالها على الفريمات الصغيرة
كان نازل من 284 بشكل واجى الوقت امس بالليل وما وصل السعر يبقى يعكس على الساعة ويعمل قمة جديدة منها يتحرك