الله يكرمك ياعم خالد الكبر والعظمة لله وحدة لا شريك لة
بس طالما ذكرت توصية محددة النقاط للدخول والهدف والاستوب فلابد ان اتابعها والتزم بها امامكم
والله المستعان
Printable View
مش وقتة دة ياكيمو خلينا نخلص من صفقاتنا الاول ونتابع المستجدات قبل شرح اى شئ
تقبل تحياتى
خير ان شاء الله
والله ياعمرو عرفت الصوت ودوخت على كارت اللان فريحت دماغى وعرفت الوايرلس واهو ماشى الحال والحمد لله لغاية لما نفضى بقى
مش هسيبة يعنى بعون الله ماتقلقش
والحركة على فريم الدقيقة على شكل خماسى بنظام 2x1 باذن الله
الملف المرفق 307525
تحديث
انتقل الزوج فى حركتة من المثلث السفلى الهابط الى المثلث العلوى الهابط
الملف المرفق 307528
السلام عليكم
الاستاذ حمادة رغم اني داخل بيع ولكن حسب هذا التشارات يقول اليوورو ذاهب الى 1.3370
ومن هنالك سيكون بيع مثالي
في انتضار تعليقك
ودى التتنيحة اللى بقولكم عليها
بعدها تحدث حركة سريعة بامر الله
الملف المرفق 307534
بيتهيالي النظام بقي 1*1 ولا ايه
السلام عليكم يا دكتور
فى الشارت اللى حضرتك رفعته لفريم الدقيقه يورو
مش فيه شمعتين هابطه اغلقوا تحت المستوي 72 وكان كسر كاذب والسعر صعد .. صح ولا انا فاهم حاجه غلط ؟؟
***حد بعد اذنكم يوضحلى ازاى ارفع شارت علشان المتاح امامى لينكات بس
اليورو علي فريم ال5 دقائق يا شباب زاويه 90 مع فواصل 45 (شكل 2*1 ) وترندات وهميه ولا اروع
http://www13.0zz0.com/2012/02/08/11/190968477.gif
انا كنت فهمت من الدكتور ان شمعتين اغلقوا تحت المستوي يبقا كسر وندخل بيع !!
طيب معني كدا ان دخولنا فى الصفقات يعتمد على هذه الحالات :
1- الارتداد من المستوي المضاعف ((يعني احترم مستوي 72 ننتظر الدخول من ارتداد المستوي 144))
2- الدخول عندما يأتى الوقت ولا يأتى السعر ((ندخل عكس الاتجاه))
3- كسر المستوي وهو عباره عن اغلاق شمعتين هابطتين تحت المستوي (( كدا هذه النقطه فهمتها غلط ))
كدا فهمي صحيح ولا هناك تعديل او اضافه ؟؟؟
ومشكور اخى على الرد وتعاونك وجعله الله فى ميزان حسناتك
وبالنسبه لرفع الصور
والله يا اخى دوخت ومفيش غير انسيرت فيديو وانسيرت لينك وفيه ادراج صوره ولكنه يطلب مني موقع وليس تحديد مكانها من عالكمبيوتر
اعتقد كدا اترفعت خلاص
كنت لازم اروح للوضع المطور مش المشاركه السريعه
عالعموم الشارت اهو يا جماعه .. ممكن حد يقولى انا فاهم غلط ولا صح ؟؟