رمضان كريم على الجميع وينعاد عليكم بالخير والبركااات يا ابو حااامد يلى خلصت الفطار كله لوحدك واتسحرت كماان ههههههاليورو عندى كده على الديلى رايح يضرب 2006 ايه رايك بقى ؟؟؟
وحوى يا وحوى
Printable View
رمضان كريم على الجميع وينعاد عليكم بالخير والبركااات يا ابو حااامد يلى خلصت الفطار كله لوحدك واتسحرت كماان ههههههاليورو عندى كده على الديلى رايح يضرب 2006 ايه رايك بقى ؟؟؟
وحوى يا وحوى
ممكن رأيكم بالباوند قبل ما يطلع يغرد برنانكي افندي يا شباب
يا شباب كل عام وانتم بخير
لو سمحتم لى طلب عندكم انا عايز اتعلم الطريقه دى بالتحديد
لكنى للاسف بتوة فيها
اولا نزلت عندى كل الشروحات والكتب وفضلت اقراء بس حسيت انى مشتت
ياريت تدلونى على الخطوات او الشروحات بالترتيب ونمشى خطوة خطوة
وان شاء الله كل ما اتعلم حاجه اطبقها واعرضها عليكم
ياريت حد يفهمنى ابداء منين؟
ونتابع المسلسل النيوزلندي الياباني بالصوت والصورة يقترب من الهدف المرصود منذ ايام عديدة...
والحمد لله على توفيقه ، :hands:
طبعا هذه فرصة لايف من عشرات الفرص تابعتها من البداية الى النهاية لغرض التعلم بشكل حي ومباشر...
الملف المرفق 331901
تحياتي
الله يسعدلي مساكم جميعا
صحيح رسمي هيك ؟
والاسترالي ماشي دائري على ال4 ساعات !؟
الحمد لله الوضع ممتاز لازواج المجانين اليورو ين والهبوط وكسر القاع السابق ومستمر باذن الله الى 93 والله اعلم حاليا...
بالنسبة للمجنون الحمد لله كسر 12222 العنيدة ولدينا فيه الان حوالي 300 نقطة من البيع عند 124 من يريد الخروج له ذلك ومن يريد اكمال المسيرة نحو 118 ان شاء الله ينتظر.
ممكن وضع الاستوب على الدخول ، وبصراحة لما اقول وجهة زوج يعني لما يصعد يباع وهكذا فتكون محصلة النقاط كبيرة جدا وليس فقط 300 نقطة والفضل لله سبحانه وتعالى
تحياتي ومبروك للجميع
شوفوا الدقة سبحان الله!
السعر يستحي ان يضرب المستوى 180 لقوة التنافر في المنطقة
الملف المرفق 331937
الله يوفقك يا أبو لين
والله أنت مبدع ما شاء الله وأستفدت منك كثير والحمد لله .
السلام عليكم
كل عام وانتم بخير رمضان كريم
اخواني لي استفسار بسيط لو سمحتو الخطوط العموديه كل كم شمعه تضعوها
هل هي كل 45 شمعه ومشكرين
هذه كانت اخر نظرة لليورو وبالفعل لما قلت ( هذه المرة بقوة ) عن كسر 12222 كنت أعني الكثير!! والحمد لله.
اليورو وصل 12040 بفضل الله وما زال الهبوط قائما ما دام تحت 12222 المنطقة الحديدية كما اسميتها سابقا.
اذا ننتظر الاهداف الجنوبية ان شاء الله ، وتحذير لا احد يخاطر بالشراء من 1.2 ممكن تكون مصيدة كبرى .
الكيبل معروف نظرتي فيه ، والدولار اندكس يحلق والحمد لله...
تحياتي :0021: