رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed
شايف المشاركة دى يا محمد فى اليوم اللى انت اشتريت فيه الاسترالى من اعلى نقطة وصلها
وده تحديث الاسترالى بعد الوصول لخط الفاصل الزمنى
ركزوا فى طريقة واحدة فقط افضل من التشتت واللف على جميع الاستراتيجيات
تمام يا ريس ..
كلامك سليم مية بالمية ... الله يخزي الشيطان بس :0016:
عندي سؤال :
هل تنطبق هنا مقولة " جاء الزمن ولم يأت السعر " وبالتالي انعكاس الاتجاه !!؟
1 مرفق
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene
تحديث للشارت والامور الحمد لله ممتازة وبالفعل عمل دبل توب مما يعني التحضير للكسر والله اعلم..
الملف المرفق 331283
الفوركس يحتاج لكثير من الصبر ...
تحديث والحمد لله رب العالمين بقي القليل لضرب الهدف عند الزاوية 180 ...
الملف المرفق 331788
:0021:
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene
الفوركس يحتاج لكثير من الصبر ...
تحديث والحمد لله رب العالمين بقي القليل لضرب الهدف عند الزاوية 180 ...
الملف المرفق 331788
:0021:
الله يفتح عليك
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اخي الحبيب براين شكرا علي سرعه ردك ويارب يديم علينا نعمه الصيام ويجعلنا من عتقاءه من النار يارب
بالنسبه لحركه السوق في اليوم ده اوكي انما السؤال المهم عندي هنا هو الدكتور اززاي عرف يحدد اول يوم رمضان بالظبط ؟ اززاي حسبها رغم اننا كنا لسه في شهر مارس يعني كان باقي 4 شهور تقريبا علي رمضان
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamadkonsy
تمام يا ريس ..
كلامك سليم مية بالمية ... الله يخزي الشيطان بس :0016:
عندي سؤال :
هل تنطبق هنا مقولة " جاء الزمن ولم يأت السعر " وبالتالي انعكاس الاتجاه !!؟
لا هنا بتنطبق مقولة " اخلصوا ناولونى الولاعة عاوز اولع روما بحالها * * انا مستعجل عندى اذاعة فكرة عظيمة لازم اقولها " انت لسه بتسأل يا محمد :0016:
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_85
ضربة معلم مع وقت الانعكاس اعطانا قمه ومنها أنعكس بالتوفيق
ما هو المصيبة ان المشاركة كانت موجهة لك واكيد طبعا اهملتها كالعادة والخروف الاسترالى نطحك تانى :0016:
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed
لا هنا بتنطبق مقولة " اخلصوا ناولونى الولاعة عاوز اولع روما بحالها * * انا مستعجل عندى اذاعة فكرة عظيمة لازم اقولها " انت لسه بتسأل يا محمد :0016:
الله عليك ياأستاذ محمد وكمان بتقول شعر مش كفاية شارتاتك:015: