استاذ محمد ياخوي مافهم فالشارت
لكن تقريبا انت وش نظرتك لليورو الله يوفقك انا شاري من نقاط بعيده وورطان
Printable View
من الحر والزهق والله يا ابو السماسم :0016:
وكمان صحيت بدرى لأن جاتنى اخبارية انك قاعد بتفكر وحيران وبتقول لنفسك ياترى اليورو واقف فى منطقة 12285 ليه ياترى هو ده القاع الأخير بتاعه ولا بيعمل كمين جديد ليك يا واد سمسم عشان تدخل تشترى وتتعك تانى :0016: يعنى صاحى عشان الحقك قبل ما تتخذ اى قرار :0021:
اهلا بيك اخوى ,, الشارت اللى انت بتتكلم عليه ده شارت اليورو هابط على شكل دائرى وغالبا باءذن الله طبقا لطريقة شغلنا انه هدفه الزاوية 360
ولو انت داخل شراء تبع طريقة او ورشة تانية حاول تتابع مع اللى دخلك شراء بحيث انه عارف نقطة شرائك هى ايه وانسب مكان للستوب لوز او يقولك على نقطة تخرج منها بأقل خسارة او ينصحك تنتظر اذا كانت وجهة نظره بتقول ان اليورو سيعاود الصعود لنقطة دخولكم
ربنا يوفقك ويخرجك على خير
لا والله يازعيم دخلت شراء وعملت فيها خبير وقلت بس كفايه هبوط
واكلتها على راسي
صباح الخير
يعلم الله ان اليورو لديه اصحيح قد يصل الى 1.2350-60 وبعدها تكملة النزول
والله اعلم
صباح الروقان :0021:
بليز ياجماعة هل متوقع حدوث تصحيح لليورو قبل الانخفاض
ياريت يا جماعه حد يتابع معانا كام فرصه لايف على الدقيقه علشان الصورة
تبقى اوضح فى التطبيق