نفس السؤال
Printable View
نعم اخي الكريم ينفع
مش حيروح انا اللي حروح :0010:
بص لشارت عم محمد او شارت عم حماده تحصلوا رايح يصافح المروحه الاخيره وتنفخه لفوق ان شاء الله آلهي يرسل ريح على ابليس ومين معه ويكفينا شرهم
والله طلعت خطير يا عم محمد وكنت ساكت من زمان
آلهي يكرمك ويؤفئك تشيل الهرم دا وتنسفه وتريحنا وتعمل كدا عمليه ارهابيه وتصير مشهور وتخرج في جميع وسائل الاعلام وحنذكرك بالخير متخافش ههههههههههههه
ما ينفعش كدا يا عم محمد انت حتوديني في ستين داهيه
طيب بص الشارت دا ايه رأيك آلهي يوفئك مشيه واعتمده يا راجل يا طيب
الدولار دمر العملات كلها
بالسلامة كدة
فقط للتعلم !!
دخلت شراء من عند 1.720 اخر الاسبوع الماضى وعندما هبط بدأت بالتعزيز ... وعندما بدأ الصعود .. بدأت التبريد ....وعندما سار الى 1.2825 كنت كسبان كويس ... وعندما عكس التوقعات اليوم ... خسرت كتير اوى!!!
الغلط فين !! ان احنا دخلنا عكس الاتجاه العام ام ماذا !!!
وياريت لو حد عمل زى ما انا ما عملت يقول !!
السلام عليكم
اساتذنا الكرام الله يخليكون طلب صغير
الاسترالي اليوم الساعة الرابعة مساءً ينهي دورة هابطة على الاربع ساعات
و لكن ما هو السعر الذي يجب ان يكون عنده في هذا الوقت
:016::016::016::016:
الملف المرفق 324702
يا عم محمد طفي المروحه وشغلها تاني كده
شوف الريشه الاخيره السعر الان عمال يشحن طاقه منها وهي حتدفعه لفوووق ان شاء الله وتحت من المروحه فيه الخطوط اللي في زوايا اول مربع سعري زمني حيمسكه مع ودانه ويشيله لفووق ان شاء الله
وفووق الخط الازرق المتقطع هذا من المروحه الكبيره اللي بالقمه فووق ردة السعر ليلة امبارح زي الوقت هذا بالضبط واحساسي ما يخبش ان شاء الله
ربنا يكرمك بص الشارت ده