ههههههه ربنا يعطيك طول العمر
وتبقى صفقه للورثه
Printable View
وعليكم السلام هلا اخي
الشارت المفروض تجيبه بنفسك اخوي عشان تتعلم واشكرك على ثقتك لكن يجب ان تقتنع بالصفقة ونصيحتي للجميع بذلك ايضا
لكن هذا هو تفضل
الملف المرفق 323942
مساء الخير جميعا
انا اللى لسة متعلق فى الباوند يا مستر محمد وكتبت مشاركات امبارح واشرت لموضوع كتبتة مستقلاً فى المنتدى علشان الناس تساعدنى فى الكيبل وقلت انى بايع من مناطق 5600 وسألت اقفل الان على خسارة وكانت بعض الاراء انى انتظر لانة ممكن السعر يقترب اكثر من 5600 او يوصل لها
وانا فعلاً لم افعل اى شئ الان سوى الانتظار والسعر طبعاً صعد تانى واملى ان يصعد ثم يعاود الهبوووووووووووط المنتظر
يارب
لكن اتمنى الا يأتى الوقت والذى يقال لى فيه ::: كنت قفلت عند كذا وخلصت وربنا يستر
ولا يهمك يا ابو لين شكلك حاسبني كسول بس لا والله ابدا وهذا الشارت رسمتة ونزلت نفس المنصة التي تعمل عليها
لكن سؤال : كيف عرفت ان السعر راح ينزل عند 10075 وللعلم السعر عكس علية كثير لاني لم ادخل من البداية ولو كنت داخل الصفقة من نفسي كنت قفلتها على خسارة ولكن انا متمسك بيها لاني معك ههههه
وشي ثاني الان السعر ارتفع شو الي يخليك متوقع ينزل علما انه خبط بالقناة الصاعدة
اقلك يا غالي وللجميع ارجو التركيز في الربط ، وهي موجهة لك بما انك مش كسووول هههه
الرقم 10176 رقم على مربع التسعة نطاق الساعة وفعلا ضربه وهبط منه تقريبا 30 نقطة الامس
واليوم اجتازه ولم يعكس كثيرا كلها 49 نقطة يا رجل ورجع ونزل مثلها من نقطة الدخول
وعند الرقم 10200 رقم قوي مربع التسعة الديلي
ولديك اصطدام بالقناة العلوية ووصول السعر قبل الزمن ، وزمن انعكاس ايضا وانعكس منه في شارتي دقق
واليوم كملت بخبر ايجابي قوي في كندا وسبحان الله في نفس وقت الانعكاس
كل هذا ما يقنعني ابيع؟؟ لحدود بس 10100 واحتمال اكثر
كل هذا و هو تصحيح لان الكندي صاعد ان شاء الله وانا ماسكه من القاع
ونسيت اقلك شوف شارتات الاندكس للدولار ، مش معقول بعد كل هذه الدلائل ولا ابيع ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولو خشينا في الفلكي كان كملت زيادة بس بكفي لهون :)
تحياتي
ايه يا عم انت جاى تتخانق ولا جاى تاخد نصيحة :asvc:
وبعد كل الشارتات اللى نزلتهالك دى جاى تسأل الباوند طالع ولا نازل :Emoticon1:
وبعدين مش من الأولى برضوا ان الأصابع الذهبية اللى عملت اوردر البيع من 15600 هى اللى تتحمل المسئولية :0016:
باءذن الله الشارت بيقول انه هابط
ما رأي الاستاذ ابولين في تعزيز صفقة النيوزيلاندي لانه عند رقم قوي على مربع التسعه هو 75620 يارت تعطينا رأيك وايضا النيوزيلاندي اندكس عند رقم قوي على مربع التسعه وهو 12744 يعني اتوقع الارتداد من النقاط الحاليه
والنيوزيلاندي اندكس عند الزاويه 270 من القمه 1.3828
بعون الله ان شاء الله الارتداد وارد للنيوزيلاندي
ارجوا التصحيح
تحياتي
ابشركم طلعت بربح 120 دولار من اليورو بعد الصعود الي جاه
ورجعت فتحت مرة ثانية بنصف العقد السابق
يعني الان لو نزل السعر ماهمني ابد ابد ابد
:ongue::ongue::ongue::ongue::ongue::ongue:
وانتهت رحلت
من جرف لدحديرة وياقلب لاتحزن
:0016::0016::0016::0016::0016: