حبيبي الاسدي الشارتات لازم ترسمها بنفسك والاعضاء اكيد حيصححوا ان شاء الله
تحياتي
Printable View
انا فاهم بس انا عاوز اشوف شارتاتك انت
السلام عليكم
اخواني اريد ملخص للاستراتيجية اريد ان شاء الله ان احترفها وكدلك المؤشرات المستعملة وجزاكم الله خيرا
صباح النور ياجماعة وان شاء الله اسبوع مليئ بالارباح
كيمو اعترف بايع ولا شاري
مع الدليل
اليورو للحلوين ............. الحلوين بس :0016:
كيمووووو باشااااااااااااااااااا
بص على شارتي
يا جماعه انا شايف ان كل واحد بيخترع اشكال وفواصل على مزاجه وحسب ميوله لكى تكون فى اتجاه صفقاته
الشكل واضح وصريح على اليورو دولار من القمه 13283 وهو شكل دائرى وقد لمحت لاخونا صاحب هدف قبل ذلك
الملف المرفق 323075
ايه يا كيمو دانت تخصص شكل دائرى يا طيب
استاذ حمادة ممكن تصحح شارت بتاع اليورو اربع سعات وعرف فين الخطا