طيب وده شارت مكيف هدية للشكل الصاعد اللى انتوا دخلتوا عليه عشان تبقوا متابعين كويس
Printable View
جماعه هل يفضل الخروج الان من بيع المجنون والقيام بشراءه لان على حسب الشارت ده ان السعر مش هيلحق يوصل خلال الزمن بتاعه فهل يفضل بداء الشراء الان ام ماذا
الملف المرفق 322554
السلام عليكم اخواتي واخواني جميعاً
ما رأيكم بالرقم 1.2948 في اليورو دولار :016:
اللى عملى قلق فى شراء المجنون الشارت ده لليورو ين فهو بيع واضح
وبحس ان معظم ازواج الين بيتحركوا حركه متماثله الى حد ما فياريت الناس تدينى رايها وطبعا استاذ ابولين فى المقدمه فهو خبير المجانين فى الورشه
الملف المرفق 322570
دكتورحمادة لو تكرمت انا قرات موضوع سر جديد يكشف مدى عشوائية السوق وقراته اكتر من مرة لكن للاسف لم اتوصل الى الطريقة الي حضرتك كنت تضع فيها التوصيات ياريت يا دكتور ربنا يجزيك كل خير لو ممكن تشرح كيف تحدد هذه النقاط وكذلك سالت حضرتك من قبل اذا كان ميلاد القمر يوم اجازة هل نحدد السعر وقت ميلاد القمر على سعر افتتاح السوق ولم تجبني اتمنى ان تجبني ولك جزيل الشكر
:0016:
هل الرسم صحيح يا أخوان
http://img02.arabsh.com/uploads/imag...464d66f100.png
صباح الخيرجميعا ان شاء الله تكون خاتمة أسبوع مربحة للجميع
عليكم بذكر الله والصلاةعلى رسول الله في هذا اليوم المبارك وان شاءالله كل العلقانين يخرجوا من عقودهم على خير
ممكن أرقام الزوايا المتدارجة ... 72 - 60 - 36 ؟؟؟؟؟