صفحة 906 من 1608 الأولىالأولى ... 40680685689690090190290390490590690790890991091191291695610061406 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 13,576 إلى 13,590 من 24118
    الصورة الرمزية mohamed hamed
    mohamed hamed غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة halmoos مشاهدة المشاركة
    اخي العزيز

اولا أنا مش عايزك تبقى متنرفز و عصبي كده, مفيش حاجة في الدنيا تستاهل أن الواحد يضايق نفسه ولا لحظة حتى

ثانيا أنا قرأت هذه المشاركة للدكتور حمادة و كنت فاهم منها انه بيرد على الاخت فقط مش بيكلم الجميع يعني (جايز فهمت غلط !!!)

ثالثا حقك عليَّ يا عم لو كنت ضايقتك في حاجة...

رابعا مش فاكر كنت عايز اقول إيه ...... ههههههه
    يا عم حلموس مفيش حاجة حصلت منك عشان تعتذر انا مش قصدى عليك انا بتكلم بصفة عامة وانت راجل ذوق

الصورة الرمزية foxyhakers1
    foxyhakers1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed مشاهدة المشاركة
    انا مسيبتش الورشة عشان الدكتور مشى.. ده مش اضراب يا فوكسى رغم ان الراجل عنده حق يزعل لأنه مضيع وقته وجهده وبيتابع الناس بدون مقابل حتى الناس اللى مش قادرة تشتغل لوحدها كان بينزل توصيات عشان يستفيدوا لحد ما يتعلموا ومع ذلك تلاقى تريقة وطريقة كلام مش كويسة وكل شوية مشاكل وعلى ايه يا عم ده كله الحكاية مش مستحملة خلى الواحد ساكت وفى حاله عشان الدنيا تهدى
    هو انت عايز تاخد ثواب ببلاش طبيعى يا محمد ان ده يحصل وكل ما زادت التريقه كل ما عظم الثواب عند الله ونصيحه منى اعمل الخير ولا تنتظر الاجر الا من الله
    قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: \" إِنَّ لِلَّهِ أَقْوَامًا اخْتَصَّهُمْ بِالنِّعَمِ لِمَنَافِعِ الْعِبَادِ، وَيُقِرُّهَا فِيهِمْ مَا بَذَلُوهَا، فَإِذَا مَنَعُوهَا نَزَعَهَا عَنْهُمْ وَحَوَّلَهَا إِلَى غَيْرِهِمْ \"أخرجه الطبراني
    آخر تعديل بواسطة foxyhakers1 ، 23-03-2012 الساعة 03:37 PM

الصورة الرمزية kimoforex
    kimoforex غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohalia مشاهدة المشاركة
    حسب الزاوية التي دكرتها و الفريم هل نعتمد فاصلة 15 شمعة
    نعم يا غالي 15 او ممكن 10

عبد الله بن عمر رضي الله عنهما: " أن رجلا جاء إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله أي الناس أحب إلى الله؟ وأي الأعمال أحب إلى الله؟ فقال رسول الله: أحب الناس إلى الله تعالى أنفعهم للناس، وأحب الأعمال إلى الله عز وجل سرور تدخله على مسلم، أو تكشف عنه كربة، أو تقضي عنه دينا، أو تطرد عنه جوعا ولأن أمشي مع أخي في حاجة أحب إلي من أن اعتكف في هذا المسجد ( يعني مسجد المدينة) شهرا، ومن كف غضبه ستر الله عورته، ومن كظم غيظه ولو شاء أن يمضيه أمضاه ملأ الله قلبه رجاء يوم القيامة، ومن مشى مع أخيه في حاجة حتى يثبتها له أثبت الله قدمه يوم تزول الأقدام، وإن سوء الخلق يفسد العمل، كما يفسد الخل العسل " .

يا دكتور حماده كل الاجر ده فى استطاعتك ان تحصل عليه وعايز تسيبه بسبب مشاركه من احد الاعضاء هل هذا يقبله عقل

الصورة الرمزية prince_ahmed
    prince_ahmed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed مشاهدة المشاركة
    انا مسيبتش الورشة عشان الدكتور مشى.. ده مش اضراب يا فوكسى رغم ان الراجل عنده حق يزعل لأنه مضيع وقته وجهده وبيتابع الناس بدون مقابل حتى الناس اللى مش قادرة تشتغل لوحدها كان بينزل توصيات عشان يستفيدوا لحد ما يتعلموا ومع ذلك تلاقى تريقة وطريقة كلام مش كويسة وكل شوية مشاكل وعلى ايه يا عم ده كله الحكاية مش مستحملة خلى الواحد ساكت وفى حاله عشان الدنيا تهدى
    بص يا محمد ياحامد هألك حاجه من اخ لاخوه وياريت توصلها للدكتور حماده الرسول نفسه يا محمد مكنتشى عليه اتفاق وما كامل الا الله فالطبيعى ان اى حد عنده فكر معين وخصوصا لو كان فكرناجح انه يلاقى ناس منتقضين وناس تانيه عندها غيرها من نجاحه وانا ايلى سمعته عن الدكتور حماده انه انسان متدين وعارف ربنا وعقيته كبيره يبأى ازاى يخلى شوية ناس تافهين يأثروا على قراره ولو كان الكل عمل زيه كده مكنتشى الاسلام هيكون منتشر حتى وقتنا هذا فياريت تبلغ الدكتور ان فيه ناس كتير بتحبه وبتحترمه ونفسها تتعلم منه حاجه ينفعوا بيها غيرهم علشان السلسله تستمر ومتنقطعشى اما بالنسبه للمحبطين فدول ليهم ربنا وبيقلوا من نجاح لنجاح يبأى ليه الدكتور يسيب كل الناس ايلى بتحبه دى علشان واحد او اتنين ملهمشى لازمه ياريت الدكتور يراجع نفسه او على الاقل يدخل يبينلنا وجهة نظره ويتكلم معانا ميسبناش نكلم نفسنا كده كتير الدكتور غالى علينا ومش متخيلين انه يسيبنا بسهوله كده فياريت يراجع نفسه تانى واحنا هنفضل منتظرينه وشكرا

الصورة الرمزية Eng.Mostafa
    Eng.Mostafa غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الاسترالي على الاربع ساعات واليومي
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة aud daily.png‏   AUD 4h.png‏  

الصورة الرمزية abo reem
    abo reem غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيف صحتك يا دكتور حماده
    عندى وجهة نظر بخصوص
    عد الدورات (عد وليس عدد)
    واى القمم او القيعان التى ينبغى ان نحسب منها او نتجاهلها
    واعتقد ان كلامى لو طلع صحيح فسوف يغير كثيرا من قراراتنا فى الدخول والخروج
    لذلك ارغب فى عرض وجهة نظرى عليك لاعتمادها او لتصحيحها
    فهل اعرض وجة نظرى ام انك لن ترد
    وشكرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo reem مشاهدة المشاركة
    كيف صحتك يا دكتور حماده
    عندى وجهة نظر بخصوص
    عد الدورات (عد وليس عدد)
    واى القمم او القيعان التى ينبغى ان نحسب منها او نتجاهلها
    واعتقد ان كلامى لو طلع صحيح فسوف يغير كثيرا من قراراتنا فى الدخول والخروج
    لذلك ارغب فى عرض وجهة نظرى عليك لاعتمادها او لتصحيحها
    فهل اعرض وجة نظرى ام انك لن ترد
    وشكرا
    حمدلله على السلامه يا ابوريم وان شاء الله الدكتره هيرد

الصورة الرمزية abo reem

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxyhakers1 مشاهدة المشاركة

حمدلله على السلامه يا ابوريم وان شاء الله الدكتره هيرد
    كيف احوالك يا فوكسي
    هو ايه اللى حصل
    معقول الدكتور يزعل
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية 4xtrad
    4xtrad غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ممكن رأيكم فى الشارت المرفق لليورو على اليومى

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eur w gunner 12 3.jpg
المشاهدات:	42
الحجـــم:	130.3 كيلوبايت
الرقم:	314903

ان شاء الله الدكتور حمادة والاستاذ براين يرجعوا الاسبوع القادم

تحياتى

كيف احوالك يا فوكسي
    هو ايه اللى حصل
    معقول الدكتور يزعل
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ان شاء الله هيرجع متقلقش
    واللى حصل ان احد الحاقدين دخل قال مشاركه زعلت الدكتور بس ان شاء الله الدكتور هيرجع لانه اكبر واعظم من ان يتاثر بهؤلاء الحاقدين

الصورة الرمزية abo reem

ان شاء الله هيرجع متقلقش
    واللى حصل ان احد الحاقدين دخل قال مشاركه زعلت الدكتور بس ان شاء الله الدكتور هيرجع لانه اكبر واعظم من ان يتاثر بهؤلاء الحاقدين
    الدكتور قال انه لن يقول على نقاط دخول او خروج تانى
    لكن لم يقل انه لن يشارك مرة اخرى
    وفى احد المشاركات قال ان صحته سيئة جدا
    مش يمكن غيابه الان لاسباب صحية
    لو حد يعرف رقم تليفونه ياريت يكلمة ويطمننا عليه

الدكتور قال انه لن يقول على نقاط دخول او خروج تانى
    لكن لم يقل انه لن يشارك مرة اخرى
    وفى احد المشاركات قال ان صحته سيئة جدا
    مش يمكن غيابه الان لاسباب صحية
    لو حد يعرف رقم تليفونه ياريت يكلمة ويطمننا عليه
    ربنا يستر ويطمنا عليه يا ريت اى حد معاه تليفونه يكلمه ويطمنا او يبعتلى رقم تليفون الدكتور على الخاص وانا اكلمه واطمنكم عليه

الصورة الرمزية تلميذ الايام
    تلميذ الايام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ربنا يستر ويطمنا عليه يا ريت اى حد معاه تليفونه يكلمه ويطمنا او يبعتلى رقم تليفون الدكتور على الخاص وانا اكلمه واطمنكم عليه
    السلام عليكم
    اجزم بان الدكتور سيعود بمشيئة الله لمتابعة موضوعه . ولكن!! ليس قبل ان تصل الرسالة ويستوعبها المشاركون في الموضوع ؛ واهم شيئ ان يدرك الجميع ان الموضوع تعليمي وليس توصيات وحتى يكف البعض عن القاء اللوم على الدكتور بسبب الخسارة لمرة او مرتين على الرغم ان اكثر من 90% من رؤية الدكتور للشارت صائبة ما شاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله . اما من جهة ان الدكتور يزعل بسبب النقد فلا اعتقد هذا لانه لاقى الكثير من النقد وقد تجاوز هذه المرحلة بكثير .
    ما ذكر اعلاه هو حسب فهمي لشخصية الدكتور ولم اتصل به بهذا الخصوص !! ان شاء الله يرجع ويتابع الموضوع .
    تقبلوا فائق تحياتي وتقديري،،،،
    توقيع العضو
    Student of days

الصورة الرمزية mohamed emam
    mohamed emam غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

عبد الله بن عمر رضي الله عنهما: " أن رجلا جاء إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله أي الناس أحب إلى الله؟ وأي الأعمال أحب إلى الله؟ فقال رسول الله: أحب الناس إلى الله تعالى أنفعهم للناس، وأحب الأعمال إلى الله عز وجل سرور تدخله على مسلم، أو تكشف عنه كربة، أو تقضي عنه دينا، أو تطرد عنه جوعا ولأن أمشي مع أخي في حاجة أحب إلي من أن اعتكف في هذا المسجد ( يعني مسجد المدينة) شهرا، ومن كف غضبه ستر الله عورته، ومن كظم غيظه ولو شاء أن يمضيه أمضاه ملأ الله قلبه رجاء يوم القيامة، ومن مشى مع أخيه في حاجة حتى يثبتها له أثبت الله قدمه يوم تزول الأقدام، وإن سوء الخلق يفسد العمل، كما يفسد الخل العسل " .

يا دكتور حماده كل الاجر ده فى استطاعتك ان تحصل عليه وعايز تسيبه بسبب مشاركه من احد الاعضاء هل هذا يقبله عقل
    الأخ الكريم فوكسى .. بارك الله لك بكل حرف كتبته .. أنا أحد المتابعين فى صمت لهذه الورشة التى اكتسبت احترامها من صاحبها و من روادها الأفاضل ولم أكن أنوى المشاركة حتى بكلمة واحدة حتى رأيت مشاركتك حيث أنى أكتفى بالدعاء بظاهر الغيب للدكتور حمادة و لكل أخ كريم يساعد الأخرين دون مقابل أو التزام عليه .. اسمح لى أن أشكرك مرة أخرى وأنتهز الفرصة لشكر الأخوة أبو لين .. رائد .. محمد حامد وكل من يساهم بعلمه فى افادة الاخرين زكاة عن علمه وابتغاء وجه الله دون النظر عن تهجم جاهل أو جاحد أو عدو للنجاح. عذرا للاطالة.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17