النتائج 2,821 إلى 2,835 من 24118
- 26-01-2012, 07:34 PM #2821
- 26-01-2012, 07:38 PM #2822
محمد حامد , نصيحة اخى الكريم ابعد عن الفريمات الصغيرة زى الدقيقة واشتغل على الساعة لحد ما تتقن طريقة العمل عشان متتلخبطش وعشان الفريمات اللى اقل من الساعة وخصوصا الدقيقة الشغل عليها سكالبينج ومحتاج قرار سريع جدا يعنى محتاج ممارسة الأول فى التعامل مع الزوايا والفواصل الزمنية
- 26-01-2012, 07:47 PM #2823
- 26-01-2012, 07:47 PM #2824
معلش يا اساتذتنا انا متغيب لظروف المرض بس من وقت للتاني اما احس بتحسن افتح واقرا المشاركات والله ضحكتني يا دكتور ممكن انا كمان تاخدني معاك العزومه ديه يمكن يكون فيها الشفا ان شاء الله
- 26-01-2012, 07:49 PM #2825
- 26-01-2012, 07:49 PM #2826
- 26-01-2012, 07:50 PM #2827
باقي ربع ساعه وتصبح الساعه 19.00 بتوقيت مصر اي موعد الفاصل الزمني لليورو مارايكم يا اخوان هيكسر الزاويه 432 ام سيرتد لاسفل (دعوه للنقاش)
- 26-01-2012, 07:55 PM #2828
ابتدى الشغل عالساعة وان شاء الله هتلاقى الأمور وضحت مع الممارسة الكتير لأن الفريمات الأقل من الساعة زى الدقيقة ممكن تتغير بسرعة ولازم انت كمان تكون متابعها بالتعديل فى رسم الزوايا بسرعة . لما تتقن الطريقة هتلاقى نفسك بتشتغل على فريم الثانية كمان . لكن لا تنسى الدعاء للدكتور حمادة ولو فى دعوة ليا انا كمان يبقى فضل من ربنا
- 26-01-2012, 08:01 PM #2829
- 26-01-2012, 08:01 PM #2830
الله يسلمك اخي فوكسي
انت عامل شغل جميل بتقدير جيد جدا
- 26-01-2012, 08:04 PM #2831
- 26-01-2012, 08:07 PM #2832
- 26-01-2012, 08:11 PM #2833
- 26-01-2012, 08:11 PM #2834
ياغالى ماهو لازم يعوض الوقت السريع اللى قطعو للصعود ودايما بعد الرالى لازم تذبذب
ولو لاحظت هتلاقية يطلع يكسر الفمة على فريم الدقيقة وبعدين ينزل ربع دورة وبعدين يطلع تانى يكسر القمة بكام نقطة ويرجع ينزل بردو ربع دورة
كدة يعنى حتى التذبذب لازم يكون بحساب مش بالبركة يعنى
هههههههه اسكت مش القطر كان فاضى يومها
ياعم الناس فى رمضان والقطر عطل فى السكة جم الاهالى ونزلوا الركاب وفطروهم فيها حاجة دى؟ ياعم تشرفونا والله انت وكل الاحبة
لية خير ياعم عرابى انا زعلتك فى حاجة ولا اية؟
ولا انت سالتنى سؤال وماجاوبتك علية؟
الف سلامة ياغالى والله تشرفنى وتنورنى
بارك الله فيك ولك بالمثل ان شاء الله
- 26-01-2012, 08:14 PM #2835