صفحة 1318 من 1608 الأولىالأولى ... 3188181218126813081312131313141315131613171318131913201321132213231324132813681418 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 19,756 إلى 19,770 من 24118
    الصورة الرمزية mr_sharaf
    mr_sharaf  غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بس ابو لين قال الاسبوع اللي فات ان لو اغلق فوق12330 او 124 يبقي انهي الهبوط وانا كتبت له علشان اتاكد من النقطه ديه بس للاسف ما ردش علي
    وهو فعلا اغلق اسفل المنطقه ديه - ان شاء الله يكمل هبوط

الصورة الرمزية mr_sharaf

علي فكره محمد الكسر اللي حصل عند الزاويه 120 كلوع ونزول السعر كده مش ده تمحور ؟

الصورة الرمزية Dr.SeMSeM
    Dr.SeMSeM غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed مشاهدة المشاركة
    والله يا مستر شرف كل تحليلات اساتذة المنتدى بتقول ان اليورو انهى الهبوط وحاليا هو فى ترند صاعد
    لكن وجهة نظرى المتواضعة على حسب الشارتات بتاعتى بتقول هبوط اسفل 12000
    يظهر كده ان مفيش حد غيرى انا وانت اللى بنقول هبوط
    لا متواضعة ولا حاجة ماهو شارت عادي اهو هههههههه
    كدة كدة حنستنى الفاصل الزمني هو عندي يوم 2/8 لو موصلش للمراد يبقى خلص الهبوط وصل للمراد يبقى مكمل

الصورة الرمزية mohamed hamed
    mohamed hamed غير متواجد حالياً عضو نشيط

اعتقد والله اعلم ان اللعب الكبير هيبتدى من بكره يا عم شرف وحاسس برضوا ان مخرج الروائع بتاع اليورو بيحضر خازوق للسادة المتداولين جميعا ,,, شكله كده ناوى على ترقيصة زى بتاعة الخطيب هيودى الناس كلها فى ناحية ويمشى هو لوحده فى الناحية اللى بالى بالك
    عموما انا مش شايف قدامى هروح اخد تعسيلة وعاوزك تاخد بالك من اليورو مراقبة لصيقة مان تو مان ولو حصل اى حركة غدر اضرب الجرس ,, ولو تعبت ولقيت نفسك هتنام سلم النبطشية للمعلم سمسم وقوله يصحصح ويخلى النبوت على كتفه فى وضع استعداد

الصورة الرمزية mr_sharaf

اوكي يا حاج محمد احلام سعيده وانا معاه لغايه الصبح المكان كله محاصر وربنا يستر ويمشي زي ما احنا عاوزين
    تصيح علي خير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM مشاهدة المشاركة
    لا متواضعة ولا حاجة ماهو شارت عادي اهو هههههههه
    كدة كدة حنستنى الفاصل الزمني هو عندي يوم 2/8 لو موصلش للمراد يبقى خلص الهبوط وصل للمراد يبقى مكمل
    هههههههههههههههه ماشى يا معلم
    8/2 على اى فريم يا صاحب المزاج العالى

الصورة الرمزية Dr.SeMSeM
    Dr.SeMSeM غير متواجد حالياً عضو نشيط

2/8 عالدايلي ارجع لشارتاتي السابقة هههههههه
    المهم انت المفروض تعرف انه انهى الهبوط مادام انا بعت لا تقولي شارتات ولا حاجة

الصورة الرمزية zezy93
    zezy93 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

[SIفE="6"]t[/SIZE]فكر متميز وله سيماته الخاصه وساقرا كل المشاركات لفهم الطريقه جيدا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM مشاهدة المشاركة
    2/8 عالدايلي ارجع لشارتاتي السابقة هههههههه
    المهم انت المفروض تعرف انه انهى الهبوط مادام انا بعت لا تقولي شارتات ولا حاجة
    ههههههههه تصدق صح

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed مشاهدة المشاركة
    اعتقد والله اعلم ان اللعب الكبير هيبتدى من بكره يا عم شرف وحاسس برضوا ان مخرج الروائع بتاع اليورو بيحضر خازوق للسادة المتداولين جميعا ,,, شكله كده ناوى على ترقيصة زى بتاعة الخطيب هيودى الناس كلها فى ناحية ويمشى هو لوحده فى الناحية اللى بالى بالك
    عموما انا مش شايف قدامى هروح اخد تعسيلة وعاوزك تاخد بالك من اليورو مراقبة لصيقة مان تو مان ولو حصل اى حركة غدر اضرب الجرس ,, ولو تعبت ولقيت نفسك هتنام سلم النبطشية للمعلم سمسم وقوله يصحصح ويخلى النبوت على كتفه فى وضع استعداد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    محمد باشا ازيك وكل عام وانت والاخوة بخير باذن الله
    خلى بالك من غدر اليورو دولار لانة عملة خبيثة اوى ههههههههه ووجهة نظرى الشخصية انة خلاص
    انهى هبوطة تقريبا على فريم الديلى وتقريبا على كل القمم الصحيحة اللى المفروض نحسب منها صح
    فية قمم خلص عندها دورتين وفية قمم خلص عندها دورة كاملة وفية قمم اتى الوقت ولم يأتى السعر يعنى شبع نزول وحاليا بيفكر يطلع بس على راى دكتورنا العبقرى دية مرحلة تكسير عظام وضرب استوبات بقة والقصص الملتوية بتاعة السوق .. معاك فى الاتجاة العام هابط بس لسة شوية
    للنزول الى كل الناس وانا منهم مستنيينة والله اعلى واعلم بس حسب هذة الطريقة اعتقد انة لة طلعة شويتين كدة
    وبعد كدة يسلم نفسة لفريم الويكلى وينزل .. دية وجهة نظرى الشخصية والله اعلى واعلم
    تحياتى ليك على مجهودك الكبير فى هذا الموضوع الكبير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    محمد باشا ازيك وكل عام وانت والاخوة بخير باذن الله
    خلى بالك من غدر اليورو دولار لانة عملة خبيثة اوى ههههههههه ووجهة نظرى الشخصية انة خلاص
    انهى هبوطة تقريبا على فريم الديلى وتقريبا على كل القمم الصحيحة اللى المفروض نحسب منها صح
    فية قمم خلص عندها دورتين وفية قمم خلص عندها دورة كاملة وفية قمم اتى الوقت ولم يأتى السعر يعنى شبع نزول وحاليا بيفكر يطلع بس على راى دكتورنا العبقرى دية مرحلة تكسير عظام وضرب استوبات بقة والقصص الملتوية بتاعة السوق .. معاك فى الاتجاة العام هابط بس لسة شوية
    للنزول الى كل الناس وانا منهم مستنيينة والله اعلى واعلم بس حسب هذة الطريقة اعتقد انة لة طلعة شويتين كدة
    وبعد كدة يسلم نفسة لفريم الويكلى وينزل .. دية وجهة نظرى الشخصية والله اعلى واعلم

تحياتى ليك على مجهودك الكبير فى هذا الموضوع الكبير
    عمرو باشا كل عام وانت بخير منورنا بوجودك ووجهة نظرك القيمة وفعلا اليورو عمل قفلة وحاليا عليه اجماع من معظم الأساتذة بأنه انهى الهبوط خلاص والمصيبة مش بتحصل الا لما يبقى فيه اجماع
    عندى شارتات كتير بتقول ان اليورو بينيمنا تنوم طغطاطيسى واننا هنصحى من النوم نلاقيه قص حبل الغسيل باللى عليه زى المعلم جنجل ابو شفتورة كده

طبعا الناس المكلفة برقابة اليورو عم شرف وسمسم بيه زمانهم بياكلوا رز بلبن مع الملايكة وبيحلموا احلام سعيدة , انا كنت واثق من الأول انكم لا يعتمد عليكم وتلاقيكم كمان خلصتوا الرز ابو لبن كله

الصورة الرمزية mr_sharaf

لا والله يا حاج محمد انا متابع خايف اغمض عيني كدا والا كدا يقوم اليورو يستغل الفرصه ويقل باصله

الصورة الرمزية mr_sharaf

صباح الخير يا دكتور عمرو وكل عام وانت بخير
    تفتكر حضرتك الطلعه الاخيره بتاعه اليورو ديه حاتكون لغايه فين ؟ والهبوط الاخير بعد كده اللي حضرتك مستنيه ممكن يوصل لغايه 12055 اللي هي الزاويه 360 من القمه 13484 ؟
    رمضان كريم عليك وعلينا جميعا

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_sharaf مشاهدة المشاركة
    صباح الخير يا دكتور عمرو وكل عام وانت بخير
    تفتكر حضرتك الطلعه الاخيره بتاعه اليورو ديه حاتكون لغايه فين ؟ والهبوط الاخير بعد كده اللي حضرتك مستنيه ممكن يوصل لغايه 12055 اللي هي الزاويه 360 من القمه 13484 ؟
    رمضان كريم عليك وعلينا جميعا
    [CENTER]
    صباح الخير اخى شرف وكل عام وانت بخير باذن الله
    شوف ياباشا
    اليورو على فريم الديلى من القمة 1.3485 خلص دورة كاملة 360 عند القاع الاخير تقريبا .. ومن القمة 1.4938 خلص دورتين وملمس الزاوية 720 عند مستوى 1.2006 تقريبا فممكن يرجع لها تانى بس مش
    دة النزول الكبير انت فهمتنى غلط النزول اللى بتكلم عنة هتلاقية على شارت الويكلى من القمة 1.5079 لو حضرتك رسمت من هذة القمة زاوية 72 فاصل زمنى 18 شمعة هتلاقية ماشى على السطر زى ما الكتاب ما بيقول وهدفة فى شهر 11 عند الفاصل الزمنى بتاعة يوصل باذن الله الى 1.1406 والله اعلى واعلم من وجهة نظرى القمة دية مهمة اوى ارسمها وشوف ماشى عليها ازاى بالميلى وظابط مواعيدة كويس اوى .. اما بالنسبة للطلعة اللى شايفها حاليا فشايف انة باذن الله هيروح الى مناطق ال 2660 - 27 وهناك ربنا يعمل اللى فية الخير
    دية وجهة نظرى الحالية لليورو دولار
    معلش بحاول ارفع شارتات لاوضح وجهة نظرى ومش عارف فية اية
    والله الموفق.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17