صفحة 110 من 1608 الأولىالأولى ... 10601001041051061071081091101111121131141151161201602106101110 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1,636 إلى 1,650 من 24118
    الصورة الرمزية السديري
    السديري غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يورو الاسترالي تحقق الهدف بفضل الله

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

الحمد لله تحقق ،،، ويفضل الخروج مستوى قوي ( اثنان في واحد ) وعند عودته نعيد الكرة ان شاء الله
    شفت اخي السديري وصل في 27 شمعة

الصورة الرمزية start_over
    start_over غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بالنسبة لليورو دولار ماتخفوش من الهبوط .....أصل الريموت معايا ههههههه
    كنت بنقص الصوت شوية وبالغلط نقصت اليورو

الصورة الرمزية النابلسي
    النابلسي غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene مشاهدة المشاركة
    الحمد لله تحقق ،،، ويفضل الخروج مستوى قوي ( اثنان في واحد ) وعند عودته نعيد الكرة ان شاء الله
    شفت اخي السديري وصل في 27 شمعة
    O_O

بجد انا مش متابع على الشارت لانو الجهاز الي دلوقتي معايا مفيش عليه ميتاتيرد وبالشغل لسا مبروك للكل

الصورة الرمزية foxyhakers1
    foxyhakers1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

الحمد لله الذى هدانا لهذا وما كنا لنهتدى لولا ان هدانا الله

الصورة الرمزية science
    science غير متواجد حالياً موقوف

السلام عليكم اخوان كيف الحال جميعا
    بتوفيق من الله ومتابعه الاخ حماده سلام ودراسه مربع التسعه لجان تم التركيز على الباوند دولار وتمزيقه اربا اربا في اول 3ايام على الاسلوب والطريقه
    والحمد لله 55% = 6239$ ارباح 3ايام تم سحب 15% وانتظر اخر الاسبوع لسحب الارباح ان شاء الله تكون 80%
    الصوره ادناه للصفقات الخطافيه بالاعتماد على طريقه الاخ حماده بتحديد الاتجاه والترندات المستقبليه + تفصيص مربع التسعه لكل دوره الى 4ارباع والمتاجره عليها حسب رؤيه معينه وبطريقه اضرب واهرب من الاماكن الجوهريه المشتركه للاشكال الهندسيه .

هنا مربع التسعه والسعر 1.5430 تقريبا رده السعر بالاسلوب اللي انا اريده هههههه ولاحظوا الصفقه قبل الاخيره وتابعوا مربع التسعه وانظروا كيف رجعت واشتريت من الخط الافقي هههههه صفقات اضرب واهرب

وهنا طريقه الاخ حماده بالاعتماد على زاويه السعر الاصليه كما شرحها اخونا اللي يعيش ببرشلونه نسيت اسمه في موضوع الاخ حماده كشف الاسرار

واعذروني على عدم المشاركه معكم لضروف العمل والعائله حتى اوقات لا استطيع التداول سوى ساعات محدوده كان الله بعون الجميع....

مع ملاحظه السكالبنج بطرق جان وخصوصا مربع التسعه رهيب مره فقط محتاج تركيز وجهد في الباك تست والتطبيق اسبوع ثم البدء بالمتاجره والتوكل على الله.... مع زياده اللوت كل 25% ربح وهكذا يعني المتاجره من الارباح بعنف وقوه...

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

الصورة الرمزية foxyhakers1
    foxyhakers1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة science مشاهدة المشاركة
    بتوفيق من الله ومتابعه الاخ حماده سلام ودراسه مربع التسعه لجان تم التركيز على الباوند دولار وتمزيقه اربا اربا في اول 3ايام على الاسلوب والطريقه
    والحمد لله 55% = 6239$ ارباح 3ايام تم سحب 15% وانتظر اخر الاسبوع لسحب الارباح ان شاء الله تكون 80%
    الصوره ادناه للصفقات الخطافيه بالاعتماد على طريقه الاخ حماده بتحديد الاتجاه والترندات المستقبليه + تفصيص مربع التسعه لكل دوره الى 4ارباع والمتاجره عليها حسب رؤيه معينه وبطريقه اضرب واهرب من الاماكن الجوهريه المشتركه للاشكال الهندسيه .

هنا مربع التسعه والسعر 1.5430 تقريبا رده السعر بالاسلوب اللي انا اريده هههههه ولاحظوا الصفقه قبل الاخيره وتابعوا مربع التسعه وانظروا كيف رجعت واشتريت من الخط الافقي هههههه صفقات اضرب واهرب

وهنا طريقه الاخ حماده بالاعتماد على زاويه السعر الاصليه كما شرحها اخونا اللي يعيش ببرشلونه نسيت اسمه في موضوع الاخ حماده كشف الاسرار

واعذروني على عدم المشاركه معكم لضروف العمل والعائله حتى اوقات لا استطيع التداول سوى ساعات محدوده كان الله بعون الجميع....

مع ملاحظه السكالبنج بطرق جان وخصوصا مربع التسعه رهيب مره فقط محتاج تركيز وجهد في الباك تست والتطبيق اسبوع ثم البدء بالمتاجره والتوكل على الله.... مع زياده اللوت كل 25% ربح وهكذا يعني المتاجره من الارباح بعنف وقوه...

الف مبروك على الارباح

الصورة الرمزية الزيرو
    الزيرو غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة science مشاهدة المشاركة

الله أكبر .. بسم الله ماشاء الله .. اللهم صلي على النبي ..
    أعطينا شارت لليورو لو تكرمت ..

الصورة الرمزية النابلسي

والله الباوند عامل شغل سكلنج ولا احلا

الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة باوند جديد.gif‏  

الصورة الرمزية النابلسي

نظرتي للباوند

في خلال ال 16 شمعه القادمه حيكون ان شاء الله وصل لنصف المشوار عند الزاويه 180
    1.5527
    ولو ماوصلش حيعني انعكاس ان شاء الله

ومن هنا اتوقع 2 سيناريو

الاول والاقرب هو الذهاب ال الزايه 135 والارتداد منها الى الزايه 90 ومن ثمه حركه صاروخيه الا 180

الثانيه ان يكسر النموذج والزمن يسبق السعر

انا حدخل شراء في حاله اغلاق واضح وصريح فوق ال 135 او عند العوده لل 90 والستوب الاغلاق اسفلها
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة بب.gif‏  
    آخر تعديل بواسطة النابلسي ، 18-01-2012 الساعة 09:20 PM

الصورة الرمزية النابلسي

دلوقتي انا عندي سؤال لو السعر خلال مرلحه صعودو كسر الضلع السفلي من القناه دا لوه معنا سلبي

GBPAUD---H1

نشوف شارت البواند استرالي وانا من ابارح كنت بجرب عليه

دلوقتي هوا الزمن سبق السعر فتكونت قمه ممكن نبدأ من عندها والله اعلم وبالفعل تم الهبوط كما توقعت له وبانتظار اول ارتداد لاخد الزايه والله الموفق يا اخوان

القمه الجديده بعد الانعكاس هي 1.4826
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة بوانديودي.gif‏  

الصورة الرمزية forexssp
    forexssp غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النابلسي مشاهدة المشاركة
    والله الباوند عامل شغل سكلنج ولا احلا

اخي الكريم قاع الباوند الاخير عند 1.5233 اما انت اخترت قاع مكسور وهو 1.5279 !!

الصورة الرمزية النابلسي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexssp مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم قاع الباوند الاخير عند 1.5233 اما انت اخترت قاع مكسور وهو 1.5279 !!
    انا امبارح سالت نفس السؤال ودلوقتي بقيتو تسالني في ^_^

شوف ياصحبي الصفحه 97 تقريبا فيه الجواب ولو كنت عايز الجاوب جاهز حدهولك بس حاول تدور بالاول عليه

الصورة الرمزية الزيرو
    الزيرو غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النابلسي مشاهدة المشاركة
    دلوقتي انا عندي سؤال لو السعر خلال مرلحه صعودو كسر الضلع السفلي من القناه دا لوه معنا سلبي

GBPAUD---H1

نشوف شارت البواند استرالي وانا من ابارح كنت بجرب عليه

دلوقتي هوا الزمن سبق السعر فتكونت قمه ممكن نبدأ من عندها والله اعلم وبالفعل تم الهبوط كما توقعت له وبانتظار اول ارتداد لاخد الزايه والله الموفق يا اخوان

القمه الجديده بعد الانعكاس هي 1.4826
    بس أخي الزوج قادم من رحلة هبوط طويلة .. أليس الأفضل الحساب من القاع الأخير عند 4743 للإستفادة من أي صعود للتصحيح ..؟؟

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1.jpg
المشاهدات:	283
الحجـــم:	101.2 كيلوبايت
الرقم:	304289

الصورة الرمزية النابلسي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو مشاهدة المشاركة
    بس أخي الزوج قادم من رحلة هبوط طويلة .. أليس الأفضل الحساب من القاع الأخير عند 4743 للإستفادة من أي صعود للتصحيح ..؟؟

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1.jpg
المشاهدات:	283
الحجـــم:	101.2 كيلوبايت
الرقم:	304289
    اتوقع انو كلامك اصح من كلامي وخلينا نستنا الاخ حماده او الاخ براين في اختيار القاع الاصح

وعموما صار عندنا هنا 2 سيناريو اما القاع الي انتا اخترتها او القمه الي انا حبدأ امشي معها وكسر السعر للقمه او القاع بيخلينا نمشي معاه

^______________^

الي خلاني اقول انو كلامك هو الاصحعلى الاغلب

لان زايه تسعين هي الي بتخلي السعر يرتد الارتداد دا
    آخر تعديل بواسطة النابلسي ، 18-01-2012 الساعة 09:37 PM

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17