السلام عليكم ورحمة الله
اليورو دولار
وتد هابط الدخول بكسر الوتد حسب اتجاه الكسر
Printable View
السلام عليكم ورحمة الله
اليورو دولار
وتد هابط الدخول بكسر الوتد حسب اتجاه الكسر
الاسترالي ين
منطقه دعم قويه
مراقبه الارتداد منه وفي حالة الكسر المباشر سيهبط بقوه
باذن الله سيكسر الى الاعلى انا متابع
مشكووره اختي ويعطيك الف عافيه عالتحليل
الاسترالي دولار
لو رسمنا النموذج بالشكل ده يبقي حقق الهدف واحتماليه ارتداد ه قوي
ولو رسمنا بالشكل الافقي يبقي لسه في هبوط لتحقيق الهدف
اليورو نيوزولندي
مثلث تم اختراقه والاهداف موضحه بالشارت واحتمال يعمل رتست علي المثلث
تحليلات رائعة
الباوند نيوزولندي
للمتابعه
النيوزولندي دولار
كسر ترند ودعم افقي ننتظر الرتست عليهم مع كسر 38 فيبو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ماشاء الله تبارك الله ,
شارتات مميزة جدا أختي مصرية بارك الله فيكي
متابعين معك ان شاء الله بكل إهتمام
تحياتي وتقديري
السلام عليكم
اتفق معكى بقوة
الملف المرفق 296681
بس اظن للشارت اليومى او الاسبوعى ان الارتداد هيكون لاعلى
الملف المرفق 296682
دة غير ان شارت الشهرى دة صاعد وبصى كدة على الترند الرئيسى على الشارت الشهرى
الملف المرفق 296683
السلام عليكم
جميل جدا السهوله و الرؤيه للشارت جزاك الله خيرا