السلام عليكم
ماشاء الله تبارك الله تحليلات جميلة ( بسيطة و منطقية) .
بالتوفيق اختي الكريمة
و اسمحي لي باضافة تحليل متواضع لليورو ين
:00012:
Printable View
السلام عليكم
ماشاء الله تبارك الله تحليلات جميلة ( بسيطة و منطقية) .
بالتوفيق اختي الكريمة
و اسمحي لي باضافة تحليل متواضع لليورو ين
:00012:
للمره المليون ،،، انسانه مبدعه انتي يامصريه ،، وتغريد خارج السرب :)
السلام عليكم
لا أعلم ماذا تعني " شوكة اندروز" ؟!
اعتمد التحليل على زاوية الانحدار (9 درجات) (زاوية فرعية) من القمم الثلاثة اعلاه
و من ثم متابعة نفس الزاوية على باقي المستويات ورسم ترندات لهم بشكل متناسق مع الحركة.
* يمكن البيع و الشراء ما بين مستويات الترندات الموضحة عالشارت.(مدى قريب وبعيد)
( كل مضارب له قناعه بعدد النقاط التي يكسبها)
* توقعي الشخصي على المدى المتوسط هو البيع من مستويات 108.20 والهدف مستويات 104.20
(( السبب بتوقعي هو أن مستويات 104.20 تشكل 50 بالمئة من الموجة الصاعدة الأخيرة))
والله أعلم
:00004:
بارك الله فيكي ورزقكي الخير كلة
ولو إنني اليوم خسرت كثيرا ولم أستفيد إلا إنني سعدت بتحليلاتك وأدعوا الله أن يزيدك من فضلة
ولي طلب أن تضعي بجوار نسب الفابيو أرقام من الشارت حيث إنني لا أجيد هذة النسب
جزاكي الله خيرا
ربنا يخليك يامحمد بس ليه خسرت النهار بس
ده كل التحليلات اللي حطناها بالليل في السهره ماشيه في نفس الاتجاه
والمكسب كان حلو
طب تعالي نتفق لما اضع شارت وانت مش فهمه اسالني وانا هوضحه اكثر ومش هزعل بالعكس بكون فرحانه جدا حتي لو كتبت مليون مره في نفس الشارت
واوعدك ان سوف اضع الارقام علي الشارت
وبخصوص انك مش بتعرف نسب الفيبو وطريقته ايه رئيك نعمل يوم من ضمن الاسبوع لشرح حاجه معينه
ونبدء بالفيبو.
لو حابب كده عرفني ونحدد يوم مايكونش في تداول ويكون يوه الشرح والمعرفه
منتظره ردك ومن يحب ويرغب في هذه الفكره يعرفني وانا تحت امرك