اها وضحت كدا .. طيب سؤال تاني هو في طريقة لمعرفة المؤشر انه بيعيد رسم نفسة غير اني اراقب المؤشر على فترة محددة .. يعني مفش طريقة مثلا زي طريقة اختبار الاكسبيرت ؟
Printable View
اتفضل اخي الكريم .. هنا فيديو بسيط يوضح لك كيفية عمل باك تيست لاى مؤشر بل حتى لو استراتيجي كاملة
https://forum.arabictrader.com/t1318...ml#post2218731
تقبل تحياتي
ماشاء الله على هذه المؤشرات الرائعة وشكرا
موضوع أكثر من رائع .. ألف شكر يا معطي ولكل الأخوه على كل المعلومات القيمة دي والمؤشرات المحترمة ...
عندي استفسار بسيط .. العبدلله شغل برايس أكشن .. وفايبو .. ابتداءاً من فريم 4 ساعات .. كنت عايز مؤشر مساعد للدخول مبكراً .. حتي ولو على اي فريم أقل .. ممكن استعين بأيه ؟
يبقا انت شغال بنفس اسلوبي ياباشا
طيب اسمع الفيديوهين بهم طريقتي ممكن تزودها على شغلك
https://www.youtube.com/watch?v=wPdEjN8_2qc
https://www.youtube.com/watch?v=UNWJ-Hp0SyU
بالتوفيق
** مؤشر جديد ورائع استوكاستيك معدل
** بيوضح منطقة التذبذب كما بالمستطيل وهنا لا يفضل الدخول .. او يتم العمل في هذه المنطقة لمحبي السكالبنج.. كما يوضح مناطق التشبع
** وقد قمت بفلترة استراتيجي متكاملة بهذا المؤشر برجاء متابعتها على الرابط التالي (https://forum.arabictrader.com/t1805...ml#post2803902)
تقبلوا تحياتي
الله يجزااااااااااااااااااااااااااك خير الجزاء
والله يجعله في ميزان اعمالك
جازاك الله خيراو جعله في ميزان اعمالك
** مؤشر قووي وممتاز جدا.. وفرصه الخاطئة قليلة جدا انصحكم بتجربته
**هو مؤشر being trend وهو نسخة معدلة ثانية وافضل من الاولى بمراحل
** الدخول: كما بالشارت بيع عند لمس الخط الاخضر لخط 100 وشراء عند لمس الخط الاحمر لخط -100
** والدخول حيكون اقوى لمن له علم بالبرايس اكشن ويمكنكم سماع هذا الفيديو : https://www.youtube.com/watch?v=xmOgdaC8Yio
** افضل الفريمات: الربع ساعة بعد الباك تيست في رأيي الشخصي
** افضل الازواج: كلها ويفضل الازواج المقترنة بالدولار
تقبلوا تحياتي
جارى التجربة معطى باشا