استاذي الكريم معطي ٠٠٠ اشكرك جدا لجوابك علي طلبي ٠٠ ولي طلب بسيط اذا سمحت لي ٠٠ وهو ما افضل مستويين ل RSI 7 انا اجرب علي ٢٠ \ ٨٠ ... ولك كل التحيه والتقدير ٠٠٠
Printable View
استاذي الكريم معطي ٠٠٠ اشكرك جدا لجوابك علي طلبي ٠٠ ولي طلب بسيط اذا سمحت لي ٠٠ وهو ما افضل مستويين ل RSI 7 انا اجرب علي ٢٠ \ ٨٠ ... ولك كل التحيه والتقدير ٠٠٠
الملف المرفق 386702
العفو اخي الكريم
انا ارفقتلك التمبلت جاهز بالمستويات الى شغال بيها بالظبط
وده افضل اعدادت في رأيي شخصيا انصح اى شخص باستخدمها كتأكيد فى اى استراتيجي حتفرق معاه جدا والله
تقبل تحياتي.. واى استفسارات فى اى وقت انا معاك
جزاك الله كل خير استاذنا معطي ٠٠٠ هناك شئ اود ان اخبرك به عن التمبلت الذي ارفقته لي -- عندما اضغط عليه ينقلني الي صفحه مراسله الاداره للمنتدى ارجو توضيح ذلك ٠٠ لك كل التحيه ٠٠٠
الملف المرفق 386731
ايوة ده الشارت المرفق.. بس مشفاهم ليه مرداش يفتح
عموما اخي اكريم ارفقتلك التمبلت والشارت من جديد
تقبل تحياتي.. واى استفسارات معاك باى وقت:asvc:
كل الشكر لك استاذي الكريم معطي ٠٠٠ الله يعطيك من الخير الكثير علي ما تقدم لنا من العلم والفائده الكثير ٠٠٠ وكل عام وانت بخير ٠٠٠
اخى معطى كل عام و انت بخير
و بارك الله لك
168-Better Bollinger bands
الملف المرفق 387512
** مؤشر قوى معدل من البولنجر باند للافضل
** الدخول بيع عند كسرالحد العلوى للبولنجر بشمعة.. ثم دخول شمعة اخرى داخل نطاق البولنجر والعكس شراء
** افضل فريم فى رأيي النصف ساعة
تقبلوا تحياتي
انا من عشاق البولنجر اهنيك على المؤشر وجارى تجربته
هل اضع المؤشر في الانديكيتور
اذا سمحت اين اضع المؤشر لتجربته
اتفضل اخي الكريم رائد.. حتضعه في المسار التالي :-
C:\Program Files (x86)\Windsor Direct\experts\indicators
بس حتغير Windsor Direct الى اسم المنصة الى انت شغال عليها
وبعدين لازم تقفل الميتا تريدر وتفتحه تاني عشان يقرا المؤشر الجديد
واى استفسارات اخرى انا معاك
تقبل تحياتي
الف شكر وبارك الله فيك .