المشاركة الأصلية كتبت بواسطة halmoos
اخي العزيز help1
أنا احترم شخصك جدا, و شكرا جزيلا على الكلام الهادي المحترم
كنت عايز بس اوضحلك نقطتين:
اولا حضرتك عارف اسمي ده من منتدى الجيران اللي مش متابع و مش مشارك في حاجة فيه غير موضوع واحد أنت عارفه هناك, و طبعا عارف انه موضوع غير تقليدي نهائيا و عليه انتقادات كتير, و ده يثبت أني لست ضد الطرق و التفكير الغير تقليدي, بل بالعكس استمتع جدا بكل ماهو جديد, و لكني اكره (الاذلال),
و أنا اصلا مش من عادتي التعليق على المواضيع اللي ماتعجبنيش (و تقدر تشوف كل مشاركتي "خارج مواضيع ماركوف", مش هتلاقي فيها نقد واحد لا بناء ولا هدام) ولكني ارى طريقة حفلات اخونا ماركوف دي من زمان (و المرة دي لم اتمالك نفسي أني ادخل و اعلق فقط لمرة واحدة, لان طريقة الحفلة استفزتني بشدة) و اعترف أن دي غلطتي فعلا (أني ادخل اتكلم في حفلة مش بتاعتي و مش بتعجبني طريقتها) و ده كان مبدئي من زمان (أني دايما خليني في حالي), و لكن ماكان من صاحب الحفلة (على حد قولك) الا شتمتي بشكل شخصي رغم أني لم امسه و فقط كلامي و نقدي كان على الحفلة وليس على شخصه, فاضطرني للدخول في مهاترات (لم انوي لها) تستطيع أن تقراها كلها في الصفحات اكلمه في الحفلة و طريقة الحفلة يجاوبني باني كذا و كذا و كذا, فاثبت لي بصراحة انه مدير حفلات رائع
عموما كما ذكرت سابقا خطاي كان الدخول في حفلة أنا عارف أن طريقتها لا تعجبني, و لذلك لن ادخل في مهاترات جديدة حتى لو شتمتني و تطاولت على شخصي من جديد
و ياريت متعيش دور البطل الشهيد شهيد العلم و ضحية الاغبياء أمثالي و تستخدم هذا (زي كل حفلة) حجة عشان متاكلش الناس
فأصحاب العلم الكبير اللي زي حضرتك و اصحاب الرسالة و حب الاخوة برده اللي زي حضرتك لا يتخلون عن رسالتهم (أو تقديم الطعام للضيوف على حد قول اخونا help1) لأي سبب سواء نقد أو حتى مليون نقد
تحياتي و اعتذاري و تمنياتي لكل ضيوف الحفلة بالاستمتاع بعشاء دسم فاخر