أنا محتاج مؤشر يقوم برسم الهاى واللو للفتره الأسيويه ( من الساعه 2 ليلاً حتى الساعه 12 ظهراً ) وياريت لو فيه مؤشر يقوم برسم الهاى واللو لليوم السابق شكراً
تفضل يا غالي https://forum.arabictrader.com/attac..._indicator.mq4
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmoos تفضل يا غالي https://forum.arabictrader.com/attac..._indicator.mq4 جزاك الله خيرا أخى الغالى
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamednour_25 جزاك الله خيرا أخى الغالى ممكن حد يشرح ايه فكرة المؤشر ده وبيشتغل على انهى تايم فيرم هو بيرسم مستطيلات بيحددها على اساس ايه اتمنى شرحه كاملا شكرا
معاينة الاوسمة