ان شاء الله سيتم توزيع المهام غدا .
بالنسبه للفرصه الاولى فهي بعديه اوي احنى قولنا لازم ال 3 شروط يكونو في نفس اليوم .
والفرصه الثانيه 100% يا باشا .
ان شاء الله سيتم توزيع المهام غدا .
بالنسبه للفرصه الاولى فهي بعديه اوي احنى قولنا لازم ال 3 شروط يكونو في نفس اليوم .
والفرصه الثانيه 100% يا باشا .
لا يا باشا الفرصه مش كامله انت اكيد مقرتش الموضوع كلو وده اللي كنت خايف منو ان الناس تعتمد على المؤشرات وخلاص اي استراتجيه اي حد بيقول عليها فاشله ممكن تكون في الاص قويه جداااا بس هو مفهمش غير الاشاره الاخيره للمؤشر .
العقل البشري لازم بردو يكون ليه دوور يا شباااب احنى دلوقتي لو المؤشرات قالت ان في بيع دلوقتي ممكن يكون غلط واحنى هانبقى عارفين انو غلط ومش عندخل لان احنى اشتغلنا يدوي قبل المؤشرات يا ريت الشباب الجداد يرجعو لاول الموضوع معلش هتتعبو شويه بس هتلاقو الخير ان شاء الله .
تحياتي واحترامي .
مؤشر الا تي ار لا يعمل على اف اكس دي دي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شباب استعدو ان شاء الله بعد اغلاق الساعه دي سيتكون النموذج على اغلب الازواج .
ساقوم برفع الفرص وحده وحده الى ان تكتمل كل الشروط .
تحياتي .
الفريق حتى الان
1-مصطفى خالد
2-kmalex14
3-mr pirate
4-EGYPTIAN PROF
5-عبدالله عمر
6-ابو مريم
7- حلمووس
8/houssem1012
حد ناوى يركب الامبورجينى تانى العدد محدود
فرصة مكتملة فى زوج اليورو دولار وتم تعليق الأوردرات
سيل ستوب @ 1.3437
باى ستوب@1.3576
على فكرة المشكلة بتاعت الرفيرتكال هاى ولو ممكن تتحل عن طريق الفيجوال باك تيست اذا تم اقفال البرنامج او الجهاز بعد رسم موجة المونو انا جربت الموضوع دة ومبينلىا لفرص بشكل واضح جدا هو متعب شوية بس لحد ما اخواننا يعدلو على المؤشر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شباب اول فرصه لدينا اليوم على المحبوووب اليورو دولار :0031:
1-تم تكوين الشرط الاول برسم المونو ويف.
2-تم تكوين الشرط الثاني برسم نموذج ال abc
3-تم تكوين الفراكتل هاي والفراكتل لو (خطوط الاشاره)
الملف المرفق 287557
-تم رسم كل الشروط اوتوماتك بواسطة المؤشرات ولم يتبقى لنا سوى تعليق الاوردرات :013:
انتباه