انتباه يا اخوان ضهور النموذج في كثير من العملات الكيبل -- اليورو دولار --- دولار فرنك -- استرالي كندي---
انتباه يا اخوان ضهور النموذج في كثير من العملات الكيبل -- اليورو دولار --- دولار فرنك -- استرالي كندي---
تأكد الاشارت على الاسترالي كندي
يعطيكوا العافية يا اخوان
الفراكتل يعيد رسم نفسه
كانت اشارة هاي فراكتل على النيوزلندي دولار
انتقلت لعملة ثانية وارجعتلها لقيتها اختفت
هل هناك مشكلة معينة؟
اخواني الأحباء
ارجو ملاحظة الاتي و فهمه جيدا: المؤشرات تبدأ عملها و تعطي اشارتها الصحيحة بعد أول اشارة جديدة يقوم مؤشر المونو بعملها فتبدأ بعدها كل المؤشرات في العمل الصحيح
للتوضيح اكثر: يعني اللي واضع المؤشرات على الشارت من امس على اليورو مثلا هيلاقي أن مؤشر المونو من امس لليوم عمل اشارة جديدة (موجة جديدة) بالتالي دلوقتي مؤشر الabc كون موجة abc جديدة و ماشر الفراكتل اظهر أول فراكتل لو و لسة الفراكتل هاي متكونش
لكن
اللي لسة واضع المؤشرات دلوقتي مش هيلاقي موجة الabc الجديدة ولا الفراكتل ...... ليه؟ لأنه لسة واضع المؤشرات دلوقتي و كلها مستنية المونو تعطي اشارة جديدة حتى يبدأ الجميع في العمل (لانهم كلهم معتمدين على بعض)
ارجو الصورة تكون واضحة
يا ريت نهدأ يا جماعة الخير و نستفسر عن مشاكلنا براحة و أن شاء الله استفسار ورا التاني هنلاقي كل حاجة اتظبطت و فل الفل .... و لسة فيه مفاجأة تانية هههههه
بالنسبة للاخين أنتم الاتنين صح, و يا ريت تقروا مشاركتي اللي فاتت, بشائر الخير وضع المؤشرات قريب و لسة المونو عنده لم يعطي موجة جديدة فمفيش حاجة اشتغلت عنده لسة لكن اخونا houssem حاطت المؤشرات من بدري فتكونت الموجة الجديدة و اشتغلت المؤشرات
شباب اللي ما ظهر عندو النموذج ( A,B,C ) على اليورو و الكيبل ، يغلق المنصة و يعيد فتحها مرة أخرى وإن شاء الله ستظهر ، لا زلنا في مرحلة تجريب المؤشرات الجديدة ، بارك الله فيكم
كلامك صحيح اخي حلموس ...
نرجع للشغل .
1- بعد اذنك طبعا ارجوا منك ان ترفق شارت اليورو لان لدي اليورو كون النموذج + الفلاكتل هاي و ليس اللو
2- اظن الاخ عمر صاحب الاستراتيجية نبه لعدم الدخول اذا تكون احد الفراكتل و لم يتكون الاخر ( يجب ان يتكونا الاثنين لندخل)
وشكرا لك