أوبس ؟!
تاني مرة أغلط فيها ههههههـ
بس لو كانت دخلت كان هيكون هدفي خط الصفر زي ما اتفضلت
وأدخل تاني لو كسر لأعلى
بس بصراحة عمل كسر جبار لأسفل وجاب الهدف اللي هو خط الـفيبو -61
نحمد الله ونشكرو ع الربح دا اليوم
ونقوم نشوف لنا حاجة تانية :)
تحياتي لك عزيزي أحمد وللجميع

