صباح الخير اسبوع موفق واخضر على الجميع ان شا الله
Printable View
صباح الخير اسبوع موفق واخضر على الجميع ان شا الله
صباح الخير
http://depositfiles.com/files/7kc8dcu9s
صباح الخير للجميع .. أسبوع موفق
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الفل على احلى اعضاء وان شاء الله يوم جميل علينا كلنا
اه يا عم غالي ايش توقعاتك اليوم
انا دخلت بيع استرليني كيف شايفها؟
توكلت على الله ودخلت بيع يورو من عند زاوية السنتر اليومي بهدف زاوية 135 الشهري وستوب فوق الهاي بتاع النهاردة بخمس نقاط
اسباب الدخول: السعر اغلق تحت السحري باكتر من شمعة + كسر زاوية السنتر اليومي + كسر السحري فى الانديكس + كسر السنتر اليومي فى الانديكس .... بالنسبالي يعتبر اوردر مخاطرة لانه لم يكسر الزيكو وارتد من سنتر القناة التانية وارتد فى الانديكس من سنتر القناة التانية والتالتة وربنا يستر وان شاء الله الى الهدف
تسلم الايادي يا رزان شكرا ً لكي على وضع الرابط