الله يبارك فيكى يا نسيم
وعقبالك
Printable View
ايوة فعلا ياحسام الله ينور عليك يعتبر هو هو حد القناة الثانية عندنا هو ترند رامي
كدة كدة الطريقتين كلاسيك
بالظبط ياحسام الطريقتين كلاسيك اكيد
فمفيش واحد اقوى من التاني كل طريقة وليها ايام غباء حتى لو ترند كلاسيك مرسوم على قمم محترمة ممكن ينزل يكسر كسر كاذب تدخل معاه يروح راجع تاني ويطير وطبعا احنا عارفين انك قصدك الافادة ياقمر ده انت رامي ياجدع من المحاربين القدامي المحترمين فى الورشة
انا اكتشفت حاجه يا ابو حميد بس هتبقى قنبله لو حصلت
لو ركزت كدا فى الشارت الى انا حطيته
هتلاقى ان الشموع الى فوق الترند
كونت شكل راس واربع اكتاف
والنموذج دا اظن انو اقوى من نموذج
الراس والكتفين
لو الكلام دا صح يبقى اليورو هيدبهدل
انا مش عارف لما ينزل اخدوا تانى شراء زى كل مره
ولا استناه يكسر وينزل !!!!!!!!!!!
وجول سكالبينج بيع يورو من ارتداده لسنتر القناة الاولى.. 10+ نقاط ولله الحمد
شكلنا النهاردة هانقضيها سكالبينج كالعادة وان شاء الله من بكرة هابدأ اتابع الكيبل واشتغل عليه .. عايز ازود الرصيد ههههههه
السلام عليكم يا شباب انا دخلت بيع كيبل والهدف ان شاء الله الزاويه 90 شهري معلش جات متأخره شويه محققه حتي الان 20 نقطه و انا دخلتها شرعي مش عرفي وربنا يستر بقي
https://forum.arabictrader.com/attac...1&d=1329922172
وحياتك عندي انا مبعرفش اطلع راس وكتفين حعرف اطلع ابو اربع كتاف هههههههه
عامة تابعوا انت وقولنا ايه الى حيحصل يمكن حد من الشباب يستفاد من المعلومة وتبقا اضافة ليه
بالنسبة لو نزل تاني تشتريه المفروض ان كتر اختبار الترند بيضعفوا خاصة بعد المرة الخامسة ودلوقتي الترند عدي 5 مرات فاحتمال كبير جدا جدا االاختبار الجاى لو عمله حيكسره
وجول سكالبينج صغنون تانى .. من بيع اليورو ب 5+ نقاط ولله الحمد
كده مجموع صفقات اليوم 6+5+35+10-16= 40+ ولله الحمد :AA::AA::AA::AA: