ايه الاخبار اليوم ياشباب ؟
Printable View
ايه الاخبار اليوم ياشباب ؟
السلام عليكم
صباح الفل على احلى اعضاء وان شاء الله يوم جميل علينا كلنا
واضح ان الاسيوى عمل شغل .. انا كنت حاطط اوردر معلق بيع يورو من عند الزيكو العلوي والاوردر تفعل وجايبلي مكسب لغاية دلوقتي بس انا هاسيبه وهدفي له زاوية 90 الشهرية ولو ارتد عليا هخرج منه على نقطة الدخول
انا هنزل اروح مشوار وان شاء الله ارجع يكون حقق الهدف بأذن الله
واتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله
استيك صايع على اليورو والكيبل بس
كان اوضح على الكيبل لان التالته كانت موقفاه
بس اليورو اصيع
طلع كسر الزيكو وبعدين رد الاستيك
السلام عليكم
انا دخلت بيع الزعيم بسبب كسر حد القناه الثالثه والسعر اسفل الزيكو والاندكس السعر فوق الزيكو وكسر حد القناه التالته صاعد واغلق فوق فيبو 61 والهدف ان شاء الله الزاويه 90
https://forum.arabictrader.com/attac...9&d=1329823201
back
السلام عليكم
صباح الخيرات على الجميع
توكلت على الله وبيعت يورو
التفاصيل المشاركة القادمة
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
معليش يا اخوان انا صار لي فتره ماكنت اتابع المنتدى او بالاصح دخولي قليل على الموضوع
اخواني ممكن تشرحون لي شنو تقصدون بزاوية ٩٠ ؟
:013:
السلام عليكم معطي وجميع اعضاء الثالثة
كمان انا بعت اليورو من بداية الساعة
بس ياترى مين أشترى مننا كلنا .......
:ohmy:
اسمه الحقيقي :ALF
ولكن من حبي فيه لانه فارق معايا جدا و75% من قرار دخولي عليه فسميته السحري
بالنسبة لانك تعمله للااستراتيجية الخاصة بك والله شكرا لذوقك انك بتسالني مع انها مشمحتاجة سؤال
بالعكس افتح ورشتك وانا اول واحد حساعدك فيها ومتابعة معاك باذن الله مدام فيها خير للناس
تقبل تحياتي
اخوك
+معطي+
واضح ان النقطة النفسية 3200 قوية عليه وهى قبل الهدف ب 4 نقط
تم الخروج عندها بنصف عقد للامان وضمان نقط ولله الحمد 30
وباقي نصف عقد معى بيع بهدف الجاب لو نزل اكتر كان بها لو منزلش خلاص يقفل على نقطة الدخول ومعانا كدة كدة 30 نقطة ولله الحمد