ازيك ياباشا عامل ايه
زى ما احنا مفيش اى مشكلة بدايتنا 9 صباحا حتى اشعار اخر ولو لقينا السوق تحركاته بدات تبقا بدري 8 مفيش مشكلة حنحصهاله 8
Printable View
عليكم السلام
طبعا يزيدني شرفا وجودك فى الورشة والله يامحمد
لو سمحت اقرا ملخص الطريقة هنا (https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2272888)
وابدا نزلى شارتات فيها اى فرص انت شاكك فيها عشان اقدر اعرف نقط الضعف عندك واصلحهالك
الله ينور عليك تحليلك رائع يامحمود
ولكن ده لو كنا فى يوم عادي بمعني ان اليوم تحرك السوق فى الاسيوي صعودا وبقوة وده كان شئ متوقع فالمفروض ان السوق ميتحركش فى الاسيوي بالقوة ده لان مفيش سيولة فده معناه ان فى قوة شرائية اليوم ده جداااااااااا وخاصة بكسر الزيكو خلاص هنا اقتنعت ان اليوم حيكمل صعود وفي الايام ده احنا منفكرش فى الدخول العكسي الا بحذررر جدا او دخول باستراتيجية الرينج وكان اليورو لم يجيب رينجه
فلا دخول بيع عليه
البيع كان كيبل رينج
وياريت تنزل كل يوم الى شايفه واغلط براحتك عشان اقدر اعرف نقط ضعفك ومنور الورشة والله واهلا باهل السوريا الكرام
طبعا وكانت اوردرات واضحة جدا كمان حشرح الى دخلته واليوم بس ما اكمل ردود عليكم
عليكم السلام
كلوا حيرجع بعد الامتحانات باذن الله متقلقش
نحاول بس كلنا منسيبش الموضوع خلال الفترة ده عشان نتابع اخواتنا الجدد فى الورشة لو محتاجين حاجة
ان شاء الله دخول ربع ساعة كل يوم
عليكم السلام
كل سنة وانت طيب
مشعارف والله التوقيت ده كان فين الباوند عشان مشايف شارت
بس لو قصدك رينج فيبقا تمام
استاذة يانسيم الله ينور عليكي
وتم ضرب هدفك للكيبل كمان
بعد اذنك حاول تبقي تدخلى تتابعي اخواتنا الجدد فى الورشة
انا عارف انك بتخافي تقولي على اوردر ويضرب ستوب وتشيلي همه .
عايزك بس تقولي رايك فى الاوردرات الى الشباب بتسال عليها واكتبي زيي دائما هذه ليست توصية .......
فانتى بقيتي استاذة فى الاستراتيجية وانا معتمد عليكي مع بقية الشباب المحترمة لغاية بس ما اخلص الامتحانات ونرجع مثل الاول
لا مشبدري والله على فكرة ابداء الراى يانسيم حتى لو غلط بيدي شجاعة عامة فى السوق وبيخلى الواحد يجتهد اكثر عشان يقدر يدي راى اقرب للصواب
وانتى زى ما قولتي حتحطي رايك الى ممكن يكون صح او خطا فهو فى الاول والاخر راى ومن رايك ممكن تنوري للناس وليا كمان حاجة مكنتش شايفها
وتاكدي ان مفيش حد فى السوق ده دائما رايه صح والى يقول انه رايه دائما بيبقا صح انا اسف ده كذاب
يلا توكلي على الله وخليني اشوف متابعتك من بكرة باذن الله
::::: اوردرات اليوم:::::::
(اليورو ساعة)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
(اليورو 4 ساعات)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
( الكشف)
https://forum.arabictrader.com/attac...640402t-cc.gif
اسف للاسف لضيق وقتي نسيت اسيف شارتات اليوم بس حشرحلكم على قد ما اقدر اسباب الدخول بسهولة
دخلت شراء يورو بناء على مؤشري السحري زى ما واضح على الشارت ساعة و4 ساعات كان فوق السحري
فتوكلت على الله ودخلت بهدف اول الزيكو وهدف تاني الرقمي النفسي 3000
ولكن اكتفيت بالهدف الاول لان كان عندي كلية ولكن بعدها كان الزيكو فكان هنا ممكن الدخول شراء مرة اخري زى ما عملت نسيم وفعلا طار لفوق
:::::::::::::::::::::::::::::::::::
(الكيبل)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
( الحساب)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
اوردر رينج ولا اروع ولا اوضح منه
الكيبل كمل رينجه وعداه 166 نقطة وقفل تحت زاوية 90 الى شرحها استاذ عمرو ميسي وقفل تحت فيبو عكسي قوي جدا جدا جدا 261 وبعدها ادى شمعة توحي بالهبوط هنا انتظرت رجوعه واخده بيع وحتلاقوا فى كشف الحساب انااخدوا من تحت هاى اليوم بنقطتين فقط وده ميزة الطريقة انها بتديك اقوي مكان تدخل منه بس المهم نصبر لوصول السعر اليه ومنستعجلش فى الدخول
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ده كانت اوردراتي لليوم طبعا لو كنت موجود كنت دخلت مرة تانية شراء لما كسر الزيكو ولكن الحمد لله على كل حال
والى عنده اى استفسارات يكتبها واتمنى ادخل بكرة الاقي الشباب حطه فرص واغلطوا براحتكم عشان اقدر اعرف نقط ضعفكم واصلحها
احلى صباح لاحلى معاطي في الدنيا
حبيت امسي عليك يااستاذ
صباح الخير شباب الثالثة ...
يوم أخضر ان شاء الله
صباح الخير على أحلى شباب
يوم أخضر بإذن الله