والله ياريم احلى خبر سمعته النهاردة انتى شخصية محترمة وتستاهلي كل خير
الف الف مبروك وربنا يتممها بخير
وتجبلنا اطفال صغيرين يتعلموا الفوركس ويدخلوا ورشة القناة الثالثة هع هع
Printable View
السلام عليكم
معطى لو ممكن تقبلو اقتراحى دا يمكن يكون كويس
لو انت والشباب تجربو معايا طريقة الهيدج لخبرتى ديمو
الطريقه
ندخل بيع وشرا وعند نهاية الموجه وظهور الانعكاس نطلع الاوردر الكسبان
والخسران ندخل بعقود مضاعفه
يا ريت رايكو يا شباب لو نجربها ديمو
المشكلة اخوكي معطي كاره للهيدج اكتر حتى من التعزيزات
بس ياريت ياسالي تشتغلي معانا بفرص حية عشان الشباب تفهم قصدك اكتر
ويبقا عندنا فى الورشة
استاذ عمرو بالتعزيز
وسالي بالهيدج
ومعطي بالستوب
وكدة حتبقا الدنيا واضحة قدام الناس كلها وكل واحد يختار الى يناسبه حسب قناعاته
تم افتتاح الاسبوع بدون جابات
مع توقعي الخاص بان الاسبوع ده حيكون اهدي بكثيررررر من الاسبوعين الى فاتوا ثم من الاسبوع القادم نرجع تاني لقوة وعنف السوق
لذلك بالتوفيق للجميع وان شاء الله اسبوع محترم
عمر ايه رايك فى الكندي حبيبنا هع هع
استراتيجية دخول امن قبليه شمعة دوجي ودلع