صباح الخير ياهاني
لا عندنا مشفمنطقة الحيرة بين 38 و61
عندنا كسر 38 فى التريد بس واقف فوق الاولى
ودلوقتي لا دخول زى ما قولت فى ردي لروميو
بس بسالكم عشان اشوف نقط الضعف عند الناس ونشتغل عليها ونصححها
Printable View
تمام معاك يا كبير
فيه احتمال بيع علي اليورو
ننتظر اغلاق الشمعة
تمام يا كبير
أنا عارف انه كسر 38 لتحت أنا بأتكلم على منطقة الحيرة دي اللي كان فيها ال 12 ساعة اللي فاتت
عموما خير, أن شاء الله بعد اما اخرج من الازمة اللي أنا فيها دي و اخد أجازة, هارجع اقرا الموضوع كله تاني و اتلمذ تحت ايدك من جدييد يا باشا
بس أنت متكونش زعلان مني :0012:
السلام عليكم
جمعة مباركة الله يوفق الجميع
الشمعة اغلق تحت الزيكو المتين
حنتظر شمعة اخري عاكسة وادخل بيع وش