لا بس اعملت زووم اوت عشان نعرف احنا فين :)
Printable View
::::::; بيع يورو :::::::::
(( 4ساعات))
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
(( ساعة))
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
بيع:3054( كسر زاوية 225 ساعة و4 ساعات+ وفيبو -38)
هدف:3007 ( فوق زاوية وفيبو -76)
ستوب: 3089( فوق زاوية 45 يومي)
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليلك فلا تدخل
معطـــــــــى من فضلك https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2378271
لا كلو تمام كدة يامهدي واسف على التاخير
بس الافضل فى التحليل ويندسور جربها تاني معلش لو التمبلت بايظ يبقا اعمل تمبلت ابيض جديد ونزل مؤشر مؤشر وسيف التمبلت على كدة حتتظبط معاك
واى استفسارات اخرى فى اى وقت احنا معاك
من عنيا يامهدي
(1)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
بعد ما حترفع الصورة حتقف عليها حتفتح كبيرة حتعمل كليلك يمين وتختار الاختيار كما بالصورة
ثم............
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
(2)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
في لوحة تحكم المشاركة فوق الى بتغير منها الوان وحجم الخط
حتلاقي ايقونة فى الصف الثاني على شكل شجرة لو وقفت عليها حتكتبلك ادارج شجرة دوس عليها
وبعدين حط اللينك بيست فى الويندو الى حتطلعلك
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :
اى استفسارات تانية انا معاك
مساء الخير على الجميع...
مبروووووك الارباح يااستاذ معطي تستاهل كل خير...
هلا بالكابتن معطي كيفك ؟؟
أيه التوقيع الجامد ده ياعمممممممم !!!
بسم الله ما شاء الله عليك يا كابتن
سؤال كده صغير وسريع
ما عندك مؤشر الزيكو لوحدو بدون الفيبو ؟؟