رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bigcd
اخ سمير متى توصياتك المسائية
انا بانتظارها
ولك جزيل الشكر
عايز لاى عملة
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
الاسترليني / دولار
اذا سمحت
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bigcd
الاسترليني / دولار
اذا سمحت
اتفضل
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
بارك الله فيك اخي سمير
ممكن نظرتك على النيوزلندي / الدولار
الدولار / الكندي
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
ممكن اخر تحديث لليور خاصه بعد الاخبر القوي
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm