رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito7600
معلش سؤال تانى بخصوص السعر وقت التوصيه عندما يكون اعلى من البايفوت والتوصيه شراء استنى السعر لما ينزل للبايفوت واشترى ولا ابتدى الصفقه من سعر نزول التوصيه؟
الوقت اللى فى التوصية بيكون وقت التحليل اللى اتعمل
وطبعا عقبال ما تنزل توصيتهم بتاخد وقت يعنى احيانا بيوصل نص ساعة بين تحليليهم وتنزيله وانا انزل بعدها
واحتمالات كبيرة انه يكون عدا نقطة الدخول فلو كان السعر قريب ادخل فيها لو بعد يبقى شوف فرصة غيرها
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
الوقت اللى فى التوصية بيكون وقت التحليل اللى اتعمل
وطبعا عقبال ما تنزل توصيتهم بتاخد وقت يعنى احيانا بيوصل نص ساعة بين تحليليهم وتنزيله وانا انزل بعدها
واحتمالات كبيرة انه يكون عدا نقطة الدخول فلو كان السعر قريب ادخل فيها لو بعد يبقى شوف فرصة غيرها
والله من غيرك مش عارف كنا هنعمل ايه فى اللخبطه اللى احنا فيها دى
:rudolph: :rudolph: :rudolph: :rudolph: :rudolph:
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tito7600
والله من غيرك مش عارف كنا هنعمل ايه فى اللخبطه اللى احنا فيها دى
:rudolph: :rudolph: :rudolph: :rudolph: :rudolph:
انا تحت امر الجميع وكنت اكيد هتلاقى حد يرد عليك فالحمد الله المنتدى زاخر بابنائه
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holoo
بارك الله فيك
اهلا بك اخى الكريم فى المنتدى ونرحب بك معنا
2 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
2 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
2 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm
1 مرفق
رد: تحليلات Fxcmtr التابعة لشركة Fxcm